quote:Op maandag 28 februari 2011 20:57 schreef babette21 het volgende:Lol!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom is het nog geen eind maart?! Dit zou weleens heel raar kunnen worden, maar ik kan toch niet wachten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Precies! Niet dat ik Christina een of ander moeilijk divorce-drama gun, ben blij dat ze weer haar oude ik is, maar ik zou er niet rouwig om zijn als Owen exit zou gaanquote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat was precies waar ik me aan ergerde. Maar ik vind Owen sowieso al heel lang stom, want ik ben heel erg fan van Cristina en haar badassery, dus vind ik iedereen te min voor haar.
Dat je ergens anders over gaat denken kan zeker, maar de manier waarop hij het brengt kan natuurlijk gewoon niet. Echt een beetje op zo'n toon tegen haar van 'Daar kom je nog wel achter jongedame'. Alsof ze een klein kind is en hij de leraar.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:48 schreef Koningin het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die aan de kant van Owen staat......het kan toch zijn dat je na een bruiloft en een levensbedreigende situatie een ander perspectief op het leven krijgt en misschien toch wel over kinderen gaat nadenken. Ik vond Christina juist erg bot!
Me can't waitquote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:22 schreef babette21 het volgende:
achter-de-schermen-filmpje: http://www.tvguide.com/news/greys-musical-episode-1030123.aspx
Ik weet nu al dat ik ga huilen bij Chasing Cars![]()
ook een tip voor torrents: zoeken op greys anatomy ipv grey's anatomy (dus zonder de apostrof). Ik zocht eerst altijd met apostrof en vond het zo raar dat ik niks kon vinden, tot ik 'm per ongeluk een keertje wegliet en heel veel hits kreeg.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:23 schreef Sofia90 het volgende:
Waar kijken jullie die nieuwe afleveringen? Ik kan ze niet vinden bij piratebay.
Ja klopt, ' snapt hij niet ofzo. Maar sinds kort vindt hij de nieuwste episode ook niet meer als je alleen de naam van de serie in typt, je moet dan echt ook seizoen en afleveringnr erbij zetten.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef lunapuella het volgende:
[..]
ook een tip voor torrents: zoeken op greys anatomy ipv grey's anatomy (dus zonder de apostrof). Ik zocht eerst altijd met apostrof en vond het zo raar dat ik niks kon vinden, tot ik 'm per ongeluk een keertje wegliet en heel veel hits kreeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., waar je dan een hele lijst krijgt waar je uit kunt kiezen. Nooit problemen.
Weet niet of ik dit eigenlijk hier mag plaatsen
Tralalalaaa
Bron: http://frontpage.fok.nl/p(...)voorwaarden-fok.htmlquote:Het is gebruiker niet toegestaan materiaal te plaatsen op FOK! waarvan de auteursrechten niet bij gebruiker of in het publieke domein liggen. Met het plaatsen van foto's, video's, teksten,
software, tekeningen, muziekstukken of ontwerpen verklaart gebruiker de auteursrechthebbende te zijn danwel diens expliciete toestemming te hebben verkregen voor het gebruik van het geplaatste materiaal.
Nou blijkbaar dus niet, juist omdat de grens een beetje een vaag gebied is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:22 schreef babette21 het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat elk GA-topic weer opnieuw volkomt te staan met een "ik download hier" "ik download daar" gesprek? Ik mag toch aannemen dat posters in USA-topics in wezen weten hoe het werkt?!
Volgens mij bedoelt ze dat je mag aannemen dat iedereen hier weet hóe te downloaden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Nou blijkbaar dus niet, juist omdat de grens een beetje een vaag gebied is.
Precies. Om de zoveel weken komt er iemand langs met: "waar kan ik downloaden?" waarop vervolgens niet 1x maar 15x antwoord gegeven wordt. Ja er zijn meer wegen naar Rome, maar moeten ze keer op keer allemaal genoemd? Lijkt mij niet, zeker niet omdat de vraagsteller zelf na het eerste antwoord alweer afgezwaaid is (en dus allang en breed zit te downloaden/kijken) en de rest zichzelf wel kan redden aangezien we hier anders niet eens zouden komen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat je mag aannemen dat iedereen hier weet hóe te downloaden.
Is het dan misschien een idee om een standaard OP te maken met een aantal tips, zodat vraagstellers meteen zien waar ze moeten zijn? Of is dat te veel grijs gebied?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:29 schreef babette21 het volgende:
[..]
Precies. Om de zoveel weken komt er iemand langs met: "waar kan ik downloaden?" waarop vervolgens niet 1x maar 15x antwoord gegeven wordt. Ja er zijn meer wegen naar Rome, maar moeten ze keer op keer allemaal genoemd? Lijkt mij niet, zeker niet omdat de vraagsteller zelf na het eerste antwoord alweer afgezwaaid is (en dus allang en breed zit te downloaden/kijken) en de rest zichzelf wel kan redden aangezien we hier anders niet eens zouden komen.
Om een lang verhaal kort te houden:
[ afbeelding ]
(Niet dat ik me er echt druk over maak hoor)
Ah oke, ja dat is idd wel waar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:32 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt ze dat je mag aannemen dat iedereen hier weet hóe te downloaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |