Hij zoekt zo'n simpel plastic dingetje, niet een portemonnee-vervanger.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
http://www.creditcardhouder.nl/webshop/
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hij zoekt zo'n simpel plastic dingetje, niet een portemonnee-vervanger.
Denk ik dan.
Ik niet, ik kan lezenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef zebrabeer het volgende:
Ik las hoertje voor mijn OV-Chipkaart
Dan kom ik op dit uit: http://link.marktplaats.nl/413809817quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef __Saviour__ het volgende:
Doe dan gelijk zo'n RFID-afschermend hoesje
Door midden gescheurd dus ik moest zelf voor de kosten opdraaien zeiden ze . Heeft al die tijd in de portomonee gezeten, nooit eruit gehaald tijdens controles in de trein en elders. "Je moet er toch echt zuinig op wezen, die dingen zijn van glas." Oh okeequote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef mevrouwtjuh het volgende:
Zekers ook 3 weken lang op die nieuwe kaart gewacht... kan je die betalingen trouwens terug vragen ?
Thanks man.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef Razor21 het volgende:
Ik heb nog wel een stuk of 40 hoesjes moet je alleen de LP eruit halen
Erasmus toevallig?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:56 schreef FastFox91 het volgende:
Ik heb zo'n hoesje gekregen van mijn universiteit. Loop binnen bij een willekeurige school en vraag bij de receptie of ze van die hoesjes hebben. Misschien kunnen zij verder helpen.
Zoeen witte zeker met OV Shop aan de voorkant die je altijd krijgt bij een abonnement?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb er vandaag nog 1 gekregen van het GVB.
Ik heb wel college op (o.a.) Erasmus, maar ik heb mijn hoesje gekregen van Universiteit Leiden. Ik weet niet 100% zeker of Erasmus ze heeft.quote:
Ja klopt. Alleen niet met OV Shop erop.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:34 schreef o.us het volgende:
Zoeen witte zeker met OV Shop aan de voorkant die je altijd krijgt bij een abonnement?
Mja, RET. Rotterdam gebruikt al sinds 2005 de OV-Chipkaart omdat wij de proefkonijnen waren. Sommige mensen (ik onder andere) hebben ook als eerste meegemaakt dat onze persoonlijke kaarten vorig jaar verliepen en een nieuwe moesten aanvragen (lees: kopenquote:Op maandag 31 januari 2011 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja klopt. Alleen niet met OV Shop erop.
Er staat reclame voor maps.google.nl/OV op:
Google maps
nu met OV-nfo
whooptiedoo
En niet portrait, maar landscape
Ik heb serieus geen idee. Op mijn nieuwe kaart staat dat ik een vrouw benquote:Op maandag 31 januari 2011 23:03 schreef BasementDweller het volgende:
Hoe krijg je dat ding dan door midden gescheurd als je het altijd in je portemonnee laat zitten?
Anders kun je er niet doorheen kijken.quote:
Nog best een stoer dingquote:Op zondag 6 maart 2011 00:03 schreef m.2706 het volgende:
Op internet heb ik hoesjes gevonden, ik heb er 1 gekocht en hij werkt perfect!
http://link.marktplaats.nl/413809817
ING Zoetermeer niet meer, morgen naar Denhaagquote:Op zondag 6 maart 2011 10:56 schreef Ofresca het volgende:
De ING heeft ze. Misschien even binnenlopen en vragen? Je kunt hem overigens gewoon in je portemonnee laten als je in of uit gaat checken bij een automaat.
Edit: Oh, daar ben je al geweest? ING in Groningen had ze namelijk nog...
Bij mijn lokale ING boer hadden ze hem niet meerquote:Op zondag 6 maart 2011 10:56 schreef Ofresca het volgende:
De ING heeft ze. Misschien even binnenlopen en vragen? Je kunt hem overigens gewoon in je portemonnee laten als je in of uit gaat checken bij een automaat.
Edit: Oh, daar ben je al geweest? ING in Groningen had ze namelijk nog...
Sommige mensen doen hun portomonee altijd in hun kontzak en dan gaat ie buigen en zo. Is ook niet zo handigquote:Op zondag 6 maart 2011 14:57 schreef broodjeeimetui het volgende:
Je kan hem toch gewoon in je portomonee laten en hem er nooit meer uithalen? Dan checkt hij gewoon in en uit maar gaat hij nooit kapot
Moet je ook heul geen Lidl portemonee nemenquote:Op zondag 6 maart 2011 15:13 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Sommige mensen doen hun portomonee altijd in hun kontzak en dan gaat ie buigen en zo. Is ook niet zo handig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |