Waarom zou ik moeder onder m'n dienstvak onderscheidingsteken hebben staan?quote:
Das toch 1 keer in de maand? Mensen die zich ergeren aan de klefheid van bepaalde personen in de SC?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:26 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik dacht.. tijd van het jaar.. Valentijnsdag..
Dit heb je al eens eerder verkondigd. Moet je toch eens zeggen welke eenheid/eenheden daar bij betroken waren. Of waar je dit dan wel gelezen/gehoord zou hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef Clan het volgende:
@Royyy
Wat veel mensen niet weten is dat de VS samen met India China in 1967 hebben aangevallen. Dat is op een compleet fiasco uitgelopen voor de VS. India, in de vorm van Sikh's hebben de Amerikanen ton een vrijgeleide moeten geven. Voor elke Sikh hebben, volgens de overlevering van de Sikh, 10 Chinezen gesneuveld.
De VS heeft dit snel verhuld, maar de SIkh refereren hier aan vanwege hun moedig optreden, Di Sikh zijn toen allemaal gesneuveld.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Das toch 1 keer in de maand? Mensen die zich ergeren aan de klefheid van bepaalde personen in de SC?
Ik zal het even voor je opzoeken, het was iig in Noord China, maar misschien dat ik me vergis in het jaartal.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dit heb je al eens eerder verkondigd. Moet je toch eens zeggen welke eenheid/eenheden daar bij betroken waren. Of waar je dit dan wel gelezen/gehoord zou hebben.
Ah de vrouwen kwestie....quote:Op maandag 31 januari 2011 21:29 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Waarom zou ik moeder onder m'n dienstvak onderscheidingsteken hebben staan?
[..]
Das toch 1 keer in de maand? Mensen die zich ergeren aan de klefheid van bepaalde personen in de SC?
Oke.. fijn voor der.. zat ze er midden in of niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:46 schreef EllaN het volgende:
Mijn vriendinnetje uit Egypte is terug! Het was een chaos, maar met veel overredingskracht en aandringen is het haar gelukt.
Ze is even druk met familie aan het praten. Ik zal straks updatenquote:Op maandag 31 januari 2011 21:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Oke.. fijn voor der.. zat ze er midden in of niet?
Familie gaat voorquote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ze is even druk met familie aan het praten. Ik zal straks updaten.
jep, en die posters waar ik op heb geboden zijn dat ook volgens de verkoper.quote:
Ik heb in de oude handboek voor de Soldaat alle Oostblok voertuigen instaan met de technische gegevens etc, ik heb ze in de handboeken 1976, 1980 en 1983 staan, zoals de PT 76, T 54, T 55, T 62, T 72, T 10, BTR-152K, BTR-60PA, en zo kan ik er nog 10 opnoemen.quote:Op maandag 31 januari 2011 22:09 schreef Pumatje het volgende:
jep..
heb er ook 1 gevonden met hun versie van het schuttersputje enzo..
zijn exact hetzelfde als die van ons
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |