Maar dan krijgen wij wel weer een nieuw episch bericht te lezen!quote:
Mensen die 'iick' schrijven zijn echt niet dyslectisch.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef Byte_Me het volgende:
zitten jullie hier een beetje dyslecten af te zeiken
Dat heeftie overgenomen van de brEeZaH-sletjes die hij op hyves de hele dag voorbij ziet komen, de arme ziel weet niet beter dan dat het zo correct gespeld is.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:39 schreef CasB het volgende:
Mensen die 'iick' schrijven zijn echt niet dyslectisch.
dit is een belediging voor de dyslecten.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:38 schreef Byte_Me het volgende:
zitten jullie hier een beetje dyslecten af te zeiken
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef Zolder het volgende:
HIj stuurt niks terug terwijl hij wel online was. Ook mijn vriendenuitnodiging accepteert hij niet. Ik denk dat plotsklaps zijn internet werd afgesloten vanwege achterstallige betalingen!
die arme man heeft het al zwaar genoeg xD hoeveel mensen hier hebben connecties met deze vent?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:23 schreef Zolder het volgende:
HIj stuurt niks terug terwijl hij wel online was. Ook mijn vriendenuitnodiging accepteert hij niet. Ik denk dat plotsklaps zijn internet werd afgesloten vanwege achterstallige betalingen!
Nou nou, gaaf hoor. Wat een sensatie he.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:30 schreef Zolder het volgende:
REACTIE
ja je hebt mensen en ? mensen . bedankt er voor.,, fyne avondt.,
---------------------------------------
Datum: 2011-02-01 13:43:09
---------------------------------------
Dat dit kan!
Hoi simon, volgens mij zijn er een paar mensen op internet die jouw situatie grappig vinden! Kijk hier maar: 'iick zit in de schult hulp verlenning'
niet zo leuk allemaal dacht meld het even oke gr
Tja, je blijft natuurlijk altijd onderscheid houden tussen mensen en ? mensen.quote:
Ja maar kijk ook die bovenbenen... Met 14... Nu is het wel nice allemaal, maar extrapoleer het naar een acceptabele leeftijd en vrees.quote:
nee, deze man mag niet geholpen worden, heerlijk dat leedvermaak!!!quote:Op woensdag 2 februari 2011 01:37 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Kan die saneerneger van rtl4 niet even langsgaan daar?
Oh zeker. Misschien als ze van die model aspiraties heeft dat ze gaat lijnen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 00:57 schreef eleusis het volgende:
Ja maar kijk ook die bovenbenen... Met 14... Nu is het wel nice allemaal, maar extrapoleer het naar een acceptabele leeftijd en vrees.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |