waren beelden van vrijdag toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef obl het volgende:
Woooow die democratie toen net op de brug. Was dat het leger? Waterkanon tijdens het bidden :S
Al die mensen werden aangereden. Ongelofelijk
Dat was van vrijdag -> oproerpolitiequote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef obl het volgende:
Woooow die democratie toen net op de brug. Was dat het leger? Waterkanon tijdens het bidden :S
quote:RamyRaoof the Media Camp in Tahrir Square to gather videos & pictures from demonstrators on the ground collected 15 Gigabyte. #Egypt #Jan25
gheghequote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zitten in de kont van Ome Sam die het in z'n broek doet. Dus als het goed is zitten we straks niet meer in de kont van Ome Sam. Dan raken onze politici on paniek want die kunnen niet voor zichzelf denken, en dan neemt Fok! de macht over in dit land.
In china is het woord egypte in twitter berichten zelfs verboden.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Maar Israël en China schijnen, om verschillende redenen wrs, ook niet veel aandacht hieraan te schenken in hun media idd.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef thecamel1982 het volgende:
"We will not be silenced, whether you're a Christian, whether you're a Muslim, whether you're an atheist, you will demand your goddamn rights, and we will have our rights, one way or the other! We will never be silenced!"
Toch vertrouw ik die Moslims niet helemaal.
Dat is heel goed mogelijk inderdaad, en terecht.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja de VS en Israel offeren genadeloos het Egyptische volk.
Dat kan ze nog weleens duur komen te staan als mubarak is uitgespeeld.
quote:RamyRaoof i now uploading pictures for demonstrations in #Cairo here http://bit.ly/CairoDemoactivists #Egypt #Jan25 please spread
less than 20 seconds ago via web
Motel Liberty heeft een perscentrum.quote:Ramy Raoof RamyRaoof the Media Camp in Tahrir Square to gather videos & pictures from demonstrators on the ground collected 15 Gigabyte. #Egypt #Jan25 1 minute ago via web
FOK! is ook al geen democratie hè.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
We zitten in de kont van Ome Sam die het in z'n broek doet. Dus als het goed is zitten we straks niet meer in de kont van Ome Sam. Dan raken onze politici on paniek want die kunnen niet voor zichzelf denken, en dan neemt Fok! de macht over in dit land.
dat had ik toen ik die beelden vanochtend voor heteerst zag ; waren beelden van vrijdag , maar het eindigt wel goed ; check deze film maar laatste minuten het mooist!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef obl het volgende:
Woooow die demonstratie toen net op de brug. Was dat het leger? Waterkanon tijdens het bidden :S
Ik ben tegen democratie:quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
FOK! is ook al geen democratie hè..
Nee, ik ben wel voor een liberale-democratie, zonder willekeur, niemand die je een levensovertuiging kan opleggen, en zoveel mogelijk economische en persoonlijke vrijheid voor ieder individu, zonder anderen te belasten in hun rechten.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ben tegen democratie:
Niks -> stamhoofden -> monarchie -> dictatuur -> democratie -> technocratie.
Heb je daar ook nog bronnen voor of verzin je dit gewoon?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik niet hoor.
Maar Israël en China schijnen, om verschillende redenen wrs, ook niet veel aandacht hieraan te schenken in hun media idd.
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20110129_023quote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef ari_zahav het volgende:
[..]
Heb je daar ook nog bronnen voor of verzin je dit gewoon?
Hier zijn mijn bronnen:
http://www.ynetnews.com/home/0,7340,L-3083,00.html
http://www.ynet.co.il/home/0,7340,L-8,00.html
http://www.haaretz.com/
http://www.nrg.co.il/
Ze hebben wel ergere dingen gekozen te negeren in de afgelopen jaren. Zo werd in de Westerse media destijds vrijwel geen enkel bericht geplaatst over de massamoorden in Indonesië in de jaren zeventig - een miljoen man verloren door Amerikaanse wapens, genegeerd wegens economisch en strategisch belang.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef obl het volgende:
Woordvoerder WH Live AJE:
"We're not picking on those in the streets and in the government"
WHAT THE F*CK! Hoe kan het Witte Huis dit nog volhouden? Wat een misselijkmakende situatie...moet je je voorstellen hoe Egyptenaren dit ervaren als ze dit zien. Vind je het gek die anti-westerse stemming
Verklaar je naderquote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als ik dit topic zo lees ben ik trouwens wel blij dat regeringen niet geleid worden door het merendeel van de mensen dat hier meepost
Inderdaad allemaal een beetje oppervlakkig. Allemaal rellers die wachten tot de complete chaos losbarst. (Wat naar mijn mening nu nog niet het geval is, geloof mij, ik kom daar al mijn hele leven, familie daar, Cairo is altijd chaotisch).quote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Als ik dit topic zo lees ben ik trouwens wel blij dat regeringen niet geleid worden door het merendeel van de mensen dat hier meepost
Ze blijven humor hebben.quote:Esperanza82 Amal Fareed
by RajKhan_
Dear Mr. President Mubarak, shuffling the cabinet is not the solution- you're a president, not a DJ. Thank you. #Jan25 #Egypt via @AlyaaGad
7 hours ago Favorite Retweet Reply
Hoezo? Volgt er dan een dadel boycot? Brrr.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja de VS en Israel offeren genadeloos het Egyptische volk.
Dat kan ze nog weleens duur komen te staan als mubarak is uitgespeeld.
Droevig inderdaad, je zou ze bijna een hap witte fosfor gunnen om ze een proefje te geven van de realiteit.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Refragmental het volgende:
Net bij de wereld draait door.
Een fragment over een Egyptenaar die een traangas granaat laat zien en meldt dat deze over datum is.
Heel het publiek natuurlijk dubbel.
Achterlijk klapvee heeft natuurlijk niet in de gaten dat na die houdbaarheidsdatum de veiligheid niet meer te garanderen is omdat de chemische samenstelling verandert.
Echt waar... achterlijk vies stront volk leeft er toch in Nederland.
Wij Hollanders en onze oosterburen doen het goed!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn vraag kwam er net door: Hoe staan de demonstranten tegenover het Westen.
Sorry maar er was niet echt veel nieuws.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef RvLaak het volgende:
kan iemand mij ff een update geven van de afgelopen 2 uur? FP bericht is namelijk niet geüpdate...
Hoorde het. Amerikanen hebben ze het in Egypte niet zo op nu maar uit het westen is OK!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn vraag kwam er net door: Hoe staan de demonstranten tegenover het Westen.
np, dan is geen update terechtquote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Sorry maar er was niet echt veel nieuws.
Heeft het leger dan aangegeven de demonstranten te steunen?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Leger heeft dus gemeld niet in te grijpen? Dan neem ik aan dat het morgen loos gaat en het snel afgelopen is met Mubarak ...
Nou, het feit dat het merendeel het "achterlijk" vonden dat Nederlanders die al 2 dagen zonder eten op het vliegveld zaten het kut vonden omdat "andere het zoveel erger hebben". Of de extreme beelden van sommige mensen. Iedereen kiest te veel een kant (ik zelf ook) en (bijna) niemand kijkt naar beide kanten van het verhaal of sluit compromissen.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Heb wel een groot aantal spelfouten aangepast.
http://www.rtl.nl/compone(...)insb_interactief.xmlquote:Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef RvLaak het volgende:
kan iemand mij ff een update geven van de afgelopen 2 uur? FP bericht is namelijk niet geüpdate...
Ja dat is de ene kant van het verhaal, de andere kan zijn al die roadblocksquote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Leger heeft dus gemeld niet in te grijpen? Dan neem ik aan dat het morgen loos gaat en het snel afgelopen is met Mubarak ...
jrug Jonathan Rugmanquote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft het leger dan aangegeven de demonstranten te steunen?
Nee daar zitten ze op te wachtenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef obl het volgende:
[..]
Wij Hollanders en onze oosterburen doen het goed!
Gaan er nog vliegtuigen die kant op? Wil wel met ze mee demonstreren
Interessanter dan AJ?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)insb_interactief.xml
Dit is wel interessant nu! live uit Cairo.
ze blijven indd herhalen dat ze niet zullen schieten , staat ook klein stukje op het live blog van AJE ;quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Heeft het leger dan aangegeven de demonstranten te steunen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |