abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:59:06 #276
2651 svann
night-hawk
pi_92652109
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:37 schreef kikoooooo het volgende:

Neem een gmail account en laat je hotmail ophalen door je gmail. Gmail koppel je dan aan je telefoon.
Kan je die opgehaalde (in dit geval) hotmail dan eigenlijk via je telefoon beantwoorden?
En komt het antwoord dan gewoon als @hotmail aan?
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_92653103
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:59 schreef svann het volgende:

[..]

Kan je die opgehaalde (in dit geval) hotmail dan eigenlijk via je telefoon beantwoorden?
En komt het antwoord dan gewoon als @hotmail aan?
ja je kan antwoorden, maar waarom wil je perse antwoorden met @hotmail??
--- ҉ ---
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:37:01 #278
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_92653724
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:04 schreef fokvragen het volgende:
Lol hotmail verkiezen boven Gmail haha
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:21 schreef Wells.p het volgende:

[..]

Lol, vanwaar de hotmail-hatred? :P Er zijn verschillende redenen om geen Gmail-account te hebben. Een ervan is dat mensen al jaar en dag eendezelfde emailadres gebruiken, sowieso al een beetje digibeet zijn, dus iets anders nieuws gewoon gedoe is. Een nieuw emailadres moet eerst nog inburgeren, waarom zou je dat willen als je al bekend staat met je adres, wat goed genoeg werkt?

Een tweede kan natuurlijk zijn dat je je aluhoedje dagelijks opzet en walgt van alles dat met het Google Empire te maken heeft. First it's searchengines, then it's e-mail, operating systems... then they take over the world! Je overtuigt bent van de slechte dingen die Google van plan is te doen met je gegevens, je mail, je zoektermen... de auto's van Google Streetview snuffelen zelfs aan je wifi! Wel een beetje hypocriet dat je dan een HTC met Android gebruikt, maar dat terzijde.

Als mensen hotmail willen gebruiken, laat ze lekker. ^O^
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:38:13 #279
2651 svann
night-hawk
pi_92653762
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:21 schreef Wells.p het volgende:

Ik ben er benieuwd naar of het antwoord als gmail of als hotmail aankomt. Gewoon interesse in het proces.

Als ik met iemand via xs4all mail, wil il het ook op xs4all houden.
Maar dan zal ik dus ook mail van dat account direct ophalen. Nog niet ingesteld allemaal.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  vrijdag 11 februari 2011 @ 20:41:14 #280
2651 svann
night-hawk
pi_92653913
Wel jammer van de flut kwaliteit van de achterklepjes. Gewoon te dun en net te buigzaam.
Er was toch best ruimte geweest die wat degelijker te maken.

De contactklemmetjes heb ik al wat strakker gezet, dat scheelde wel iets in ongewenste reboots.

Mijn mooie smoke hydrogel hoes heb ik nu vervangen door één met een degelijke abs achterkant.
Op mijn tweedehandse HD2 zat er ook zo een. Heb heel Ebay afgestruind naar die dingen en ze blijken alleen in Duitsland te krijgen te zijn. Zoeken naar 'protector'.
pi_92656618
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:41 schreef svann het volgende:
Wel jammer van de flut kwaliteit van de achterklepjes. Gewoon te dun en net te buigzaam.

De contactklemmetjes heb ik al wat strakker gezet, dat scheelde wel iets in ongewenste reboots.

Mijn mooie smoke hydrogel hoes heb ik nu vervangen door één met een degelijke abs achterkant.
Op mijn tweedehandse HD2 zat er ook zo een. Heb heel Ebay afgestruind naar die dingen en ze blijken alleen in Duitsland te krijgen te zijn. Zoeken naar 'protector'.
Ah, jij dus ook last van reboots. Ik denk dat ik mijne gewoon voor reparatie laat opsturen. Het is niet leuk om tijdens het uitgaant telkens dat ding te voelen trillen bij een nieuwe reboot
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 09:13:03 #282
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92670335
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 09:16 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Je hebt een Live wallpaper ( wp clock full) die dat ook laat zien. Zit ook een klok functie op die je zelf in kleur kan customizen. Ziet er erg vet uit. :)

Trouwens nog mensen hier die net zoals ik een beginnende verslaving krijgen van Game Dev Story? ( is een simulatie spel )
ff hierop terug komend. Gisteren de lite versie gespeeld. Toen vroeg ik me af hoe lang die leuk zou zijn. Tot ik zag dat ie nog geen 2 euro kost. Meteen maar gekocht. Is goedkoper dan een uurtje parkeren hier.
NIEUW: Foto's!
pi_92671532
Ik kom er net achter dat je voor de mail van HTCmail geen Autosync hoeft aan te hebben om de mail automatisch op te halen per frequentie wat je zelf in kan stellen. Ik dacht namelijk dat je hiervoor Autosync wel moet aan hebben, wat bij die Gmail mailbox wel het geval is.

Gmail mailbox is toch push? Waarom moet ik daarvoor autosync aan hebben?
pi_92671750
quote:
14s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 11:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik wil het even hebben over de fotocamera. Filmpjes zijn echt mooi, geen kwaad woord hoor. Maar de foto's zijn echt slecht als je ze op de pc bekijkt. Twee willekeurige voorbeelden van mij:

[ afbeelding ]
De voorkant is mooi scherp, maar de rest van de foto is zo wazig! Die foto is genomen zonder rare instellingen, alles standaard.

[ afbeelding ]
Deze foto is genomen met contrast +1, maar alles is wederom wazig. Het lijkt wel als de foto onder water is genomen ofzo.

Ligt dit aan mij of zijn mijn eisen te hoog?
Bij de gewone Desire schijnt er een stukje plastic in de weg te zitten voor de lens... weet niet of dit ook geldt voor de Desire HD, maar kijk dit topic eens door:
http://androidforums.com/(...)video-quality-4.html
pi_92673431
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:50 schreef ohjajohh het volgende:

[..]

Bij de gewone Desire schijnt er een stukje plastic in de weg te zitten voor de lens... weet niet of dit ook geldt voor de Desire HD, maar kijk dit topic eens door:
http://androidforums.com/(...)video-quality-4.html
Hmm ik ga niet de achterkant van mijn DHD slopen en een gat maken, dat vind ik onnodig.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_92674334
Als ik het zo lees heb ik weer eens erg geluk. Al die dingen die ik hier zie (reboots, wazige camera, sd kaartje naar de tyfus) heb ik nooit gehad _O_
pi_92674578
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:41 schreef svann het volgende:

Ik zie in de winkel alleen maar van die rubberen liggen.. dat lijkt me erg lastig in en uit de zak halen. Die jij liet zien op Ebay, zijn die van kunststof?
pi_92678454
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 12:21 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Ik zie in de winkel alleen maar van die rubberen liggen.. dat lijkt me erg lastig in en uit de zak halen. Die jij liet zien op Ebay, zijn die van kunststof?
Ik heb een van ebay.
Prima ding, niet echt rubber. Meer flexiebel kunststof.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 15:19:58 #289
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_92680215
Omg, Goggles is geniaal _O- Ik kom er net achter dat hij zelfs sudoku's kan oplossen :')
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_92683052
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:19 schreef Bravebart het volgende:
Omg, Goggles is geniaal _O- Ik kom er net achter dat hij zelfs sudoku's kan oplossen :')
dacht ik ook, maar als je goed kijkt, werkt het voor geen meter. Hij ziet getallen niet/laat ze weg, waardoor je een andere oplossing krijgt, dan mogelijk.
pi_92686030
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=879525&page=15

VISIONary wordt verbouwd voor Android 2.2.1. Ben erg benieuwd, wil graag een temproot doen.
pi_92687058
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=879525&page=15

VISIONary wordt verbouwd voor Android 2.2.1. Ben erg benieuwd, wil graag een temproot doen.
Heeft niets te maken met Android, maar met de HTC software / build. Overigens kan je 1.72 gewoon downgraden naar 1.32. Dan eng s-off, radio s-off en hem permrooten.
waarom zou je hem willen temprooten?
Je temproot hem, om tijdelijke root-toegang te krijgen, die is er na een reboot dus weer vanaf.
pi_92687318
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:39 schreef Markster het volgende:

[..]

Heeft niets te maken met Android, maar met de HTC software / build. Overigens kan je 1.72 gewoon downgraden naar 1.32. Dan eng s-off, radio s-off en hem permrooten.
waarom zou je hem willen temprooten?
Je temproot hem, om tijdelijke root-toegang te krijgen, die is er na een reboot dus weer vanaf.
Toch downgraden? Tja ik vind het toch 'gevaarlijk', in de zin dat het mijn pet te boven gaat. Ik kan aardig overweg met pc's enzo maar bij telefoons ben ik een stuk voorzichtiger.

Temprooten wil ik vooral om alle standaardmeuk eraf te gooien. Vodafone-applicaties, Aandelen, al die demo's. Allemaal rommel die ik niet gebruik.
pi_92687404
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 11:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Hmm ik ga niet de achterkant van mijn DHD slopen en een gat maken, dat vind ik onnodig.
nee, lijkt me ook niet echt het eerste wat je doet als oplossing :P

quote:
4s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 12:13 schreef Markster het volgende:
Als ik het zo lees heb ik weer eens erg geluk. Al die dingen die ik hier zie (reboots, wazige camera, sd kaartje naar de tyfus) heb ik nooit gehad _O_
ik en mijn HD liften mee met deze post ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_92687449
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Toch downgraden? Tja ik vind het toch 'gevaarlijk', in de zin dat het mijn pet te boven gaat. Ik kan aardig overweg met pc's enzo maar bij telefoons ben ik een stuk voorzichtiger.

Temprooten wil ik vooral om alle standaardmeuk eraf te gooien. Vodafone-applicaties, Aandelen, al die demo's. Allemaal rommel die ik niet gebruik.
Zal ik je wat grappigs vertellen? Dat kan je niet zomaar verwijderen, ook al heb je root-access.
Het ligt namelijk maar net aan hoever het in je software gebakken zit.
Met een andere ROM kan het uiteraard wel. Maar dan heb je dus meer nodig dan temproot.
pi_92690115
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:54 schreef Markster het volgende:

[..]

Zal ik je wat grappigs vertellen? Dat kan je niet zomaar verwijderen, ook al heb je root-access.
Met een andere ROM kan het uiteraard wel. Maar dan heb je dus meer nodig dan temproot.
Hmm dat is een tegenvaller. Een andere ROM zou dan een oplossing zijn maar de standaard HTC-interface vind ik goed, ook qua functionaliteiten (behalve dat mijn 'SMS' het niet doet). Ik wil het eigenlijk zoveel mogelijk standaard houden qua besturingsysteem (als ik dat zo mag noemen).
  zaterdag 12 februari 2011 @ 20:02:00 #297
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_92690167
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 18:54 schreef Markster het volgende:

[..]

die htc apps kan je met root access gewoon via de controle weg gooien hoor.

Zijn er hier trouwens meer mensen bij wie game dev story continue om de x minuten vast loopt? Had met de lite variant. Nergens last van.
NIEUW: Foto's!
pi_92690238
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:00 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Hmm dat is een tegenvaller. Een andere ROM zou dan een oplossing zijn maar de standaard HTC-interface vind ik goed, ook qua functionaliteiten (behalve dat mijn 'SMS' het niet doet). Ik wil het eigenlijk zoveel mogelijk standaard houden qua besturingsysteem (als ik dat zo mag noemen).
Gebruik REvolution HD. Heb ik ook weer (had even CM7, maar die heeft geen Sense, en sense werkt gewoon goed.)
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:02 schreef Cryothic het volgende:

[..]

die htc apps kan je met root access gewoon via de controle weg gooien hoor.

Zijn er hier trouwens meer mensen bij wie game dev story continue om de x minuten vast loopt? Had met de lite variant. Nergens last van.
Via de controle, leg uit?
pi_92690479
quote:
4s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:04 schreef Markster het volgende:

[..]

Gebruik REvolution HD. Heb ik ook weer (had even CM7, maar die heeft geen Sense, en sense werkt gewoon goed.)
Ziet er goed uit! Welke verschillen merk je?
pi_92690566
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 20:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ziet er goed uit! Welke verschillen merk je?
Vele malen sneller. Custom themes beschikbaar. Aardig wat meuk eruit (kan je ook nog verminderen door de .apk bestanden uit de zip (rom) te flikkeren).
Geen reclame banners!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')