Nee wilde ik niet, want het waren de eerste colleges van nieuwe vakken.. En ik ken niemand, dus ik kon ook geen belangrijke info missen!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Geen mogelijkheid om colleges te skippen? Tentamen is toch wel belangrijk natuurlijk.
Dat tepelhof doet me weer denken aan dat dumpertfilmpjequote:Op maandag 31 januari 2011 21:24 schreef Rituals het volgende:
.
Wat een grote foto! en wat heeft ze een groot tepelhof.
Verder mooie foto hoor CP.
Ik heb geen zin in deze week! Leren. Morgen wel uiteten
.
Een 9, supergoed man! Mooi om te horen dat het allemaal een beetje loopt nu. Werd tijdquote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik heb geen zin om de OP te makenNu even een boterhammetje eten, was iets langer bezig met het vloertje afmaken in de auto + boodschappen doen dan ik dacht
Maargoed, van het weekend weer koud bier voor de klanten\
ohja en even een tromroffelwant ik kreeg het punt van men vorige verslag terug, een fakking 9 gewoon. Niet normaal.
Maar dat gaat dit blok niet meer lukken, moeten met 4 man werken ipv 2 en in dit groepje zitten niet van die perfectionisten XD + ik heb nu wel andere dingen waar ik tijd in ga steken
Ah, vandaar. Scheelt natuurlijk wel als je mensen kent. Ik skipte behoorlijk wat colleges maar kon altijd achteraf even informeren of ik belangrijke zaken gemist had en zo ja, dan werd ik even bijgepraatquote:Op maandag 31 januari 2011 21:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee wilde ik niet, want het waren de eerste colleges van nieuwe vakken.. En ik ken niemand, dus ik kon ook geen belangrijke info missen!
Het was wel heftig hoor, had natuurlijk afgelopen dagen voornamelijk geleerd dus was al wel moe.. Maar dan 2 colleges meteen achter elkaar en dan direct een tentamen... Anyway half uurtje op de bank gechilld, nu op naar bier!!
Dupsel!quote:
Mik!quote:Op maandag 31 januari 2011 21:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dupsel!
Ik ben er ook weer vandoor voor vanavond... toedeloe
Hoeveel moet je er dan exact bij lullen? Soms tellen die eikels verkeerd dus gewoon eerst natellen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:22 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, het is een bedrijfskunde vak, en er waren 7 kantjes A4 aan mensen die herkanst hebben. Daarvan zijn er, wat ik zo geteld heb, zo'n 30 mensen die het gehaald hebben in de herkansing
Ik denk dus niet dat ik de enige zal zijn die probeert er een paar tiende bij op te lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |