Ik vind het tofquote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik doe gewoon veel verschillende zooi
Beetje voor iedereen wat...
Wellusquote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat het niet waar is
Als het zo was was jij niet niet aan het zeuren dat vrouwen worden onderdrukt? toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat het niet waar is
Ik zeg toch dat ik het niet erg vindt? Ik hou soms van zo'n discussiequote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Als het zo was was jij niet niet aan het zeuren dat vrouwen worden onderdrukt? toch?
Die is ook een beetje debiel jaquote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je die andere quote, die paint
het feit dat die discussie bestaat betekend al dat die theorie van je niet kloptquote:Op maandag 31 januari 2011 19:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het niet erg vindt? Ik hou soms van zo'n discussie
Door fok leerde ik er echt op te lettenquote:
Op basis van dat zou het niet kloppen? beetje Fotoboek van onlogischquote:Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
het feit dat die discussie bestaat betekend al dat die theorie van je niet klopt
Ja inderdaadquote:Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Door fok leerde ik er echt op te letten
Al die grammarnazi's hier
Heeft me nog geholpen op m'n Nederlandse toets ook
daar wat van aantrekkenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Door fok leerde ik er echt op te letten
Al die grammarnazi's hier
Heeft me nog geholpen op m'n Nederlandse toets ook
had je moeten hosselen vriendquote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef Monopoly het volgende:
Wat slecht ..... Ik heb een hotel in Oostenrijk gemaild omdat daar zo'n heul leuk en lief meisjewoont/werkt.
Maar ik had haar telefoon nummer en email niet...
Maar ik mis haar een beetje
ahw. vakantieliefdes. koetsjiekoetsjie.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef Monopoly het volgende:
Wat slecht ..... Ik heb een hotel in Oostenrijk gemaild omdat daar zo'n heul leuk en lief meisjewoont/werkt.
Wat liefquote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef Monopoly het volgende:
wat niet kloppenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Op basis van dat zou het niet kloppen? beetje Fotoboek van onlogisch
Het is me nooit zo overkomen dat ik haar ook echt mis , voorheen was het altijd gewoon leuk daar en that's thatquote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ahw. vakantieliefdes. koetsjiekoetsjie.
komt omdat het je hier wordt geleerd door Belediging...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hier leer ik beter Nederlands dan in de les___
QFTquote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hier leer ik beter Nederlands dan in de les___
die klopt sws nietquote:
* sharr neuriet goede tijden slechte tijdenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben volgend mij zaterdag verliefd geworden op een meisje wat ik 2x gezien heb, terwijl ik een vriendin heb![]()
Ga vanavond bij haar langs
Als je ze gescheiden houdt is er niets aan de handquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ben volgend mij zaterdag verliefd geworden op een meisje wat ik 2x gezien heb, terwijl ik een vriendin heb![]()
oh, teken van zwakte jongen...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
nee, omdat er niks van kloptquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Alleen maar om het feit dat ik zeg dat het een discussie is?
Discipline jongen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nja kan gebeurenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
oh, teken van zwakte jongen...
Dat zeg jij omdat manquote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nee, omdat er niks van klopt
Hoiquote:
Dek jezelf maar snel in jaquote:
Denk het niet. Hoe wil je uberhaupt die 10eu aan mij geven. Overmaken kan niet, want papa.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef EggsTC het volgende:
Dromenvangertje, ga je nog in op mijn onzedelijke PM aanbod?
dat zeg ik omdat je het tegendeel niet kan bewijzenquote:
Heb het haar verteldquote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Wat niet weet wat niet deert.
jongens die emoties tonenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Correctie, echte mannen huilen niet
Oh jeequote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb het haar verteld
Was het meisje aan het verkondigen (met bezopen kop) dat ik haar leuk vond terwijl mijn vriendin er naast stond
Gast.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb het haar verteld
Was het meisje aan het verkondigen (met bezopen kop) dat ik haar leuk vond terwijl mijn vriendin er naast stond
yawel man! als je als echte man kan huilen weet je tot hoever je kan gaan, ken je je grenzen dan ken je jezelfquote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Correctie, echte mannen huilen niet
en toen?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb het haar verteld
homoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef Beach het volgende:
Echte mannen weten dat ze kunnen huilen als het moet.
QFTquote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
yawel man! als je als echte man kan huilen weet je tot hoever je kan gaan, ken je je grenzen dan ken je jezelf
Je bent een man naar mijn hart. Soms.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef Beach het volgende:
Echte mannen weten dat ze kunnen huilen als het moet.
absoluut!quote:
Jij bent ook soms een man naar mijn hartquote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef sharr het volgende:
[..]
Je bent een man naar mijn hart. Soms.
Valt nog mee.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Schrok ze en werd ze boos op me...
Dan zeg je: mijn vaderquote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jawel, maar papa beheerd die
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij bent ook soms een man naar mijn hart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |