Dat jij een talenknobbel hebt in de familie zegt denk ik meer over de rest van de familie dan over jouquote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Pox het volgende:
Ik ben boos.
Mijn jongere zusje is begonnen met puberen en zoals iedereen weet zijn puber als een klacht op zichzelf. Ze is ermee begonnen me te overtroeven. Het arme dier denkt met haar dyslexie me te kunnen overtreffen in Nederlands, terwijl ik de talenknobbel in de familie heb. Geen zorgen, ik pas de grote-zussen-logica genadeloos hard op haar toe.
Subklacht: Ze mag van mij niet ouder worden. Ik herriner haar als dat blonde huppeltje van 8 nog steeds, terwijl ik maar zo'n 2 jaar ouder bent. Ik was boos toen ze voor het eerst borstjes kreeg, kwaad toen ze ongesteld werd en razend toen ze haar eerste vriendje kreeg.
Waarom worden jonge zusjes en broertjes nou groot?
Sentimentele zus.
Pijnlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Pox het volgende:
Het arme dier denkt met haar dyslexie me te kunnen overtreffen in Nederlands, terwijl ik de talenknobbel in de familie heb. Geen zorgen, ik pas de grote-zussen-logica genadeloos hard op haar toe.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Pox het volgende:
Het arme dier denkt met haar dyslexie me te kunnen overtreffen in Nederlands, terwijl ik de talenknobbel in de familie heb.
Dude.quote:terwijl ik maar zo'n 2 jaar ouder bent.
Hahahaha wat een fail TSquote:Op maandag 31 januari 2011 14:51 schreef boem-dikkie het volgende:
Zeggen dat je een talenknobbel hebt en vervolgens het verschil tussen 'd' en 'dt' niet weten.
Er staan nogal wat falen in je tekst. Plus jij claimt de talenknobbel te bezitten.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:53 schreef Pox het volgende:
Wat maakt die faal nou weer uit?
Gaat om mijn zusje ;3
De eerste ik-neem-het-op-voor-de-TS-in-de-hoop-dat-ze-vrouwelijk-is-en-mij-geil-vind-omdat-ik-het-voor-haar-opneem-nerd is ook het topic binnen komen waaien hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 14:53 schreef zeefkreeft het volgende:
TS is baas en jullie zijn autistische talen-flikkers. Laat je zusje lekker ouder worden man, dat jaloerse gedoe altijd.
ván mijn familie.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Er staan nogal wat falen in je tekst. Plus jij claimt de talenknobbel te bezitten.
Hey! Kijk een politiek-correct sletje die denkt dat dit raar is omdat dat door de media in je hoofdje word geperst. Probeer in zijn schoenen te staan.quote:
Kruip bij haar in bed. Kunnen wij lachen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef Pox het volgende:
Zou best kunnen. Maarja, ik paste vroeger altijd op haar enzo. Waste haar knuffeltjes voor haar uit vanwege haar astma en ze kroop bij me in bed als ze bang was.
Mis het stiekem
Die bestaat uit analfabeten?quote:
Goed zo jongen, zo mag ik het horen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
De eerste ik-neem-het-op-voor-de-TS-in-de-hoop-dat-ze-vrouwelijk-is-en-mij-geil-vind-omdat-ik-het-voor-haar-opneem-nerd is ook het topic binnen komen waaien hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |