quote:Op maandag 31 januari 2011 18:33 schreef kort het volgende:
Een snuggie is tot je voeten. fucking lelijk
Zoals in de OP staat ben ik al lang, dan vind je niet snel 1 met een maat voor mensen die nóg 20cm groter zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 18:37 schreef porsche1 het volgende:
Koop er gewoon 1 voor dikke mensen ofzo. Die is vast ook wel groot. Of koop een paar maten te groot.
Kan je niet gewoon in je nakie?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Om boodschappen mee te doen, wat doe je anders met een badjas
Kleed je gewoon aanquote:Op maandag 31 januari 2011 18:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Om boodschappen mee te doen, wat doe je anders met een badjas
O, kan wel hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Kan jij niet in ja nakie boodschappen voor mij doen
Ik heb geen trap dus dat gaat prima =(quote:Op maandag 31 januari 2011 19:01 schreef Chule het volgende:
Ik heb ook een lange, kan er niet normaal de trap mee op en af. Struikel er steeds over.
okedealquote:
Honingringen van kellogsquote:Op maandag 31 januari 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is je boodschappenlijstje dannn
Vergeet niet eerst onder te dompelen in kikkerdril en daarna bij volle maan buiten te zetten.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:06 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Grootste maat kopen, wassen en dan met de deegroller er over heen. Helpt altijd!
Daarom.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef pugehenis het volgende:
[..]
dat is godverdomme gewoon een badjas achterstevoren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |