quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zat niet te vissen naar complimentjes, daar ben ik te oud voor.
Miss daarentegen gaat nog steeds giechelen als ik zeg hoe mooi ze is.
Je moet er X in gieten. Komtie op gang.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt? Hoe dan? Hij was zo stil!
quote:
En daarna noemt ze je een gek mens.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zat niet te vissen naar complimentjes, daar ben ik te oud voor.
Miss daarentegen gaat nog steeds giechelen als ik zeg hoe mooi ze is.
Ik wil je ook wel mamma maken en dan ook om de post gaan roepen hoe mooi je wel niet bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Allemaal mooie mama's hierIk taai maar eens af, denk ik.
Nee, dank je. Ik moet geen kledder.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel mamma maken en dan ook om de post gaan roepen hoe mooi je wel niet bent.
Ja hallo, het mens kreeg me nogal van mijn stukquote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En daarna noemt ze je een gek mens.
Rare manier van dank je wel zeggen
Je bent mooi, zelfs zonder kledder.quote:
Mja, dat jullie nu die uitzondering op de regel zijn, zegt niet dat ik ook mooi word als ik een kledder uitpoep, dus ik laat het maar als je het niet erg vindtquote:
I'm not the mommy.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Allemaal mooie mama's hierIk taai maar eens af, denk ik.
Gelukkig maar, hoef ik er geen uit te poepenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent mooi, zelfs zonder kledder.
'Mooi blijf' zal je bedoelen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
Mja, dat jullie nu die uitzondering op de regel zijn, zegt niet dat ik ook mooi word als ik een kledder uitpoep, dus ik laat het maar als je het niet erg vindt
Ja valt niet mee om complimenten te krijgenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hallo, het mens kreeg me nogal van mijn stuk
Gaan wij ook snel meteen? Kunnen wij ook 48 uur erna nog blijven doormekkeren over hoe mooi je bent!quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gaan wij ook snel meteen? Kunnen wij ook 48 uur erna nog blijven doormekkeren over hoe mooi je bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |