freaky shit happened there.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het hele universum is uit balans!
Ja, dat zou mij dus niet gebeurenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik weet het niet 100% zeker meer, maar volgens mij was dat dus ooit met dezelfde meid die in april bevalt.. en hij is de vader
Als het goed is, wordt die wens dan al vervuld.. Dus mond houden is dan beter.. Of iets anders uitkramen..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha vrouwen moeten niet zeggen wanneer ze datsoort rare dingen denken tijdens de seks..
Gewoon NEUK ME.. en dan zwanger weglaten.. probleem opgelost
Volgens Techno is het niet blijvendquote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig ben je daar dan van terugggekomen
Ik associeer zwanger sowieso niet met briljante seks, dus mij ga je dat echt niet horen zeggen/denkenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha vrouwen moeten niet zeggen wanneer ze datsoort rare dingen denken tijdens de seks..
Gewoon NEUK ME.. en dan zwanger weglaten.. probleem opgelost
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
freaky shit happened there.
je kan alleen zwanger raken van saaie seks?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik associeer zwanger sowieso niet met briljante seks, dus mij ga je dat echt niet horen zeggen/denken
Wat weet hij er nou van?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Volgens Techno is het niet blijvend
Meestal komt er ook HARDER achter,... vooral wanneer dat nog amper mogelijk is... Muhahahaha BRAINFUCKquote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als het goed is, wordt die wens dan al vervuld.. Dus mond houden is dan beter.. Of iets anders uitkramen..
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je zou vast een hele goede moeder zijn
Ik haakte alleen maar op de insinuaties van MissM in.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Volgens Techno is het niet blijvend
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kan alleen zwanger raken van saaie seks?
Wise choicequote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.dan maar
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Meestal komt er ook HARDER achter,... vooral wanneer dat nog amper mogelijk is... Muhahahaha BRAINFUCK
Daar was m'n ex ook een topper in ja.. DAT GAAT NIET KUT DAN PLEUR JE VAN T BED..quote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef Evie het volgende:
[..]
Meestal komt er ook HARDER achter,... vooral wanneer dat nog amper mogelijk is... Muhahahaha BRAINFUCK
Ja maar hij is zo oud enzo, als die het niet weet...quote:
Dementie?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar hij is zo oud enzo, als die het niet weet...
Sssssssssst!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het gaat om de sneaky gedachtengang.
Nee mn bed ging meer doormidden en kapot.. maar dat is een ander verhaalquote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar was m'n ex ook een topper in ja.. DAT GAAT NIET KUT DAN PLEUR JE VAN T BED..
Dan laten we het hier maar bijquote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb FOK! 400% vergroot, maar daar staat echt niks
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daar was m'n ex ook een topper in ja.. DAT GAAT NIET KUT DAN PLEUR JE VAN T BED..
Haar bed schoof door d'r kamer, want laminaatquote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Nee mn bed ging meer doormidden en kapot.. maar dat is een ander verhaal
Van hard geneukt worden?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
sorry maar ik kan me hier zo moeilijk een voorstelling van maken
Kan je iig zeggen dat je haar alle hoeken hebt laten zien.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haar bed schoof door d'r kamer, want laminaat
Mijn bed staat ook op laminaat, maar ik ben nooit de kamer doorgeschoven hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Regel dit danquote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gamma, dat zeg ik!quote:Op maandag 31 januari 2011 22:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
dan ben je niet hard genoeg geneuktquote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn bed staat ook op laminaat, maar ik ben nooit de kamer doorgeschoven hoor
die van mij staat vastgeschroefd aan de muur om zulk soort dingen te voorkomenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar weet jij niks vanquote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan ben je niet hard genoeg geneukt
Zegt dat meer over jouw ervaringen, of over het laminaat in haar kamer?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hmz... en dat zeg je nu?quote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
die van mij staat vastgeschroefd aan de muur om zulk soort dingen te voorkomen
Gelukkig hebben we jou nogquote:Op maandag 31 januari 2011 22:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Dit is Fok, dus leg je verwachtingen wat dat betreft niet al te hoog.
Mja, de trillingsoverdracht doet natuurlijk veel met het schuiven van het bed. Is erg afhankelijk van het neukobject in deze.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dan ben je niet hard genoeg geneukt
Whatever you thinkquote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zegt dat meer over jouw ervaringen, of over het laminaat in haar kamer?
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga toch snurken man!
Ik bedoelde jofu
Dat was geen mogelijkheid, ze hield ervan d'r kamer elke 2 weken anders in te richtenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
die van mij staat vastgeschroefd aan de muur om zulk soort dingen te voorkomen
quote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel een goed plan, nog 1 sigaretje en ik duik erin.
(overigens, niet gedronken, dus niet snurken)
Slaap lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 22:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar wel een goed plan, nog 1 sigaretje en ik duik erin.
(overigens, niet gedronken, dus niet snurken)
Dat dusquote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef stbabylon het volgende:
"Zeg Jasper, heb je de inrichting van je kamer verandert of zo?"
"Eh nee.. hoezo?"
"Nou, ik hoorde zo'n gestommel enzo..."
"Bedankt ma..."
ik hoor mijn bovenbuurjongen vaak middenin de nacht met meubels schuiven... ik leg nu die link pasquote:Op maandag 31 januari 2011 22:16 schreef stbabylon het volgende:
"Zeg Jasper, heb je de inrichting van je kamer verandert of zo?"
"Eh nee.. hoezo?"
"Nou, ik hoorde zo'n gestommel enzo..."
"Bedankt ma..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |