abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 januari 2011 @ 12:49:22 #1
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92118898
Toch? :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92118903
Wat was voor jou dan de reden om aan kinderen te beginnen, freecell?
Even daargelaten dat je zwanger was natuurlijk :D
pi_92118937
Reden om kinderen heel graag te willen krijgen (dat is de juiste term vind ik) in mijn geval was een soort drang, gevoel, 'iets van jezelf', maar ook omdat ik het bij mijn zussen/broers zag en het me zo 'leuk leek'.
En ik ben het voor een deel eens dat het niet alleen maar plezier en vreugde geeft maar ook zorg. En ook dat je het niet kan overzien voor jezelf hoe het uitpakt, wat voor kind je krijgt, hoe je er zelf in staat, hoe het écht voelt. Dat kán je van te voren echt niet weten.
Dus kan het ook níet goed uitpakken.

Sla me maar, maar ik kan het me voorstellen :)

Oh en over 'gelukkig zijn' dat ken ik niet zo goed, ik heb momenten dat ik me wel ok voel. En dat is niet veranderd toen ik kinderen kreeg :)
pi_92119003
Eigenlijk wat BLuezz zegt :D
Ik wilde al graag kinderen toen ik 14 was ofzo :? Eén of ander oergevoel dat weigerde weg te gaan.
Had niet zoveel te maken met een bewuste keuze voor geluk.
pi_92119035
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Wat was voor jou dan de reden om aan kinderen te beginnen, freecell?
Even daargelaten dat je zwanger was natuurlijk :D
We waren het ook al van plan hoor :P Hadden net afgesproken dat we 3 maanden daarna anticonceptie stop zouden zetten ;) en 2 dagen later bleek ik zwnager, haha :D

Uhm, het voelde als een logische en goede volgende stap :) Er was in ons huis en in ons hoofd plek voor een kindje :)
  Moderator / Redactie Sport maandag 31 januari 2011 @ 12:55:06 #6
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92119051
Ik moet er nog niet aan denken :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_92119109
KNappe babi J! Hij is zelf ook zo blij dat het lukt O+
Hoe oud is hij u precies?
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:55 schreef borisz het volgende:
Ik moet er nog niet aan denken :P.
Goed moment om nog te wachten dus :P
pi_92119144
Goed......200 foto's uitgezocht van de 650 :') Tijd voor lunch :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_92119169
Die babi J! ^O^ Hij lijkt op zijn vader, of niet?

Bluezz, ik denk dat het biologisch ook gewoon heel logisch is hoor, dat verlangen :Y Hoewel ik de gedachte aan een kind met mijn genen eerder eng dan plezierig vind ;)
pi_92119201
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
Goed......200 foto's uitgezocht van de 650 :') Tijd voor lunch :P
650 :o

Babi J. knijpt zijn ogen dicht als ie lacht net als zijn vader :Y Hij heeft diezelfde blik ja.
  maandag 31 januari 2011 @ 12:59:47 #12
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92119211
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Reden om kinderen heel graag te willen krijgen (dat is de juiste term vind ik) in mijn geval was een soort drang, gevoel, 'iets van jezelf', maar ook omdat ik het bij mijn zussen/broers zag en het me zo 'leuk leek'.
En ik ben het voor een deel eens dat het niet alleen maar plezier en vreugde geeft maar ook zorg. En ook dat je het niet kan overzien voor jezelf hoe het uitpakt, wat voor kind je krijgt, hoe je er zelf in staat, hoe het écht voelt. Dat kán je van te voren echt niet weten.
Dus kan het ook níet goed uitpakken.

Sla me maar, maar ik kan het me voorstellen :)

Oh en over 'gelukkig zijn' dat ken ik niet zo goed, ik heb momenten dat ik me wel ok voel. En dat is niet veranderd toen ik kinderen kreeg :)
Kinderen krijgen verhoogd ook zeker niet automatisch je levensgeluk lijkt me. Dat is nog iets anders dan er spijt van hebben uiteraard, want ik neem aan dat de meeste mensen met kinderen het toch op zijn minst als een verrijking van hun bestaan ervaren.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_92119242
Ik mis sc in de tt maar gevonden. :)
En over kinderen, toch raar als ik er zo over nadenl dat ik bij mn ouders nooit zo'n bewuste keuze ben geweest als kinderen bij jullie waren
pi_92119248
En freecell, ik weet ook dat je het sowieso graag wilde! (als het helemaal onverwacht is, lijkt het me wel schrikken, trouwens :o ).

Mochten wij ooit kinderen willen, dan moeten we sowieso eerst verhuizen :P
  maandag 31 januari 2011 @ 13:00:57 #15
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_92119252
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Die babi J! ^O^ Hij lijkt op zijn vader, of niet?

Hoewel ik de gedachte aan een kind met mijn genen eerder eng dan plezierig vind ;)

Zo blij dat ik niet de enige ben die dat gevoel heeft :o Een van mijn soort lijkt me meer dan genoeg.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_92119257
Nou bewust... bewust.... :+
Heel gewenst, dat wel :D
pi_92119263
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik mis sc in de tt maar gevonden. :)
En over kinderen, toch raar als ik er zo over nadenl dat ik bij mn ouders nooit zo'n bewuste keuze ben geweest als kinderen bij jullie waren
:W Ik was ook niet gepland en zeker geen bewuste keuze. Mijn moeder dacht dat ze in de overgang was :')
pi_92119288
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:59 schreef TAV74 het volgende:

Kinderen krijgen verhoogd ook zeker niet automatisch je levensgeluk lijkt me. Dat is nog iets anders dan er spijt van hebben uiteraard, want ik neem aan dat de meeste mensen met kinderen het toch op zijn minst als een verrijking van hun bestaan ervaren.
Dat komt ook voor, dat mensen er echt spijt van hebben. Gelukkig niet te vaak, het lijkt me zowel voor ouders als voor kinderen vreselijk.
pi_92119290
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:00 schreef ColdFeet het volgende:

Mochten wij ooit kinderen willen, dan moeten we sowieso eerst verhuizen :P
Zeker :P
Het eerste half jaar kan nog wel :+

Onze genen is ook geen geniale ( :') ) combi met dat bindweefsel ed :)
  maandag 31 januari 2011 @ 13:03:57 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_92119346
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:02 schreef ColdFeet het volgende:

Dat komt ook voor, dat mensen er echt spijt van hebben. Gelukkig niet te vaak, het lijkt me zowel voor ouders als voor kinderen vreselijk.
Van alle bestaande kinderen die ik tot nu toe gekocht/aangenomen meegekregen heb van mijn vrouwen heb ik nooit spijt gehad. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92119348
:W
pi_92119353
quote:
11s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Van alle bestaande kinderen die ik tot nu toe gekocht/aangenomen meegekregen heb van mijn vrouwen heb ik nooit spijt gehad. :')
:D _O-
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_92119881
@ Boris : ik stuurde jouw naamnummer/idee net door naar de koorleider en krijg dit antwoord :
quote:
Hee Trudie,

ik ben zeer tevreden. Het was weer een prachtige avond!
Wat een goed idee van "Boris The Spider".
Ga kijken of we daar iets leuks mee kunnen doen met het koor.

Groetjes en tot maart,

Boris "The Spider"
_O-
  Moderator / Redactie Sport maandag 31 januari 2011 @ 13:23:49 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92119988
:D
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_92120022
Weer terug van het werk :W
Ze vonden het niet echt een probleem maar wel jammer dat ik de komende 2 maanden niet kon werken ivm college
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')