Ja allemaal, overal.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Supermarkten zijn vaak gewoon op zondag in Nederland
Nee mijn verzekering is primaquote:
Wat dacht je van de zaterdag dan. Waar ik een paar jaar terug woonde, midden in het Ruhrgebied, gingen op zaterdag de meeste winkels zo rond 13:00 ā 14:00 dicht. Alleen de supermarkt was wel tot 15:00 open.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben vrij regelmatig bij mijn vriend in Duitsland, en daar is het nog dramatischer dan in Nederland. ze hebben er 1x per jaar een koopzondag, en thats it. Producten die levensmiddelen verkopen en op zondag open zijn, bijvoorbeeld in stations, mogen bepaalde zaken ook niet verkopen op zondag. Wat precies weet ik niet.
Same here, toen ik 14 jaar geleden in Nieuw Zeeland aan kwam waren alle winkels het gehele weekend gesloten,zaterdag was voor het gezin (lees sport etc,) en zondag voor de kerk, er is echter veel veranderd. we zijn hier in 10 jaar tijd volledig veranderd in een 24 uurs maatschappij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat dacht je van de zaterdag dan. Waar ik een paar jaar terug woonde, midden in het Ruhrgebied, gingen op zaterdag de meeste winkels zo rond 13:00 ā 14:00 dicht. Alleen de
Dat viel me inderdaad ook op laatst. Ik wilde voor een vriend van me reisziektetabletten kopen en moest eerst langs alle haarproducten, koekjes, etc op bij de CVS.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 02:21 schreef maartena het volgende:
Nu mag er best bij vermeld worden dat een drogisterij in de VS de grootte heeft van een gemiddelde Albert Heijn #3, en ook tal van etenswaren en drank verkoopt.
Grijp je kans en begin een brengdienst daarquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:33 schreef Individual het volgende:
Het grootste en zwaarste deel van m'n boodschappen wordt gratis bezorgd. Ik heb hier geen auto en ik woon bovenop een heuvel dus het is onmisbaar.
Voor de kleine boodschapjes fiets ik wel naar de kleine lokale supermarkt die ook op de heuvel staat.
Ik hoorde in Amerika dat een dergelijke bezorgdienst niet bestaat, maar dat ze dat best ook wel handig zouden vinden.
Gratis idee van mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Grijp je kans en begin een brengdienst daar
Same here...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:10 schreef Individual het volgende:
[..]
Gratis idee van mij.
Niet mijn specialiteit dus iemand anders mag het doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |