ja tot je van je zelf walgt als je in de spiegel kijkt dat verhaal gaat niet op hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 14:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat weet ik mop, maar je moet je realiseren dat je uitstraling je mooi maakt en dat dat niet gaat om een vetrolletje meer of minder.
Whut did ya do with it?quote:
Ooooh, was het maar zo simpel in mijn hoofdquote:Op maandag 31 januari 2011 14:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat weet ik mop, maar je moet je realiseren dat je uitstraling je mooi maakt en dat dat niet gaat om een vetrolletje meer of minder.
psies!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tot je van je zelf walgt als je in de spiegel kijkt dat verhaal gaat niet op hoor
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja tot je van je zelf walgt als je in de spiegel kijkt dat verhaal gaat niet op hoor
neheeuuj!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh jij vind dikke mensen grappig
Dat weet ik, maar dat van jezelf walgen is wel iets wat in je hoofd zit. Daarbij vindt je jezelf altijd dikker dan je eigenlijk bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn kleren vinden me dan ook dikker dan ik eigenlijk benquote:Op maandag 31 januari 2011 14:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
Dat weet ik, maar dat van jezelf walgen is wel iets wat in je hoofd zit. Daarbij vindt je jezelf altijd dikker dan je eigenlijk bent.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:37 schreef Olle. het volgende:
[..]
neheeuuj!
ik moest gewoon om je reactie lachen....
Dat gaat ook niet van de ene op de andere dag.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ooooh, was het maar zo simpel in mijn hoofd
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je in het echt doen, kan je ook lachen
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mijn kleren vinden me dan ook dikker dan ik eigenlijk ben
ja, daarom gaan we ook even zoenenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee ik wil gewoon wegkruipen in een hoekkie en keihard janken
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet je in het echt doen, kan je ook lachen
Okee, okee!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
En toch denk ik dat ik gelijk heb: in je hoofd ben je dikker dan je bent.
Oeh, oeh, extra blije maandag hoor, zeggen zequote:
wordt ik inelkaar gemept. Het ging hier al bijna mis...quote:
daar word ik nie dunner van hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 14:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, daarom gaan we ook even zoenen
ik mis de boomtown raidsquote:
oooooh nou excuuses!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja en ik heb niet eeuwen de tijd ofzo. zet hem er maar bij
Dan maak je zinquote:Op maandag 31 januari 2011 14:43 schreef pgrferrari het volgende:
Zo Mini kijken.
Maar ik heb geen zin
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:43 schreef Olle. het volgende:
[..]
wordt ik inelkaar gemept. Het ging hier al bijna mis...
nee ik ben een pussy!
Ik weet wel wat waardoor je wel dunner wordtquote:Op maandag 31 januari 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
daar word ik nie dunner van hoor
* LovelyLady steekt kop in het zand
Geen zin om zin te maken.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maak je zin
[..]
Jij en in elkaar gemept worden, dan doet die andere wel van goede huize komen
[..]
Ik weet wel wat waardoor je wel dunner wordt![]()
Ja sex en neuken en krikken en wippen en batsenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef Trevland het volgende:
ja niet etenquote:[b] Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef Trevland het
Dat bedoel ik nietquote:Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja niet eten
Ik ben er weg van
Bis Later LLquote:Op maandag 31 januari 2011 14:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja sex en neuken en krikken en wippen en batsen
haha aan het werk!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat bedoel ik nietik bedoel dit:
[..]
Bis Later LL![]()
nou mja achquote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan maak je zin
[..]
Jij en in elkaar gemept worden, dan doet die andere wel van goede huize komen
[..]
Dat snap ik, als het niet nodig is dan is het ook goedquote:Op maandag 31 januari 2011 14:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou mja ach![]()
hoop dat het nooit zover komt
quote:
enferquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |