Kan je die opgehaalde (in dit geval) hotmail dan eigenlijk via je telefoon beantwoorden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef kikoooooo het volgende:
Neem een gmail account en laat je hotmail ophalen door je gmail. Gmail koppel je dan aan je telefoon.
ja je kan antwoorden, maar waarom wil je perse antwoorden met @hotmail??quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:59 schreef svann het volgende:
[..]
Kan je die opgehaalde (in dit geval) hotmail dan eigenlijk via je telefoon beantwoorden?
En komt het antwoord dan gewoon als @hotmail aan?
quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef fokvragen het volgende:
Lol hotmail verkiezen boven Gmail haha
Lol, vanwaar de hotmail-hatred?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:21 schreef Wells.p het volgende:
[..]
ja je kan antwoorden, maar waarom wil je perse antwoorden met @hotmail??
Ik ben er benieuwd naar of het antwoord als gmail of als hotmail aankomt. Gewoon interesse in het proces.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:21 schreef Wells.p het volgende:
ja je kan antwoorden, maar waarom wil je perse antwoorden met @hotmail??
Ah, jij dus ook last van reboots. Ik denk dat ik mijne gewoon voor reparatie laat opsturen. Het is niet leuk om tijdens het uitgaant telkens dat ding te voelen trillen bij een nieuwe rebootquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:41 schreef svann het volgende:
Wel jammer van de flut kwaliteit van de achterklepjes. Gewoon te dun en net te buigzaam.
Er was toch best ruimte geweest die wat degelijker te maken.
De contactklemmetjes heb ik al wat strakker gezet, dat scheelde wel iets in ongewenste reboots.
Mijn mooie smoke hydrogel hoes heb ik nu vervangen door één met een degelijke abs achterkant.
Op mijn tweedehandse HD2 zat er ook zo een. Heb heel Ebay afgestruind naar die dingen en ze blijken alleen in Duitsland te krijgen te zijn. Zoeken naar 'protector'.
ff hierop terug komend. Gisteren de lite versie gespeeld. Toen vroeg ik me af hoe lang die leuk zou zijn. Tot ik zag dat ie nog geen 2 euro kost. Meteen maar gekocht. Is goedkoper dan een uurtje parkeren hier.quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:16 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Je hebt een Live wallpaper ( wp clock full) die dat ook laat zien. Zit ook een klok functie op die je zelf in kleur kan customizen. Ziet er erg vet uit.
Trouwens nog mensen hier die net zoals ik een beginnende verslaving krijgen van Game Dev Story? ( is een simulatie spel )
Bij de gewone Desire schijnt er een stukje plastic in de weg te zitten voor de lens... weet niet of dit ook geldt voor de Desire HD, maar kijk dit topic eens door:quote:Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil het even hebben over de fotocamera. Filmpjes zijn echt mooi, geen kwaad woord hoor. Maar de foto's zijn echt slecht als je ze op de pc bekijkt. Twee willekeurige voorbeelden van mij:
[ afbeelding ]
De voorkant is mooi scherp, maar de rest van de foto is zo wazig! Die foto is genomen zonder rare instellingen, alles standaard.
[ afbeelding ]
Deze foto is genomen met contrast +1, maar alles is wederom wazig. Het lijkt wel als de foto onder water is genomen ofzo.
Ligt dit aan mij of zijn mijn eisen te hoog?
Hmm ik ga niet de achterkant van mijn DHD slopen en een gat maken, dat vind ik onnodig.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:50 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Bij de gewone Desire schijnt er een stukje plastic in de weg te zitten voor de lens... weet niet of dit ook geldt voor de Desire HD, maar kijk dit topic eens door:
http://androidforums.com/(...)video-quality-4.html
Ik zie in de winkel alleen maar van die rubberen liggen.. dat lijkt me erg lastig in en uit de zak halen. Die jij liet zien op Ebay, zijn die van kunststof?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:41 schreef svann het volgende:
Wel jammer van de flut kwaliteit van de achterklepjes. Gewoon te dun en net te buigzaam.
Er was toch best ruimte geweest die wat degelijker te maken.
De contactklemmetjes heb ik al wat strakker gezet, dat scheelde wel iets in ongewenste reboots.
Mijn mooie smoke hydrogel hoes heb ik nu vervangen door één met een degelijke abs achterkant.
Op mijn tweedehandse HD2 zat er ook zo een. Heb heel Ebay afgestruind naar die dingen en ze blijken alleen in Duitsland te krijgen te zijn. Zoeken naar 'protector'.
Ik heb een van ebay.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:21 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Ik zie in de winkel alleen maar van die rubberen liggen.. dat lijkt me erg lastig in en uit de zak halen. Die jij liet zien op Ebay, zijn die van kunststof?
dacht ik ook, maar als je goed kijkt, werkt het voor geen meter. Hij ziet getallen niet/laat ze weg, waardoor je een andere oplossing krijgt, dan mogelijk.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef Bravebart het volgende:
Omg, Goggles is geniaalIk kom er net achter dat hij zelfs sudoku's kan oplossen
Heeft niets te maken met Android, maar met de HTC software / build. Overigens kan je 1.72 gewoon downgraden naar 1.32. Dan eng s-off, radio s-off en hem permrooten.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=879525&page=15
VISIONary wordt verbouwd voor Android 2.2.1. Ben erg benieuwd, wil graag een temproot doen.
Toch downgraden? Tja ik vind het toch 'gevaarlijk', in de zin dat het mijn pet te boven gaat. Ik kan aardig overweg met pc's enzo maar bij telefoons ben ik een stuk voorzichtiger.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:39 schreef Markster het volgende:
[..]
Heeft niets te maken met Android, maar met de HTC software / build. Overigens kan je 1.72 gewoon downgraden naar 1.32. Dan eng s-off, radio s-off en hem permrooten.
waarom zou je hem willen temprooten?
Je temproot hem, om tijdelijke root-toegang te krijgen, die is er na een reboot dus weer vanaf.
nee, lijkt me ook niet echt het eerste wat je doet als oplossingquote:Op zaterdag 12 februari 2011 11:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm ik ga niet de achterkant van mijn DHD slopen en een gat maken, dat vind ik onnodig.
ik en mijn HD liften mee met deze postquote:Op zaterdag 12 februari 2011 12:13 schreef Markster het volgende:
Als ik het zo lees heb ik weer eens erg geluk. Al die dingen die ik hier zie (reboots, wazige camera, sd kaartje naar de tyfus) heb ik nooit gehad
Zal ik je wat grappigs vertellen? Dat kan je niet zomaar verwijderen, ook al heb je root-access.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Toch downgraden? Tja ik vind het toch 'gevaarlijk', in de zin dat het mijn pet te boven gaat. Ik kan aardig overweg met pc's enzo maar bij telefoons ben ik een stuk voorzichtiger.
Temprooten wil ik vooral om alle standaardmeuk eraf te gooien. Vodafone-applicaties, Aandelen, al die demo's. Allemaal rommel die ik niet gebruik.
Hmm dat is een tegenvaller. Een andere ROM zou dan een oplossing zijn maar de standaard HTC-interface vind ik goed, ook qua functionaliteiten (behalve dat mijn 'SMS' het niet doet). Ik wil het eigenlijk zoveel mogelijk standaard houden qua besturingsysteem (als ik dat zo mag noemen).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Zal ik je wat grappigs vertellen? Dat kan je niet zomaar verwijderen, ook al heb je root-access.
Het ligt namelijk maar net aan hoever het in je software gebakken zit.
Met een andere ROM kan het uiteraard wel. Maar dan heb je dus meer nodig dan temproot.
die htc apps kan je met root access gewoon via de controle weg gooien hoor.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 18:54 schreef Markster het volgende:
[..]
Zal ik je wat grappigs vertellen? Dat kan je niet zomaar verwijderen, ook al heb je root-access.
Het ligt namelijk maar net aan hoever het in je software gebakken zit.
Met een andere ROM kan het uiteraard wel. Maar dan heb je dus meer nodig dan temproot.
Gebruik REvolution HD. Heb ik ook weer (had even CM7, maar die heeft geen Sense, en sense werkt gewoon goed.)quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hmm dat is een tegenvaller. Een andere ROM zou dan een oplossing zijn maar de standaard HTC-interface vind ik goed, ook qua functionaliteiten (behalve dat mijn 'SMS' het niet doet). Ik wil het eigenlijk zoveel mogelijk standaard houden qua besturingsysteem (als ik dat zo mag noemen).
Via de controle, leg uit?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
die htc apps kan je met root access gewoon via de controle weg gooien hoor.
Zijn er hier trouwens meer mensen bij wie game dev story continue om de x minuten vast loopt? Had met de lite variant. Nergens last van.
Ziet er goed uit! Welke verschillen merk je?quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:04 schreef Markster het volgende:
[..]
Gebruik REvolution HD. Heb ik ook weer (had even CM7, maar die heeft geen Sense, en sense werkt gewoon goed.)
Vele malen sneller. Custom themes beschikbaar. Aardig wat meuk eruit (kan je ook nog verminderen door de .apk bestanden uit de zip (rom) te flikkeren).quote:Op zaterdag 12 februari 2011 20:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ziet er goed uit! Welke verschillen merk je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |