Gaaf!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het was vroeger hèt Bassie & Adriaan forum. We hadden officiële toestemming en al, we hebben een meet gehouden met B&A zelf er ook bij, zelfs VIP toegang, interview, dvd van gemaakt etc. etc.
Alleen we hadden een paar problemen. Een crewlid dat interne info lekte naar Bassie, Bassie die geld wilde zien, toestemming ingetrokken, advocaat op mijn dak, domein opeisen etc. etc. Toen zijn we doorgegaan als clown & acrobaat, maar om niet de vinger op de zere plek te drukken hebben we er forumschorum van gemaakt (volgens Bassie waren we schorem).
April dit jaar hebben we een doorstart gemaakt als retroforum met nieuwe onderwerpen, nieuwe software, (gedeeltelijk) nieuwe crew en het begint nu eindelijk aan te trekken qua bezoekers
Bassie is een geldwolf. Heel simpel. Alles draait om geld, waarom denk je dat hij nu nog werkt?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:34 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Gaaf!
Maar waarom wou Bassie geld zien?
Crew die info lekt [ afbeelding ]
Bij ons heeft iemand een keer 24 uur aan logs gelekt, met IP's enzo
Kan hij nog werken dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bassie is een geldwolf. Heel simpel. Alles draait om geld, waarom denk je dat hij nu nog werkt?![]()
We werden veel te populair. Maar dankzij ons zijn er wel BAKKEN dvd's verkocht van die 2, maar dat zien ze even over het hoofd. Alle forumfans wilden ALLE versies hebben, ook al was alleen de kleur hoes anders. Nu echt niet meer.
Adriaan is tof, maar echt definitief gestopt. Die zit lekker in Spanje en geniet van zijn centen.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kan hij nog werken dan?
Ik heb een keer adriaan gebeld voor het skype prankcalls topic
Met zo'n robin soundboard
Ja zo'n gevoel had ik al, en dat Bassie een beetje een lul isquote:Op maandag 31 januari 2011 13:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Adriaan is tof, maar echt definitief gestopt. Die zit lekker in Spanje en geniet van zijn centen.
Bassie heeft alleen maar schulden gemaakt, iemand had eens zijn jaarcijfers bij de KvK opgevraagd, nog 2 ton belasting open enzo
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die _moet_ ik gewoon even posten.
Ik heb alle dvd's en alle banden en nog 2 dozen vol prularia. Een eckte verzamelaar, maar ik doe er niets meer bij, het is voorbij voor mij door dit gekut. Die dozen gaan weer open als ik ooit kinderen heb die het willen zien.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja zo'n gevoel had ik al, en dat Bassie een beetje een lul is
Vandaar dat hij overal geld zoekt
Toch heb ik van ze genoten vroeger
Ik heb denk ik alles gezien, maar verzamel het (gelukkig) nietquote:Op maandag 31 januari 2011 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb alle dvd's en alle banden en nog 2 dozen vol prularia. Een eckte verzamelaar, maar ik doe er niets meer bij, het is voorbij voor mij door dit gekut. Die dozen gaan weer open als ik ooit kinderen heb die het willen zien.
Nu verzamel ik vooral retro computers (homecomputers/consoles).
Mooiste is een Amiga 4000 met een 68060@50MHz, 128MB fastmem, 2x 8GB microdrive![]()
Apartste is een SGi die op irix draait, volgens mij met MIPS cpu.
nerdquote:Op maandag 31 januari 2011 13:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb alle dvd's en alle banden en nog 2 dozen vol prularia. Een eckte verzamelaar, maar ik doe er niets meer bij, het is voorbij voor mij door dit gekut. Die dozen gaan weer open als ik ooit kinderen heb die het willen zien.
Nu verzamel ik vooral retro computers (homecomputers/consoles).
Mooiste is een Amiga 4000 met een 68060@50MHz, 128MB fastmem, 2x 8GB microdrive![]()
Apartste is een SGi die op irix draait, volgens mij met MIPS cpu.
maakt niet uit hoor hahahquote:Op maandag 31 januari 2011 13:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
IK WIST HET! IK WIIIIIIIIIIIIST HET!!! IK !! WIST !! HET !!
Ik was het aan het typen en ik dacht: de 1e reactie wordt dragems met nerd.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef dragems het volgende:
[..]
maakt niet uit hoor hahah
ik kom ook echt op het goeie moment
Het gaat nu wel een stuk langzamer ja.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:48 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Is het nu niet een beetje slowchat aan het worden?
Neequote:Op maandag 31 januari 2011 13:48 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:48 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
lol ja ik ben weer druk met school. maar wel creapy dat je het aanvoeltquote:Op maandag 31 januari 2011 13:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik was het aan het typen en ik dacht: de 1e reactie wordt dragems met nerd.
Terwijl je er al uren niet meer was.
Dat vishaakje in die maagquote:Op maandag 31 januari 2011 13:49 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Geen saw 3d i.i.g uitgemolken zooi
Nee, jij bent voorspelbaarquote:Op maandag 31 januari 2011 13:50 schreef dragems het volgende:
[..]
lol ja ik ben weer druk met school. maar wel creapy dat je het aanvoelt
ik heb alleen 4 ofzo gezien en vind het echt niksquote:Op maandag 31 januari 2011 13:49 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Geen saw 3d i.i.g uitgemolken zooi
Om over die 3 dooie hoeren nog maar te zwijgen!quote:
1 is dus echt briljant.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:50 schreef dragems het volgende:
[..]
ik heb alleen 4 ofzo gezien en vind het echt niks
voorspelbaarquote:
DUDEquote:Op maandag 31 januari 2011 13:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Machete, Boondock Saints, The big lebowski, Snatch, The phonebooth, allemaal geweldig
Die vond ik minder erg dan dat vishaakje hoor. Die hoeren hebben weinig gemerkt, ging snel.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Om over die 3 dooie hoeren nog maar te zwijgen!
Echt niet doen, het is echt saaiquote:Op maandag 31 januari 2011 13:51 schreef Pizzalucht het volgende:
Nu begin ik wel benieuwd te worden, toch maar downloaden!
Dit was toch de laatste?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef Crimyclown het volgende:
Het word tijd voor een laatste deel van SAW. Het is nu al teveel uitgemolken.
Ja noem eens wat goeds danquote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Echt niet doen, het is echt saaiof je moet hem kijken voor het gore.
ban?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ohja en welkom terug webhak en bedankt voor de ban op tinypic
En toch blijven we allemaal gezellig doorkijken hequote:Op maandag 31 januari 2011 13:52 schreef Crimyclown het volgende:
Het word tijd voor een laatste deel van SAW. Het is nu al teveel uitgemolken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gezellig wel.
waar hou je van? welke film vind je tof?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |