abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92164320
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Cryothic het volgende:
Dus hij verstuurd mail direct, en zodra je mail binnen krijgt haalt ie het ook meteen binnen.
Hij gaat niet elke X minuten de server aanroepen (bij mijn weten)
zo gaat het bij mij ook volgens mij :Y
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_92165165
jup, push mail.
Moet je idd wel je synchronisatie aan hebben staan.
pi_92165289
Menu -> accounts en synchronisatie -> account toevoegen en daar je Google account toevoegen. Zodra je hem hebt toegevoegd kun je precies aangeven wanneer en hoe er gesynchroniseerd moet worden.
pi_92166324
Thanks allen :) !
pi_92167290
Wow dat deze telefoon zo populair was wist ik niet. Een kwartaal geleden was ik van plan deze te halen, maar was 17 en kon geen abbonnement af sluiten en m'n moeder wilde het ook niet op dr naam.. Nu was ik van plan zo'n ding te halen, zijn die prijzen stukken duurder geworden.

Maar nu vind ik het een beetje zonde om hem aan te schaffen, neem aan dat rond mei ofzo er een nieuwe lichting htc's ligt
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:19:19 #31
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_92167371
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 12:16 schreef Intraphyx het volgende:
Wow dat deze telefoon zo populair was wist ik niet. Een kwartaal geleden was ik van plan deze te halen, maar was 17 en kon geen abbonnement af sluiten en m'n moeder wilde het ook niet op dr naam.. Nu was ik van plan zo'n ding te halen, zijn die prijzen stukken duurder geworden.

Maar nu vind ik het een beetje zonde om hem aan te schaffen, neem aan dat rond mei ofzo er een nieuwe lichting htc's ligt
Dan kan je altijd wel blijven wachten, eind 2011 zal er wel weer een nieuwe lading klaarstaan....

* Dopekoe wacht ongeduldig tot zijn nieuwe HD afgeleverd wordt :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 1 februari 2011 @ 12:24:42 #32
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_92167596
quote:

Ja dan blijf je wachten inderdaad, telefoons blijven in rap tempo opkomen :)
pi_92168906
quote:
Op dinsdag 1 februari 2011 12:16 schreef Intraphyx het volgende:

Een ding is zeker in deze markt, de modellen volgen elkaar rap op. Maar dat is voor mij geen reden om de DHD te laten liggen.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_92169190
quote:

Achja, dan blijf je bezig, daarbij, wat moet een telefoon nou nog meer kunnen, dan de DHD al kan?
De menu's kunnen echt niet nog sneller verschijnen, youtube filmpjes lopen al perfect etc etc.
Enige waar het nog beter in kan worden, is 3d applicaties.
Ik persoonlijk zit daar niet eens zo op te wachten, want wie gaat er nou (serieus) gamen op een 4,3inch schermpje?
  dinsdag 1 februari 2011 @ 14:03:44 #35
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92171280
Wat ik bij tweakers voorbij heb zien komen van de nieuwe HTC's is dat het wel allemaal kleinere toestellen zijn dan de DHD.

Dus een directe opvolger ligt komende 3 maanden nog niet in de winkel denk ik,
NIEUW: Foto's!
pi_92222577
Net langs the phone house geweest. Hoesje voor mijn kind gehaald. 15 euro, werkt prima
pi_92225427
Ja ook het eerste wat ik ging halen na de aankoop van mijn Desire HD een hoesje. Je wilt dit scherm zo goed mogelijk beschermen. Zo kan ik het toestel over een jaar weer netjes verkopen :P
Ik rij in een paarse auto.
pi_92227211
Als je er gewoon voorzichtig mee omgaat is een hoesje helemaal niet nodig :)
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_92227339
Nouja voor de achterkant wil ik sowieso wel een hoesje ivm die uitstekende (letterlijk en figuurlijke) camera.
pi_92227402
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
uitstekende (letterlijk en figuurlijke) camera.
:D ^O^ :Y)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_92229449
Die camera is baas. De video camera niet.

Heb heel wat leuke kiekjes gemaakt met de "veld diepte" filter functie. _O_
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
pi_92229496
quote:
14s.gif Op woensdag 2 februari 2011 15:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nouja voor de achterkant wil ik sowieso wel een hoesje ivm die uitstekende (letterlijk en figuurlijke) camera.
Dat is dan ook het meest kwetsbaar. Dat scherm is behoorlijk krasvast. Die hoef je in principe alleen te beschermen tegen sleutels in je jaszak. De body is echter niet zo krasvast en dan dus met name de camera niet. Nou zal de lens niet beschadigen, maar dat ringetje om de lens is wel in no-time kapot.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 2 februari 2011 @ 16:34:54 #43
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92229782
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef incognitoomuch het volgende:

Heb heel wat leuke kiekjes gemaakt met de "veld diepte" filter functie. _O_
Geen klachten over de video-functie hier hoor :D
Af en toe denk ik dat ik m'n vast heb met een vinger op een microfoon, geen idee welke die gebruikt :D
pi_92231236
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Vind het juist net andersom. Zeker als je de foto's op de PC kijkt. Filmpjes zijn echt super.
pi_92231421
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Vind het juist net andersom. Zeker als je de foto's op de PC kijkt. Filmpjes zijn echt super.
Klopt, best slechte foto's op 8mp. Tenminste als je gewoon op groot zet..
pi_92254164
Iemand ervaring met het unlocken van zijn vorige (2 jaar oude) telefoon?
Vodafone zegt al ruim drie weken bezig te zijn mijn unlockcode op te vragen bij HTC.
HTC zegt dat ze zo'n aanvraag binnen een paar dagen afhandelen en verwijst mij naar Vodafone.
Ik wil de Touch HD binnen de familie doorschuiven, maar dit schiet niet erg op.

Of iemand ervaring met die tweedehands telefoonwinkeltjes die met een programmaatje unlocken?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_92254418
Ja hoi :)

Ik ben van plan ook een HD te kopen binnenkort.

Hoe zit hij in de zak? En hoe zit hij met een hoesje er nog bij om?

Bedankt! :D
pi_92255163
Trouwens jongens het opneem filmpje in de OP is met een normale desire gemaakt. Niet de HD. Lees de comments van de uploader ;)
  donderdag 3 februari 2011 @ 08:51:33 #49
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92262287
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Droomert het volgende:
Ja hoi :)

Ik ben van plan ook een HD te kopen binnenkort.

Hoe zit hij in de zak? En hoe zit hij met een hoesje er nog bij om?

Bedankt! :D
Ligt er aan wat voor broek je aan hebt, en wat voor hoesje.
In mijn broekzak past ie gewoon. Alleen met zo'n rubber-hoesje er om heen glijd ie er wel wat moeilijker in en uit. (dit is weer zoooooo dubbelzinnig op te vatten :') )
pi_92262326
Wat is dat ding snel leeg zeg. Elke dag op de lader.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')