quote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Genoeg keuze uit lekkere mannen hier
Dus iemand die doelbewust in 1 klap of vrij snel zwanger raakt die neemt een kind...en iemand als Tally die de nodige moeite heeft moeten doen en jaren wachten...die krijgt een kind?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Van wie? Je gaat (in de meeste gevallen, helaas niet altijd) bewust met iemand naar bed, dat doe je op een bepaald niveau bewust zonder voorbehoedsmiddelen of in een staat dat je kan weten dat ze niet goed werken, en zelfs daarna heb je de keuze om het kind geboren te laten worden.
Lijkt mij allemaal nogal een bewust geheel, en weinig krijgen.
Sorry schat, maar ik heb miss het 1 en ander in te halenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef Evie het volgende:
[..]
Je mag best een kind zijn hoor, maar je gedraagt je een beetje als een bange puber
Ik vind de opmerking kinderen neem je niet, die krijg je nogal een kriebelterm. Alsof dat door God bepaald wordt of zo.quote:
quote:
Dat lijkt me ook een vrij bewuste keuze van haar lijkt me. In mijn optiek, nemen dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus iemand die doelbewust in 1 klap of vrij snel zwanger raakt die neemt een kind...en iemand als Tally die de nodige moeite heeft moeten doen en jaren wachten...die krijgt een kind?
Maria kreeg een kindje.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus iemand die doelbewust in 1 klap of vrij snel zwanger raakt die neemt een kind...en iemand als Tally die de nodige moeite heeft moeten doen en jaren wachten...die krijgt een kind?
En toch is het altijd afwachten hoe en of je kinders kan krijgen. Nemen klinkt zo logisch.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind de opmerking kinderen neem je niet, die krijg je nogal een kriebelterm. Alsof dat door God bepaald wordt of zo.
Eentje voor je 36e, eentje voor je 38e en eentje voor je 40e? Dan heb je iig keus uit 3..quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zijn er te veel, ik kan niet kiezen, nou goed?
Ik ben toch benieuwd wat Tally haar mening hierin is.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook een vrij bewuste keuze van haar lijkt me. In mijn optiek, nemen dus.
Typische vrouwen redenatie van: "Hier niet in ieder geval"quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zijn er te veel, ik kan niet kiezen, nou goed?
Nou je hebt zaadcelletjes... en die gaan dan lekker zwemmen en dan komen ze in de eileider een leuk lief eicelletje tegen. (Dat zijn over het algemeen nogal trutten, aangezien ze heel kieskeurig zijn in wie ze toe willen laten). En dan krijg je een bevrucht eicelletje...quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind de opmerking kinderen neem je niet, die krijg je nogal een kriebelterm. Alsof dat door God bepaald wordt of zo.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eentje voor je 36e, eentje voor je 38e en eentje voor je 40e? Dan heb je iig keus uit 3..
Volgens mij heb ik dit gesprek al eens met haar gehad en is ze het niet mij eensquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd wat Tally haar mening hierin is.
De oudere wel denk ikquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De mannen hier zijn versleten na 2 jaar?
Klinkt als een introductie filmpje voor groep 8quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Nou je hebt zaadcelletjes... en die gaan dan lekker zwemmen en dan komen ze in de eileider een leuk lief eicelletje tegen. (Dat zijn over het algemeen nogal trutten, aangezien ze heel kieskeurig zijn in wie ze toe willen laten). En dan krijg je een bevrucht eicelletje...
Daar heeft god niks mee te maken, tenzij het zijn zaad was...
Je moet ook niet zo een jong broekie nemen.. Die trap jij zo kapot.. Een ouwe ingefietste man heb je nodigquote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De mannen hier zijn versleten na 2 jaar?
Wat ik begrijpelijk vind.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit gesprek al eens met haar gehad en is ze het niet mij eens
Technoquote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je moet ook niet zo een jong broekie nemen.. Die trap jij zo kapot.. Een ouwe ingefietste man heb je nodig
Die serie over het menselijk lichaamquote:Op maandag 31 januari 2011 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Klinkt als een introductie filmpje voor groep 8
Ach, god is een soort van sinterklaas, maar dan voor volwassenen.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Evie het volgende:
Nou je hebt zaadcelletjes... en die gaan dan lekker zwemmen en dan komen ze in de eileider een leuk lief eicelletje tegen. (Dat zijn over het algemeen nogal trutten, aangezien ze heel kieskeurig zijn in wie ze toe willen laten). En dan krijg je een bevrucht eicelletje...
Daar heeft god niks mee te maken, tenzij het zijn zaad was...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |