Hihihihiiiiiiiiiiii!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:32 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon, omdat het kan
[ afbeelding ]
Deze wás ook heel snelquote:Op maandag 31 januari 2011 15:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom heb ik alleen maar goede snelle pc's
Oooohquote:Op maandag 31 januari 2011 15:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihiiiiiiiiiiii!
Thijs zei: Oooh! Nijntje Pluis! Met een gele ballon!
Ik moet xp op mijn pc weer eens opnieuw installeren, maar eerst nieuwe video kaart er inquote:Op maandag 31 januari 2011 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze wás ook heel snel
Moet nog steeds Windows 7 installeren, maar geen zin in...
dikke knuf!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik weet wel wie het zegt natuurlijk... ze is niet voor niets voor hulp bij ons... Dus ach, nog een keertje en dan nooit meer... Is misschien wel weer even goed, een extra motivatie om af te vallenZij zegt het, dus dan zijn er vast veel mensen die het denken
Koop gewoon meteen Windows 7quote:Op maandag 31 januari 2011 15:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet xp op mijn pc weer eens opnieuw installeren, maar eerst nieuwe video kaart er in
Mja, dat is dan ook wel weer zo, maar dan nog... Sommige mensen en fatsoenquote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, nou ja, ik weet wel wie het zegt natuurlijk... ze is niet voor niets voor hulp bij ons... Dus ach, nog een keertje en dan nooit meer... Is misschien wel weer even goed, een extra motivatie om af te vallenZij zegt het, dus dan zijn er vast veel mensen die het denken
Weet je wel wat dat kostquote:Op maandag 31 januari 2011 15:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen van de adobe programma's?
Die van mij koste niks en was legaalquote:Op maandag 31 januari 2011 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost?
Ik heb de CS3 suite legaal..... Dat zijn geen grappen
...
Why? Dat komt wel met nieuwe hardware.quote:
Hier ook, maar ssstttquote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die van mij koste niks en was legaal
Ruilen?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ach, probeer mijn leven eens en oordeel dan nog eens
Daarom dusquote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Why? Dat komt wel met nieuwe hardware.
Idioten die de nieuwste software op oude hardware willen draaien en zich dan afvragen waarom het zo traag is...
Ach ja, zolang school maar betaaldquote:
Ik heb CS2quote:Op maandag 31 januari 2011 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je wel wat dat kost?
Ik heb de CS3 suite legaal..... Dat zijn geen grappen
...
Bedoel je mij daar mee?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Why? Dat komt wel met nieuwe hardware.
Idioten die de nieuwste software op oude hardware willen draaien en zich dan afvragen waarom het zo traag is...
Coolquote:Op maandag 31 januari 2011 15:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook nog ergens CS4 master liggen
Nee, ik ken te veel van dat soort figurenquote:
Mhoaw best wel oud, maar we hebben ook nog een tijdje Windows 7 gedraaid op een nog oudere, werkte perfectquote:
Is die nou al stoeckquote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef Toekito het volgende:
Ik ben aan het sparen om mijn pc heel mooi te gaan maken maar vrees dat ik eerst een Mucklaptop mag gaan maken!
XP er op en hij is veel snellerquote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mhoaw best wel oud, maar we hebben ook nog een tijdje Windows 7 gedraaid op een nog oudere, werkte perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |