Maar die heb je er zelf niet voor gebruikt?quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:59 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee, niet een bijbehorende, misschien wel een bijpassende...
Voor mij is zo'n pedaal verder ook niet essentieel hoor. Heb toch wel een reverb op m'n effectenpedaal.quote:
College is gewoon in een collegezaal maar een aantal zijn te volgen (naderhand) op internet. En als zoals gezegd de studie nog niet je-van-het is...quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:35 schreef The_Dean het volgende:
College via internet? Dan zou bij mij 'heel spontaan' altijd de verbinding wegvallen
Vergeet je je plectrum en je button niet? Zit onderin!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:36 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
krijg ik ineens een pakketje met de post met allemaal orange merchandise! freek, bedankt!![]()
gelijk mijn koelkast lichtelijk opgepimpt
[ afbeelding ]
Klinkt erg goed! Al zou je - ik hoop niet dat ik je hiermee kwets - een betere gitaar verdienenquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog wat ideetjes voor de akoestische gitaar. Vanavond heb ik geprobeerd die een beetje aan elkaar te maken. Met kat!
Ik wil heel graag klassieke lessen gaan nemen binnenkort, lijkt me een hele leuke uitdaging.
Ja daar wil ik ook wel naar gaan kijken in de niet al te verre toekomst. Ik ben ook geen klassiek gitarist natuurlijk. Deze gitaar is van mijn vader, moet al zo'n 40 jaar oud zijn ongeveer.quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Klinkt erg goed! Al zou je - ik hoop niet dat ik je hiermee kwets - een betere gitaar verdienen
Ik hoop dat morgen m'n gips eraf mag, dan ga ik ook weer lekker klassiek spelenEn natuurlijk rocken op de peavey 6505
Ik zag ook al dat je een noot tapte, ook erg ongebruikelijk in de klassieke gitarerie!quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:18 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja daar wil ik ook wel naar gaan kijken in de niet al te verre toekomst. Ik ben ook geen klassiek gitarist natuurlijk. Deze gitaar is van mijn vader, moet al zo'n 40 jaar oud zijn ongeveer.
Klassieke gitaren? kloptquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:49 schreef KaMo het volgende:
Ze spelen lekker, maar ik vind ze graflelijk!
ow raar, toen ik dat postte, meende ik iets te lezen over deans :/quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zag ook al dat je een noot tapte, ook erg ongebruikelijk in de klassieke gitarerie!
[..]
Klassieke gitaren? klopt
Nog nooit een dean bespeeldquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:14 schreef KaMo het volgende:
[..]
ow raar, toen ik dat postte, meende ik iets te lezen over deans :/
Op zich had ik die noot ook wel met mijn pink kunnen fretten, maar die greep is wat lastigerquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik zag ook al dat je een noot tapte, ook erg ongebruikelijk in de klassieke gitarerie!
Je weet niet wat je mistquote:
Vetquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:22 schreef Cynic het volgende:
Ik heb nog wat ideetjes voor de akoestische gitaar. Vanavond heb ik geprobeerd die een beetje aan elkaar te maken. Met kat!
Ik wil heel graag klassieke lessen gaan nemen binnenkort, lijkt me een hele leuke uitdaging.
n3rdquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef Muchachooo het volgende:
Ik volg ook college's op internet... maar ik kan ook niet anders, met twee studies tegelijk mis je wel eens wat.
heb wel een 10 voor mijn tentamen programmeren zie ik net![]()
Al mijn eindcijfers op school op 't moment liggen tussen 5,7 en 6,9 zie ik netquote:Op woensdag 2 februari 2011 23:23 schreef Muchachooo het volgende:
Ik volg ook college's op internet... maar ik kan ook niet anders, met twee studies tegelijk mis je wel eens wat.
heb wel een 10 voor mijn tentamen programmeren zie ik net![]()
Daar drink ik opquote:
Zoek ook even een matig drummende vrouw!quote:
Met mooie borsten. Je moet inspiratie op doen toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:23 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zoek ook even een matig drummende vrouw!
Uiteraard.quote:Op donderdag 3 februari 2011 09:39 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Met mooie borsten. Je moet inspiratie op doen toch?
Ik wil wel panfluit komen spelen in een piratenkostuum?quote:Op donderdag 3 februari 2011 10:04 schreef Witchfynder het volgende:
Als ik inspiratie op wil doen uit bandleden dan moet ik een piraat en een ridder in de band hebben.
anne frank en adolf hitlerquote:Op donderdag 3 februari 2011 10:04 schreef Witchfynder het volgende:
Als ik inspiratie op wil doen uit bandleden dan moet ik een piraat en een ridder in de band hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |