zo gaat het bij mij ook volgens mijquote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:49 schreef Cryothic het volgende:
Dus hij verstuurd mail direct, en zodra je mail binnen krijgt haalt ie het ook meteen binnen.
Hij gaat niet elke X minuten de server aanroepen (bij mijn weten)

Dan kan je altijd wel blijven wachten, eind 2011 zal er wel weer een nieuwe lading klaarstaan....quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:16 schreef Intraphyx het volgende:
Wow dat deze telefoon zo populair was wist ik niet. Een kwartaal geleden was ik van plan deze te halen, maar was 17 en kon geen abbonnement af sluiten en m'n moeder wilde het ook niet op dr naam.. Nu was ik van plan zo'n ding te halen, zijn die prijzen stukken duurder geworden.
Maar nu vind ik het een beetje zonde om hem aan te schaffen, neem aan dat rond mei ofzo er een nieuwe lichting htc's ligt

Ja dan blijf je wachten inderdaad, telefoons blijven in rap tempo opkomenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:16 schreef Intraphyx het volgende:
Wow dat deze telefoon zo populair was wist ik niet. Een kwartaal geleden was ik van plan deze te halen, maar was 17 en kon geen abbonnement af sluiten en m'n moeder wilde het ook niet op dr naam.. Nu was ik van plan zo'n ding te halen, zijn die prijzen stukken duurder geworden.
Maar nu vind ik het een beetje zonde om hem aan te schaffen, neem aan dat rond mei ofzo er een nieuwe lichting htc's ligt

Een ding is zeker in deze markt, de modellen volgen elkaar rap op. Maar dat is voor mij geen reden om de DHD te laten liggen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:16 schreef Intraphyx het volgende:

Achja, dan blijf je bezig, daarbij, wat moet een telefoon nou nog meer kunnen, dan de DHD al kan?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 12:16 schreef Intraphyx het volgende:

quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
uitstekende (letterlijk en figuurlijke) camera.

Dat is dan ook het meest kwetsbaar. Dat scherm is behoorlijk krasvast. Die hoef je in principe alleen te beschermen tegen sleutels in je jaszak. De body is echter niet zo krasvast en dan dus met name de camera niet. Nou zal de lens niet beschadigen, maar dat ringetje om de lens is wel in no-time kapot.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:56 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nouja voor de achterkant wil ik sowieso wel een hoesje ivm die uitstekende (letterlijk en figuurlijke) camera.

Geen klachten over de video-functie hier hoorquote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Die camera is baas. De video camera niet.
Heb heel wat leuke kiekjes gemaakt met de "veld diepte" filter functie.

Vind het juist net andersom. Zeker als je de foto's op de PC kijkt. Filmpjes zijn echt super.quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:28 schreef incognitoomuch het volgende:
Die camera is baas. De video camera niet.

Klopt, best slechte foto's op 8mp. Tenminste als je gewoon op groot zet..quote:Op woensdag 2 februari 2011 16:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Vind het juist net andersom. Zeker als je de foto's op de PC kijkt. Filmpjes zijn echt super.

Ligt er aan wat voor broek je aan hebt, en wat voor hoesje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:35 schreef Droomert het volgende:
Ja hoi
Ik ben van plan ook een HD te kopen binnenkort.
Hoe zit hij in de zak? En hoe zit hij met een hoesje er nog bij om?
Bedankt!
 )
 )

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |