Soberso een hivs hebben. Je pleurt zelf deze informatie op het internet.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest ben jij zegIk kan hier echt niet tegen, serieus
Niks mis met hyvesquote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Soberso een hivs hebben. Je pleurt zelf deze informatie op het internet.
Boehoe. Zet dan ook geen gegevens op het internetquote:Op maandag 31 januari 2011 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest ben jij zegIk kan hier echt niet tegen, serieus
En dan ga jij er mee kloten, triest zegquote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Soberso een hivs hebben. Je pleurt zelf deze informatie op het internet.
Je moet 't ervoor zetten, dan kan je onthouden dat het kofschip met een T werktquote:Op maandag 31 januari 2011 15:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Gezegd is voltooid deelwoord, dus kofschip.
Geen G in het kofschip dus een D
Nu weet je gelijk dat je moet oppassen met wat je waar op internet zet.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
@Watertornado, als er foto's van jou op een website geplaatst werden, zou jij dat fijn vinden?
aids ik dacht dat a oud wasquote:Op maandag 31 januari 2011 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is nu het msn gesprek van de jeugd, kom je niet tussen
Jij plaatst toch zelf die foto's op een website ?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
@Watertornado, als er foto's van jou op een website geplaatst werden, zou jij dat fijn vinden?
Ja eigenlijk welquote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je moet 't ervoor zetten, dan kan je onthouden dat het kofschip met een T werkt
Hier op fok zijn geen geheimen.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan ga jij er mee kloten, triest zeg
Jij bent echt niet in een lieve bui hequote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
Jammer dat niet iemand anderes de lapo had
Anders hadden we een toffe TT nu
\sukkelquote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef JApieman het volgende:
Ik was vandaag zo op school en ik had de 1e 2 uur vrij en ik kwam na het 3e uur op school en toen kwam ik erachter dat ik eigenlijk omdat ik sowieso al niet naar het 3e uur was eigenlijk de 1e 5 uur vrij kon hebben
hey slet doe eens liefquote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij plaatst toch zelf die foto's op een website ?
hey hoi trouwensquote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef JApieman het volgende:
Ik was vandaag zo op school en ik had de 1e 2 uur vrij en ik kwam na het 3e uur op school en toen kwam ik erachter dat ik eigenlijk omdat ik sowieso al niet naar het 3e uur was eigenlijk de 1e 5 uur vrij kon hebben
Ik wil humorquote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij bent echt niet in een lieve bui he
Je post zelf al deze informatie openbaar op het internet en nu ga je huilen omdat gegevens gevonden worden?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan ga jij er mee kloten, triest zeg
Wat maakt dat uit? Iedereen heeft zijn muzieksmaak, ik heb ook verschillend.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef sharr het volgende:
Wat ajacied kwam jij gisteren nou met al die bands tegen huppel? Of zaterdag ofzo?
En bij je muziek op je hyves staat marco borsato?
What
Ik heb mijn hyves al afgeschermd.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ajacied.. zorg dat je zo min mogelijk over jezelf op internet hebt staan.
Alles wat je op internet hebt staan is te vinden door iemand.. denk daar ALTIJD aan
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Iedereen heeft zijn muzieksmaak, ik heb ook verschillend.
Kijk nog eens na, ik kan er nog steeds op komen. En als je toch bezig bent vergeet twitter en andere social netwerk zooi niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb mijn hyves al afgeschermd.
Neequote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gaat hem écht keihard naaien hè, in negatieve zin.
dragems heeft ook geen msn.. ik snap niet zo goed wat mensen tegen msn hebbenquote:
Je hebt tegenwoordig Hotmail MSNquote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je moet op school toch stiekem op ebuddy?
Hoe doe je dat als je geen msn hebt?
Ik word oudquote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig Hotmail MSN
Kost alleen maar vrije tijd, teveel vrije tijd. Net zoals FOK!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dragems heeft ook geen msn.. ik snap niet zo goed wat mensen tegen msn hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |