Jaquote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat? Dat je niet op je elegante hakjes naar het werk kan wandelen?
Veel plezier !quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
(..)
En juist om deze tijd van het jaar vind ik het mooi dat het zo winters is. Langere dagen, mooier weer met lekker zonnetje erbij. Top!
ga je naar sunnerstabacken?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:29 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik vind het nog steeds fantastisch! Zoveel sneeuw in twee dagen vind ik echt geweldig. Van het weekend de kinderen maar weer eens meeslepen naar een grote heuvel. Ik weet niet wie sleetje rijden leuker vind, de kinderen of papaBovendien heb ik nog een paar langlaufski's gekocht die nog ongebruikt zijn. Sneeuw zat nu!
En juist om deze tijd van het jaar vind ik het mooi dat het zo winters is. Langere dagen, mooier weer met lekker zonnetje erbij. Top!
Ik heb pumps in maat 44. Ik win!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
JaIk heb net prachtige pumps maat 43 gekocht en nu kan ik ze niet aan als ik de trap afloop naar mijn werkplek!
Stomme winter
vooral de stoep, die spek en spek glad is hier en daar. Klopt.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:33 schreef wonderer het volgende:
Overigens vind ik de ijslaag op alles behalve door doorgaande wegen nog irritanter dan de sneeuw zelf. En de bergen sneeuw van anderhalf tot twee meter overal waardoor je geen flikker meer ziet. Ik moet op de gok de oprit afrijden want ik zie echt helemaal niks...
Niet erg hoor, haha. Maar niks voor mij. Ik geloof dat ik beter gedij met min 10, dan met plus 30.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:34 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Veel plezier !
Ik hoop alleen dat je het niet erg vindt dat ik liever de situatie hier heb: dagelijks met ruim 30 graden in het zwembad ...
Ik denk Hammarskog, is dichterbij voor mij. Wel eens geweest? Echt een aanrader. Langlausfspoor voor alle niveaus, mooie hoge sleeheuvel, schaatsmogelijkheden en een prachtige Herrgård voor de chocolademelk na afloop.quote:
Nee! aanrader dus? Mijn vriend is vanaf zondag hier, en ik denk dat als de zon schijnt we misschien wel eens een paar langlaufski's ergens huren en er een dag op uit trekken..quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:43 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik denk Hammarskog, is dichterbij voor mij. Wel eens geweest? Echt een aanrader. Langlausfspoor voor alle niveaus, mooie hoge sleeheuvel, schaatsmogelijkheden en een prachtige Herrgård voor de chocolademelk na afloop.
Dan zou ik echt daar eens kijken. Het is echt prachtig daar. Ik weet alleen niet of je daar uitrusting kan huren.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:49 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee! aanrader dus? Mijn vriend is vanaf zondag hier, en ik denk dat als de zon schijnt we misschien wel eens een paar langlaufski's ergens huren en er een dag op uit trekken..
Ik had vorige week een hele sloot negenjarige meisjes in huis voor een verjaardagsfeestje, en je trekt in Thailand je schoenen uit voor je het huis binnen gaat. Stapels schoenen dus, waaronder een paar waarvan ik me maar bleef afvragen welke volwassene nog binnen was.quote:
Toerisme en landbouw/visserijquote:
Tja ik begin er al aan te wennen. Gelukkig zie ik die bepaalde mensen twee ker per jaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:33 schreef KarinJ. het volgende:
Vandaag mensen waar ik heel erg veel van hou naar het vliegveld gebracht.....pffff het moeilijkste van geëmigreerd zijn....
Ik heb er ook geen moeite meer mee. Mijn ouders zijn 5 keer geweest, ik ben 3 keer terug geweest in Nederland, dus ik zie ze zowat elk jaar wel eens.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:40 schreef popolon het volgende:
Tja ik begin er al aan te wennen. Gelukkig zie ik die bepaalde mensen twee ker per jaar.
als ik van iedereen die tegen me gezegd heeft: "we sturen je een mailtje en we houden contact" en dit in de afgelopen 14 jaar niet gedaan hebben een dollar zou krijgen zou ik nu rijk zijn...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 19:20 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat ik voor de rest heel erg lastig vind zijn loze beloftes: Ja natuurlijk kom ik langs, absoluut. Dit jaar, echt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |