Kom op Stu, zo erg is het toch allemaal niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat gejank over die hoeren lapo's nou godverdomme wel een keer spuugzat
Als bij elk topic dat ik open ik daar steeds gekanker over krijg heb ik geen zin meer in dit gebeuren hier
Nu twee halen, één betalenquote:
*takes MPG's advice *quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben dat gejank over die hoeren lapo's nou godverdomme wel een keer spuugzat
Als bij elk topic dat ik open ik daar steeds gekanker over krijg heb ik geen zin meer in dit gebeuren hier
Owh ja, da's waar ookquote:
Wist jij dat ook al niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
blijkbaar heeft queen er ook een
En niet alleen tegen jouquote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef pgrferrari het volgende:
Whiskers zeg je geen gedag meer tegen me?![]()
Geen idee...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh ja, da's waar ook![]()
Waar zijn die beestjes eigenlijk heen gegaan? Pieterburen ofzo?
Ach so, dank!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In de zee![]()
En dat nummer staat onder een reclame van de Zeehondencreche
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef DaMart het volgende:
Dit liedje zit al de hele dag in mijn hoofd.
Trusten Wokquote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
boekje is uitgezocht, het is tijd.
dus wokkie sluit af
quote:
wel goed articuleren he?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:57 schreef wel.o.k het volgende:
boekje is uitgezocht, het is tijd.
dus wokkie sluit af
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |