Ik volg het ook op de voet. Nu de vice president op CNNquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zit de hele tijd naar de situatie in Egypte te kijken, was even het topic vergeten
Tuig is het, die kliek rond Mubarakquote:Op donderdag 3 februari 2011 17:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik volg het ook op de voet. Nu de vice president op CNN
quote:Op donderdag 3 februari 2011 22:55 schreef Wickedangel het volgende:
Pfff, de plaatselijke handwerkclub?
Correctquote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:30 schreef tong80 het volgende:
Mijn moeder de actrice en regiesse in het rood
Even google-n en dan nog een klein beetje zoeken.quote:Goeiemorgen.
Waar heb je die foto gevonden ?
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef tong80 het volgende:
Grappig heb ma net gebeld en ze lag in een deuk.
Goede zaak, daar blijft ze jong bij. Op het moment dat je denkt van dat hoeft allemaal niet meer, word je pas echt oud.quote:Trouwens de TT klopt nu helemaal. Ma heeft als 70jarige deze week een laptop gekocht en gaat een cursus volgen.
Zo moet je dat ook bekijken. Lenigheid van geest, noem ik dat. Je komt hier op het forum ook mensen tegen die zich op hun 25e al heel oud gedragen. Die zijn dan al zo verstard in hun opvattingen, dat is geen teken van intelligentie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:53 schreef tong80 het volgende:
Trouwens ik lijk op haar.
Op mijn 48ste post ik soms als een puber.
Jong van geest heet dat als je het positief bekijkt.
Nee, ik ken hem niet maar mensen die tot op hoge leeftijd jong van geest zijn, vind ik wel inspirerend.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:05 schreef tong80 het volgende:
Ken je de user Horstjan ?
Is 65 reed in de wielerploeg van Jan Jansen en post als een jonge god in sommige sporttopics.
Ik dacht idd WTFquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef wyccie het volgende:
Ik had juist een leraar op de middelbare school die u tegen alle leerlingen zei.
Wat leuk, Tong! Was vast wel even schrikken toen je haar foto hier zag.
Wie zegt dat de TT op je moeder slaat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 11:40 schreef tong80 het volgende:
Trouwens de TT klopt nu helemaal. Ma heeft als 70jarige deze week een laptop gekocht en gaat een cursus volgen.
Ma is al dagen bezig met de muis. Die doet niet wat ze wil. Ze is nog erger dan ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wie zegt dat de TT op je moeder slaat?Als ze een cursus gaat doen, zal ze jou wel snel inhalen ook
Post eens een foto van jouw moeder dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb me rot gezocht naar een plaatje van de moeder van wyccie maar dat gaat niet lukken, denk ik.
Ik heb geen digitale foto's van mijn moeder, die is al bijna 12 jaar dood.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef wyccie het volgende:
[..]
Post eens een foto van jouw moeder dan.
Dat is wel het meest voor de hand liggende scenario. De schoonouders van mijn oudste broer zijn hun beide dochters binnen een jaar kwijtgeraakt aan kanker. Nauwelijks voorstelbaar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:12 schreef wyccie het volgende:
Mijn moeder wordt 61 dit jaar.
Het zou vreemd zijn als ze er niet meer is. Toch zou ik er ooit aan moeten wennen, maar liever zo laat mogelijk.
Ja, ik lees het net op Wikipedia. Hij is van 1921. Sigaartjes zijn kennelijk goed voor de gezondheid.quote:
Voor mij is Riek Schagen de enige echte.quote:Wist je dat er meerdere Saartjes zijn geweest ?
Deze foto? Echt nietquote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
George Clinton. Die heb je wel eens eerder gepost, hoor
Dat dan misschien. De foto is iig nieuw voor mij. Als ik trouwens de fotograaf was geweest had ik nog wel even de gulp van die middelste meneer geretoucheerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef Wickedangel het volgende:
Jawel, hoe moet ik me deze foto anders herinneren? Nu begin ik wel te twijfelen, misschien heb ik 'm zelf wel eens gepost, hier of in de AKQ
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |