Hail to The king, baby!quote:
Mijn commentaar is altijd dat voor het grootste project wat ik ooit ga doen, ik nooit meer dan de helft van PRINCE2 nodig ga hebben, maar dit wel allemaal moet leren voor de foundation.quote:Op donderdag 3 februari 2011 21:58 schreef Metalfreak het volgende:
Bluh, morgen weer de hele dag PRINCE2 cursus en daarmee is dan vervolgens ook mijn hele weekend gevuld met studeren voor die methode die projecten alleen maar moeilijker maakt dan nodig
Ja, maar er zijn ook legio bands die het beter én verdiend gelukt isquote:Op donderdag 3 februari 2011 23:16 schreef Muchachooo het volgende:
Je kan White Stripes bashen wat je wilt, maar het is hen beter gelukt dan ons allemaal bij elkaar
Ja inderdaad, als je meer moet nadenken over de methode van je project dan over je project zelf, dan is er volgens mij iets niet goed... Maar het zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:27 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Mijn commentaar is altijd dat voor het grootste project wat ik ooit ga doen, ik nooit meer dan de helft van PRINCE2 nodig ga hebben, maar dit wel allemaal moet leren voor de foundation.
quote:MIERLO - Het overlijden van Vengeance gitarist Jan Somers is ingeslagen als een bom. Op internet verschijnen condoleances, ongeloof heerst onder de fans. Ondanks dat duikt de band binnenkort wel de studio in voor een nieuw album, met daarin nog een bijdrage van Jan Somers.
"Hij had regelmatig klachten maar hij ging niet naar de dokter, het was verdomme een eigenwijze knook", vertelt een aangeslagen manager van de band John Smid. Volgens Smid is uiteindelijk gebleken dat een bloedprop met als gevolg een hartaanval de 46-jarige Somers donderdag 28 januari fataal werd. Zijn zus vond hem een half uur later in de tuin bij z'n ouders thuis in Mierlo, waar Jan Somers zelf een onderkomen had. Roken deed Somers minimaal, al rookte hij af en toe wel een blowtje. Alcohol dronk hij graag. "Tja, in dit wereldje drinken we allemaal graag whiskey", aldus Smid. Somers is niet de eerste binnen de band Vengeance die op jonge leeftijd het leven laat. Ook voormalig drummer Paul Thissen overleed in 2006 op 32-jarige leeftijd in zijn slaap.
De band Vengeance, met rechts Jan Somers.
Nieuw album
Vengeance ging onlangs nog op tournee vanwege het 25-jarige bestaan van de band. Er waren geruchten dat zowel Jan als zijn zoon Timo de band in de zomer van 2010 zouden hebben verlaten vanwege interne strubbelingen. Volgens Smid waren de twee inderdaad een tijdje afwezig maar er was geen sprake van ruzie. "Hij had er gewoon even genoeg van, net als zijn zoon Timo. Jan heeft uiteindelijk wel meegewerkt aan het nieuwe album. We hebben zoon Timo nu gevraagd om ook mee te doen aan dat album, omdat hij minstens zo goed is als zijn vader." De nummers voor het album en een aansluitende tour liggen klaar.
Jan Somers met zijn zoon Timo aan 't werk.
Nieuwe band
Ook was Timo samen met vader Jan en John Emmen (drummer van Vengeance) bezig met een nieuw bandje genaamd Kixi. Op YouTube zijn vier videoclips van de nieuwe formatie. Ook de website van Kixi is online, hoe het nu verder gaat met de band is niet bekend.
Woensdag 2 februari vindt om 12 uur de crematie plaats in het Crematorium Berkendonk in Helmond. 'Sinds vrijdag is de wereld een stuk saaier geworden', met deze zin memoreert de familie Somers hun zoon, vader en broer in een overlijdensadvertentie in de krant. De mededeling mag beschouwd worden als een persoonlijke uitnodiging, fans zijn dus welkom. "Timo zal tijdens de dienst wat voor Jan spelen. We weten als band nog niet of we iets doen, we willen er niet teveel een circus van maken en het is allemaal nog vers", vertelt Smid.
Reportage
Vanaf 1988 was Somers in verschillende periodes lid van de band. Met Vengeance is Somers meerdere malen op tournee geweest door Europa. Vooral in de jaren '80 had de band veel succes. In de zomer van 2009 mocht Omroep Brabant drie dagen lang mee op tournee naar Duitsland. Daarvan is een reportage gemaakt voor het programma Toegang voor Onbevoegden.
mooie broekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 07:46 schreef Zorro het volgende:
Nog niemand gemeld hier?
Afgelopen vrijdag 28 januari is Jan Somers van Vengeance overleden.
Van Omroep Brabant:
[..]
[ afbeelding ]
Main question is: Does it float stick?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Net de postbode aan de deur
[ afbeelding ]
Koo' ! Dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
nice.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik met een wahwah?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:46 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als jij ff 100e overmaakt stuur ik een wahwah er gratis mee
Preciesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat moet ik met een wahwah?
Oh wacht....volplakken met stickers natuurlijk.
Que?!quote:hello amigo
soy carlos de lima PERU -sud america
me gusta mucho la cancion y tu interpretar con amor
felicitaciones amigo
de que pais
eres tu????
Ik wil er ook wel een paar spammenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies
Maar heb nu ff geen postzegels hier, zal zo ff zoeken als ik wat heb kan ik wel wat die kant op doen
Hij komt uit Pero, vind het een leuk, met liefde gespeeld, liedje en is nieuwsgierig waar je vandaan komtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Que?!
Wie spreekt er spaans? Ik kreeg dit bij een van m'n filmpjes...
Hallo vriend,quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Que?!
Wie spreekt er spaans? Ik kreeg dit bij een van m'n filmpjes...
Ik plak d'r wel een paar in m'n school ergens.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik wil er ook wel een paar spammen
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:27 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Hij komt uit Pero, vind het een leuk, met liefde gespeeld, liedje en is nieuwsgierig waar je vandaan komt
Ah thanks to you both!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:28 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hallo vriend,
Ik ben Charlie uit Peru, Zuid-Amerika.
Ik vind het een mooi nummer en jouw interpretatie van de liefde.
Gefeliciteerd en in welk land woon je?
Aan mij gevenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Wat moet ik met een wahwah?
Oh wacht....volplakken met stickers natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |