We waren het ook al van plan hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 12:49 schreef ColdFeet het volgende:
Wat was voor jou dan de reden om aan kinderen te beginnen, freecell?
Even daargelaten dat je zwanger was natuurlijk
Goed moment om nog te wachten dusquote:
650quote:Op maandag 31 januari 2011 12:57 schreef PdeHoog het volgende:
Goed......200 foto's uitgezocht van de 650Tijd voor lunch
Kinderen krijgen verhoogd ook zeker niet automatisch je levensgeluk lijkt me. Dat is nog iets anders dan er spijt van hebben uiteraard, want ik neem aan dat de meeste mensen met kinderen het toch op zijn minst als een verrijking van hun bestaan ervaren.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Reden om kinderen heel graag te willen krijgen (dat is de juiste term vind ik) in mijn geval was een soort drang, gevoel, 'iets van jezelf', maar ook omdat ik het bij mijn zussen/broers zag en het me zo 'leuk leek'.
En ik ben het voor een deel eens dat het niet alleen maar plezier en vreugde geeft maar ook zorg. En ook dat je het niet kan overzien voor jezelf hoe het uitpakt, wat voor kind je krijgt, hoe je er zelf in staat, hoe het écht voelt. Dat kán je van te voren echt niet weten.
Dus kan het ook níet goed uitpakken.
Sla me maar, maar ik kan het me voorstellen
Oh en over 'gelukkig zijn' dat ken ik niet zo goed, ik heb momenten dat ik me wel ok voel. En dat is niet veranderd toen ik kinderen kreeg
Zo blij dat ik niet de enige ben die dat gevoel heeftquote:Op maandag 31 januari 2011 12:58 schreef ColdFeet het volgende:
Die babi J!Hij lijkt op zijn vader, of niet?
Hoewel ik de gedachte aan een kind met mijn genen eerder eng dan plezierig vind
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik mis sc in de tt maar gevonden.
En over kinderen, toch raar als ik er zo over nadenl dat ik bij mn ouders nooit zo'n bewuste keuze ben geweest als kinderen bij jullie waren
Dat komt ook voor, dat mensen er echt spijt van hebben. Gelukkig niet te vaak, het lijkt me zowel voor ouders als voor kinderen vreselijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:59 schreef TAV74 het volgende:
Kinderen krijgen verhoogd ook zeker niet automatisch je levensgeluk lijkt me. Dat is nog iets anders dan er spijt van hebben uiteraard, want ik neem aan dat de meeste mensen met kinderen het toch op zijn minst als een verrijking van hun bestaan ervaren.
Zekerquote:Op maandag 31 januari 2011 13:00 schreef ColdFeet het volgende:
Mochten wij ooit kinderen willen, dan moeten we sowieso eerst verhuizen
Van alle bestaande kinderen die ik tot nu toe gekocht/aangenomen meegekregen heb van mijn vrouwen heb ik nooit spijt gehad.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
Dat komt ook voor, dat mensen er echt spijt van hebben. Gelukkig niet te vaak, het lijkt me zowel voor ouders als voor kinderen vreselijk.
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Van alle bestaande kinderen die ik tot nu toe gekocht/aangenomen meegekregen heb van mijn vrouwen heb ik nooit spijt gehad.
quote:Hee Trudie,
ik ben zeer tevreden. Het was weer een prachtige avond!
Wat een goed idee van "Boris The Spider".
Ga kijken of we daar iets leuks mee kunnen doen met het koor.
Groetjes en tot maart,
Boris "The Spider"
Gelukkig. Weer een probleem minderquote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef Sarabi het volgende:
Weer terug van het werk
Ze vonden het niet echt een probleem maar wel jammer dat ik de komende 2 maanden niet kon werken ivm college
Boris had het gister trouwens goed naar zijn zin zag ik op de foto'squote:Op maandag 31 januari 2011 13:20 schreef Bluezz het volgende:
@ Boris : ik stuurde jouw naamnummer/idee net door naar de koorleider en krijg dit antwoord :
[..]
Ik doe mijn bestquote:Op maandag 31 januari 2011 13:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Gelukkig. Weer een probleem minderGoed bezig met oplossen, jij
Niet zuur, gewoon bitterquote:Op maandag 31 januari 2011 12:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dus die miep heeft wat zitten statistieken op andermans onderzoek en krijgt daar een doctorstitel voor?
Damn, heb ik even de verkeerde studie gedaan
Ik zou wel erg graag een zwart/witte bloes willen hebben, mag/kan dat Pee?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:29 schreef PdeHoog het volgende:
Boris had het gister trouwens goed naar zijn zin zag ik op de foto'sBoris de KL dus
En ik had een paarsige Bloes
![]()
Zelfs wat onscherpe Bloesjes
Die heb ik snel verwijderd
Weer een beetje meer ruimte in je hoofdquote:Op maandag 31 januari 2011 13:24 schreef Sarabi het volgende:
Weer terug van het werk
Ze vonden het niet echt een probleem maar wel jammer dat ik de komende 2 maanden niet kon werken ivm college
Je koopt maar gewoon je eigen kleding, hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik zou wel erg graag een zwart/witte bloes willen hebben, mag/kan dat Pee?
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weer een beetje meer ruimte in je hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Toe maarquote:Zo even boodschappen doen.
Vanavond wordt het een een klassieke boeuf bourguignon
Lekker!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:35 schreef golfer het volgende:
Zo even boodschappen doen.
Ja dat vind ik ook echt een slechte eigenschap van mezelfquote:Op maandag 31 januari 2011 13:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Sarabi, dat soort dingen gaan vaak in werkelijkheid veel makkelijker dan je je vantevoren in je hoofd zit te bedenken! Mooi dat het geregeld is.
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:40 schreef TAV74 het volgende:
godsamme, ik kan niet quoten, niet bij de smileys en geen spoilers openen....
Ach, wat een zwaar leven heb je toch, Tavquote:Op maandag 31 januari 2011 13:40 schreef TAV74 het volgende:
godsamme, ik kan niet quoten, niet bij de smileys en geen spoilers openen....
Zal ik je eens een geheimpje verklappen?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef Sarabi het volgende:
Ja dat vind ik ook echt een slechte eigenschap van mezelf
Ik maak dingen in mijn hoofd altijd veel groter/moeilijker/enger dan dat ze zijn, terwijl ik heel goed weet dat het allemaal wel goed komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, iedereen is tegen me. Ik ga straks collecteren voor hulp aan mezelf denk ik :pquote:Ach, wat een zwaar leven heb je toch, Tav
Ik ken het! Maar als je je ervan bewust bent, kun je je er ook beter tegen verzetten. Als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef Sarabi het volgende:
Ja dat vind ik ook echt een slechte eigenschap van mezelf
Ik maak dingen in mijn hoofd altijd veel groter/moeilijker/enger dan dat ze zijn, terwijl ik heel goed weet dat het allemaal wel goed komt
ICT heeft door dat je zit te fokkenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:43 schreef TAV74 het volgende:
oh, en niet editten ook zie ik, dus die smiley moeten jullie er maar goed bij denken.
Je kan het altijd Het Goede Doel noemenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:43 schreef TAV74 het volgende:
Ja, iedereen is tegen me. Ik ga straks collecteren voor hulp aan mezelf denk ik :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Denk dat je het moet zoeken in meer voedselmassa in je darmen, die tevens meer water vasthoudt.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:
En ik was na het weekend-veel-en-lekker-eten 1,6 kg aangekomen!
Bijna alles was vanmorgen weer weg. Wat kan je toch schommelen zeg. Of zal het glycogeenopbouw zijn geweest? Ik kan nooit zo goed vinden in biochemie boeken hoe dat precies gaat als je lange tijd te weinig energie binnen krijgt en dan plots weer te veel.
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal ik je eens een geheimpje verklappen?Goed om te horen dat ik toch niet helemaal vreemd benSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@CF ja dat is al een stap in de juiste richting
En nu ga ik echt studeren
Jullie zijn allemaal zo lief
Ja, maar als je meer energie binnen krijgt dan je gebruikt gaat je lichaam weer opslaan en ik dacht dat het misschien eerst begon de glycogeen voorraadschuren weer wat aan te vullen en daar sla je dus ook weer extra water bij op. Als je dan weer minder energie binnen krijgt wordt dat ook weer het eerst aangesproken. Maar dat is wat ik denk, want in de theorie heb ik dat niet zo kunnen vinden.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
Denk dat je het moet zoeken in meer voedselmassa in je darmen, die tevens meer water vasthoudt.
Spons-opzuig-effect zeg maar.
In energietermen kom je namelijk een paar kilo tekort als je het alleen daarin zoekt.
Nou ja, dat hopen we dus hè. In ieder geval heel wat sneller dan als dit niet nu per ongeluk was ontdekt.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:49 schreef FutureFairytale het volgende:
en idd rot voor die collega Isa. maar gelukkig waren ze er wel op tijd bij!
wat een leuk filmpje van Babi J. heel schattig!
Succes!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:50 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik moet nu al gaan, half uur rijden en precies over half uur afspraak.
Dat klopt denk ik wel voor de korte termijn huishouding wat je denkt inderdaad. Voor langere termijn staat alles met elkaar in verbinding, suikers worden omgezet in vetten e.d. en ook in vetcellen zit een klein gedeelte water...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar als je meer energie binnen krijgt dan je gebruikt gaat je lichaam weer opslaan en ik dacht dat het misschien eerst begon de glycogeen voorraadschuren weer wat aan te vullen en daar sla je dus ook weer extra water bij op. Als je dan weer minder energie binnen krijgt wordt dat ook weer het eerst aangesproken. Maar dat is wat ik denk, want in de theorie heb ik dat niet zo kunnen vinden.
Plus ik heb nog niet gepoept sinds zaterdag, maar het gewicht is wel bijna weg
Van die ochtenderectie heb ik gelukkig geen lastquote:Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
Dat klopt denk ik wel voor de korte termijn huishouding wat je denkt inderdaad. Voor langere termijn staat alles met elkaar in verbinding, suikers worden omgezet in vetten e.d. en ook in vetcellen zit een klein gedeelte water...
Ik weeg mezelf ook altijd ná het poepen.![]()
En na mijn ochtenderectie.![]()
Je wil natuurlijk niet dat de weegschaal een paar kilo teveel aangeeft.![]()
Is dat proefondervindelijk en bij herhaling geconstateerd?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef DarkElf het volgende:
wist je dat je van hardlopen met -2 en een soort smog hoofdpijn krijgt?
Nou van kou krijg ik vaker hoofdpijn (vroeger ook met fietsen, dat kennen jullie allemaal vast wel!) en van de zomer hing er hier geregeld smog en ja daarvan dus ook, dus ik neig naar jaquote:Op maandag 31 januari 2011 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat proefondervindelijk en bij herhaling geconstateerd?
Van ijskoude lucht krijg ik bij fietsen of hardlopen (lang geledenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:59 schreef DarkElf het volgende:
Nou van kou krijg ik vaker hoofdpijn (vroeger ook met fietsen, dat kennen jullie allemaal vast wel!) en van de zomer hing er hier geregeld smog en ja daarvan dus ook, dus ik neig naar ja
net als een soort brainfreeze? (als bij te snel een ijskoude milkshake drinken ofzo?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Van ijskoude lucht krijg ik bij fietsen of hardlopen (lang geleden) ook pijn boven mijn ogen
quote:Op maandag 31 januari 2011 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik moest even op kantoor komen van mijn managerFijn zeg Isa, zo'n persoon die met je méédenkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Confidence through competence
Leukquote:Op maandag 31 januari 2011 14:12 schreef DarkElf het volgende:
Morgenochtend heb ik trouwens een gesprek voor vrijwilligerswerk. Wereldwinkel doe ik al even niet meer (vorig jaar was sowieso een prutjaar qua alles dus dat was toen sowieso geen idee om iets te zoeken) maar wil wel graag iets doen dus morgen eens een gesprek in Brasschaat bij een instelling waar ze mensen zoeken.
Eens zien wat morgen brengt, geen idee of het wat voor mij is/ ik daar pas maar we zullen zien. Anders ga ik gewoon verder zoeken
Ik wil eigenlijk 'gewoon' arts zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
Isa, is het misschien meer dat een anesthesie medewerker niet zozeer eindverantwoordelijkheid heeft maar meer dingen uitvoert? Wil je in een positie werken waarbij je verantwoordelijkheid hebt voor een heel traject van de patient ipv alleen handelingen uitvoeren?
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
LeukWat voor instelling is het ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als leuk vrijwilligerswerk, maar dan eet je dus niet thuis. Vind je dat wel wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doenquote:Op maandag 31 januari 2011 13:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zou wel erg graag een zwart/witte bloes willen hebben, mag/kan dat Pee?
Geen idee wat hun invulling is, maar t idee was om dat eens in de week te doen (of eens per 2 weken zei ze zelf dus geen idee nog) dus dat leek me prima. (voor t zelfde gaat het om 's middags koken en eten ipv 's avonds, dat kan ook natuurlijk) Maar goed, eerst maar eens zien of die instelling mij wat lijkt en of die mensen daar mij wel zien zittenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als leuk vrijwilligerswerk, maar dan eet je dus niet thuis. Vind je dat wel wat?
Mja, is ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk 'gewoon' arts zijn
Nou ja als t bijv een aziaat is die lekker met arachideolie en pinda's etc wilt koken dan hebben ze niets aan mijquote:Op maandag 31 januari 2011 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
Is dat dan geen optie meer, Isabeau?
Elf, ze kunnen je in ieder geval niet weigeren wegens gebrekkige kookskillzzzz
Wat goed elf, maar eens uitproberenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:23 schreef DarkElf het volgende:
Geen idee wat hun invulling is, maar t idee was om dat eens in de week te doen (of eens per 2 weken zei ze zelf dus geen idee nog) dus dat leek me prima. (voor t zelfde gaat het om 's middags koken en eten ipv 's avonds, dat kan ook natuurlijk) Maar goed, eerst maar eens zien of die instelling mij wat lijkt en of die mensen daar mij wel zien zitten
Kan je daar wat mee denk je?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
advies: Arbo bellen waar ik het bedrijf bij zit.. En kreeg n telnr van Maatschappelijk Werk voor mezelf om ermee om te gaan
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen
Ik heb het nog niet opgegevenquote:
Zijn er coschappen vervallen dan, ofzo? Want je kunt in principe toch gewoon door? Op de EHBO ofzo?quote:
Het is ook wel een watje geworden op zijn oude dag hèquote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef Bluezz het volgende:
Kok golfer staat te janken in de keuken![]()
/sjalotten
Ja, er zijn coschappen komen te vervallen. Dus moet ik die over doen en tijdens coschappen lopen kan ik niet werken = geen inkomen = eh, moeilijk levenquote:Op maandag 31 januari 2011 14:48 schreef ColdFeet het volgende:
Zijn er coschappen vervallen dan, ofzo? Want je kunt in principe toch gewoon door? Op de EHBO ofzo?
@DE, probeer sesamolie, dan
Je hebt de optie vast al overwogen, maar: een jaartje lenen bij Groningen is toch ook geen ramp?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:50 schreef Isabeau het volgende:
Ja, er zijn coschappen komen te vervallen. Dus moet ik die over doen en tijdens coschappen lopen kan ik niet werken = geen inkomen = eh, moeilijk leven
pas op als je de pan uit de oven haalt, is heet. daar ging het bij mij fout, ook bij de boeuf bourgiugnin...quote:Op maandag 31 januari 2011 13:35 schreef golfer het volgende:
Zo even boodschappen doen.
hoe voelt je hand?quote:Op maandag 31 januari 2011 14:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
pas op als je de pan uit de oven haalt, is heet. daar ging het bij mij fout, ook bij de boeuf bourgiugnin...
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:45 schreef Bluezz het volgende:
Kok golfer staat te janken in de keuken![]()
/sjalotten
ik heb er nog geen last van gehad. als het kouder is dan -6/-7 loop ik trouwens niet...doet te zeer aan de luchtwegen!quote:Op maandag 31 januari 2011 13:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat proefondervindelijk en bij herhaling geconstateerd?
die voelt okay. heb me wel ziek gemeld, in overleg met mn leidinggevende, want typen en muizen gaat lastig..hij doet alleen zeer bij temperatuurschommelingen, en straks vast als het verband eraf is,want dat beschemt natuurlijk tegn stoten nezo...quote:
Rot hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef Jagärtrut het volgende:
die voelt okay. heb me wel ziek gemeld, in overleg met mn leidinggevende, want typen en muizen gaat lastig..hij doet alleen zeer bij temperatuurschommelingen, en straks vast als het verband eraf is,want dat beschemt natuurlijk tegn stoten nezo...
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:01 schreef FutureFairytale het volgende:
jemig echt behoorlijk verband Jagar!
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
Moeilijke mailtjes en afspraken de deur uit, nu ff bellen
medicijn nemen voor de bronchiënquote:Op maandag 31 januari 2011 14:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb er nog geen last van gehad. als het kouder is dan -6/-7 loop ik trouwens niet...doet te zeer aan de luchtwegen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:10 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
medicijn nemen voor de bronchiënalleen omdat kou inademen zeer doet tijdens sport? is dat niet wat rigoreus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Heb ik al gedaanquote:Op maandag 31 januari 2011 14:51 schreef ColdFeet het volgende:
Je hebt de optie vast al overwogen, maar: een jaartje lenen bij Groningen is toch ook geen ramp?
is een licht medicijn wat alleen beetje de luchtwegen opzet. Soms gecombineerd met een ontstekingsremmer (steroide). Pijn komt meestal door infectietje. Maar daar Isa veel meer van.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
alleen omdat kou inademen zeer doet tijdens sport? is dat niet wat rigoreus?
*kuch* verpleeghuizen benaderen *kuch*quote:Op maandag 31 januari 2011 15:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Heb ik al gedaanEn ik heb ook al bij de bank geleend tijdens mijn coschappen. Mijn ex zou daar de helft van terug betalen, maar dat gebeurt ook niet
(van mijn broer overigens ook nog geen geld *zucht* )
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:15 schreef TAV74 het volgende:
Omg, de meligheid slaat toe. Naast Schindlers lift hebben we op deze etage ook automatische deurdrangers van Besam zodat de deur automatisch open gaat. Mits je natuurlijk het juiste commando geeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Wat voor?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
voor iedereen die het nodig heeft.
En een groot glas whisky voor mezelf op dit moment. Gezeik her en der. Meer hoef ik er even niet over te zeggen.
goed idee.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
En een groot glas whisky voor mezelf op dit moment. Gezeik her en der. Meer hoef ik er even niet over te zeggen.
Ik heb goede ovenwanten klaar liggen bij de oven, voor het geval ik er even niet aan zou denken.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:52 schreef Jagärtrut het volgende:
pas op als je de pan uit de oven haalt, is heet. daar ging het bij mij fout, ook bij de boeuf bourgiugnin...
Overdag al aan de zuip? Het moet niet gekker worden.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb een deal met Ross dat ik daar deze week achteraan ga. Ik vind het zo engquote:Op maandag 31 januari 2011 15:18 schreef Den_Haag het volgende:
*kuch* verpleeghuizen benaderen *kuch*
Ik ken het soort gevoel.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een deal met Ross dat ik daar deze week achteraan ga. Ik vind het zo eng
Ik heb vooral het gevoel dat iedereen nu gaat twijfelen of het dit keer wel wat wordt. Tijdens mijn depressie was ik onder invloed van de anti-depressiva mega enthousiast over afronden, maar ik bakte d'r niks vanquote:Op maandag 31 januari 2011 15:25 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ken het soort gevoel.![]()
![]()
Maar ik denk echt dat mensen met respect naar je verhaal zullen luisteren, en in ieder geval met veel begrip. Hopelijk kunnen de mensen je verder helpen!
Misschien wel even eng, maar achteraf als het je gelukt is ben je des te trotser op jezelf.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk ook nog steeds dat mensen hier denken dat ik dom ben, omdat ik bijna 2x zo lang over m'n studie doe als nominaal. Maar in de praktijk geven ze echt geen schijt over je verleden, maar kijken ze naar wat je nu kunt.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb vooral het gevoel dat iedereen nu gaat twijfelen of het dit keer wel wat wordt. Tijdens mijn depressie was ik onder invloed van de anti-depressiva mega enthousiast over afronden, maar ik bakte d'r niks van
Dat dus!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
Als je aangeeft dat je ondanks alles gewoon verder willen gaan, dan zegt dat iets over je karakter, en is een reden voor ze om met je in zee te gaan.
kou voelen is wat anders dan pijnquote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En geen medicijnen gebruiken als je geen luchtwegklachten als astma of chronische bronchitis hebt, alleen omdat je kou voelt tijdens sporten
Jagartrut, klinkt niet prettig, meid. En typen met die hand leek me al erg moeizaam
Niks mis mee, mij zijn.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:40 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kou voelen is wat anders dan pijn
En niet zoals Steer worden jij!
Probeer je nou niks aan te trekken wat mensen van je vinden, je weet wel beterquote:Op maandag 31 januari 2011 15:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb vooral het gevoel dat iedereen nu gaat twijfelen of het dit keer wel wat wordt. Tijdens mijn depressie was ik onder invloed van de anti-depressiva mega enthousiast over afronden, maar ik bakte d'r niks van
Alleen die ochtenderectie, lijkt me he-le-maal niksquote:
10 jaar er tussen? valt meequote:Op maandag 31 januari 2011 15:45 schreef TAV74 het volgende:
Soms bekruipt jet het gevoel dat je problemen al eens eerder tegen gekomen bent. En ja hoor, na 10 minuten zoeken kom ik een 10 jaar oude notitie van mezelf tegen. En guess what: letterype en sjabloon vervangen, andere datum er boven en ik ben klaar
sex gooooooodquote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
10 jaar er tussen? valt mee
hier kan ik om de week dezelfde memo sturen.
Ik had met een nieuwe laptop -exact- hetzelfde probleem met draadloos internet als de oude en dus dacht ik slim te zijn door de helpdesk dat te vertellen en te zeggen dat er toen 'iets' was gedaan door hun en dat dat hielp. Stonden er in de aantekeningen van de vorige medewerker heel rare dingen die helemaal niet waren uitgevoerd destijdsquote:Op maandag 31 januari 2011 15:45 schreef TAV74 het volgende:
Soms bekruipt jet het gevoel dat je problemen al eens eerder tegen gekomen bent. En ja hoor, na 10 minuten zoeken kom ik een 10 jaar oude notitie van mezelf tegen. En guess what: letterype en sjabloon vervangen, andere datum er boven en ik ben klaar
Ik vind het altijd wel een leuk verschijnselquote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Alleen die ochtenderectie, lijkt me he-le-maal niks
Joh, is dat niet raar voor een vrouw?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:52 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het altijd wel een leuk verschijnsel
Ik heb interne klanten, dat maakt het wat lastiger. Als ik ooit een andere werkgever heb neem ik alles mee, kan ik 10 jaar vooruitquote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
10 jaar er tussen? valt mee
hier kan ik om de week dezelfde memo sturen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
sex goooooood
relationships baaaaad
- DH
Money niiiicequote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ben helemaal niet zo 1-dimensionaal.
Precies, waar zijn de drank en de hockey gebleven ineensquote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
*aaitquote:Op maandag 31 januari 2011 15:54 schreef Den_Haag het volgende:
Precies!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Precies, waar zijn de drank en de hockey gebleven ineens![]()
Vervelendquote:Op maandag 31 januari 2011 16:13 schreef PdeHoog het volgende:
PotverdikkieNet op de bank in slaap gevallen
Hmmmmm...niet geheel conform planquote:
Leukquote:Op maandag 31 januari 2011 16:18 schreef DarkElf het volgende:
Gisteren trouwens nog 4 zakjes vol met zaadjes (voor kiemen) gehad: radijsmix, zwarte mosterd, tauge en rucola. Ben de eerste nu aan het kweken, duurt maar 5 dagen ofzo voor je kiemen groot genoeg zijn om te oogsten
Alleen dat het tussen neus en lippen door eigenlijk mijn schuld wasquote:Op maandag 31 januari 2011 16:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Isa; je broer nog niet betaald? vast en zeker ook niks van zich laten horen..
ah ja das een idee.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
LeukPicjes voor in het F&F topic maken
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen dat het tussen neus en lippen door eigenlijk mijn schuld was
quote:Op maandag 31 januari 2011 16:21 schreef Isabeau het volgende:
Alleen dat het tussen neus en lippen door eigenlijk mijn schuld was
vervelend (understatement) is datquote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vader heeft dat trekje ook, het is nooit zijn schuld, altijd dat van een ander. Dus toch echt een zoon van hem
ik ken er ook wel een...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vader heeft dat trekje ook, het is nooit zijn schuld, altijd dat van een ander. Dus toch echt een zoon van hem
Van die kiembakjes met een zeef/roostertje?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef DarkElf het volgende:
ah ja das een idee.
heb speciale bakjes erbij gekregen maar ga eerst eens ouderwets t in een bakje proberen met vochtig keukenpapier (zo deden we t vroeger op school ook, of op een watje ofzo?)
deurwaarder?quote:Op maandag 31 januari 2011 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Mijn vader?quote:
Om iets wat op mijn naam staat?quote:
Op school deden wij het inderdaad met een watjequote:Op maandag 31 januari 2011 16:23 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah ja das een idee.
heb speciale bakjes erbij gekregen maar ga eerst eens ouderwets t in een bakje proberen met vochtig keukenpapier (zo deden we t vroeger op school ook, of op een watje ofzo?)
Leuk! Wij voelen een linzenprojectje aankomenquote:Op maandag 31 januari 2011 16:42 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb inspiratie uit het boek van Madhur Jaffrey; ik ga nu echt eens wat doen met de mungbonen die ik al anderhalf jaar heb liggen!
Er zijn maar weinig mensen die zo zakelijk met familie omgaan. 't Is natuurlijk wel het beste, maar dan nog...quote:Op maandag 31 januari 2011 16:58 schreef Den_Haag het volgende:
Geen contract laten tekenen met hem over de regeling en kosten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Ik had destijds een uitstekende verstandhouding met mijn toen vrijgezelle broer.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
Er zijn maar weinig mensen die zo zakelijk met familie omgaan. 't Is natuurlijk wel het beste, maar dan nog...
't is wel je broer he. Wel een erg onbetrouwbare, maar toch.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Geen contract laten tekenen met hem over de regeling en kosten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
klopt. maar ja, als ik voor iemand een contract aan moet gaan....quote:Op maandag 31 januari 2011 16:59 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die zo zakelijk met familie omgaan. 't Is natuurlijk wel het beste, maar dan nog...
DENK EROM: LINZEN ZIJN GEEN BONENquote:Op maandag 31 januari 2011 16:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk! Wij voelen een linzenprojectje aankomen
Noh, ik had bijna mijn broer het collegegeld voor een tweede studie geleend - zonder contractquote:Op maandag 31 januari 2011 17:01 schreef Den_Haag het volgende:
klopt. maar ja, als ik voor iemand een contract aan moet gaan....
We gaan het morgen op de Joods bijbelse manier proberen.quote:
Lekker die hemaworstquote:Op maandag 31 januari 2011 17:23 schreef borisz het volgende:
Hier vanavond een simpele zuurkoolstamp. Met hemaworst natuurlijk
Nog een half uurtje en dan is onze boeuf bourguignon ook klaar.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:41 schreef Stereotomy het volgende:
Net lekker hier in het ziekenhuis gegeten. Beef bourguignon met frietjes en sla
Kleine portie.
Witte haai of een andere?quote:
Straks weer eten van de lichte erwtensoep van gisterenquote:Op maandag 31 januari 2011 17:51 schreef borisz het volgende:
Dit winterseizoen nog niet 1 stoofpot gemaakt.
lijkt zakelijk maar er gaan zoveel mensen mee t schip in; omdat het familie is betekent niet dat je jezelf niet moet indekken. kijk naar isa. die zit nu mooi met de gebakken peren.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:29 schreef FutureFairytale het volgende:
en D-H; jij sluit een contract af met je familie?
ik zou het gewoon niet durven een contract te maken..quote:Op maandag 31 januari 2011 18:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lijkt zakelijk maar er gaan zoveel mensen mee t schip in; omdat het familie is betekent niet dat je jezelf niet moet indekken. kijk naar isa. die zit nu mooi met de gebakken peren.
snap wel dat mensen bang kunnen zijn van eventuele emotionele reacties maar dat lijkt mij persoonlijk minder erg dan later in de problemen komen als er niet voldaan wordt aan terugbetalingen... en bedenk eens hoe 'fijn' je relatie dán wordt!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou het gewoon niet durven een contract te maken..
had met een zakelijk iemand dat ook moeten doen maar heeft me paar honderd euro gekost. toen was ik nog beter van vertrouwen dan nuquote:Op maandag 31 januari 2011 18:38 schreef DarkElf het volgende:
[..]
snap wel dat mensen bang kunnen zijn van eventuele emotionele reacties maar dat lijkt mij persoonlijk minder erg dan later in de problemen komen als er niet voldaan wordt aan terugbetalingen... en bedenk eens hoe 'fijn' je relatie dán wordt!
tis een zakelijk ietsheeft niets met emoties te maken.
had je zo'n bak van Unox? schijnen best ok te zijnquote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker die hemaworst
Gisteren had ik omdat we weinig tijd hadden om te eten een magnetronnetje zuurkool/worst, maar dat is altijd weer een kleine teleurstelling als je de smaak van vers kent
oh gelukkig maar hihiquote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef DarkElf het volgende:
gaat dan ook niet om kleine bedragen he ff, ik zou zoiets alleen doen bij grote bedragenniet omdat mijn zus een jas wil kopen en t even niet heeft bij wijze van...
nu echt koken
Och. Idem.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:51 schreef Aure het volgende:
Hoi allen
Ik zou bij mn oudste broer ook een contract opstellen heur, als ik iets op mijn naam zou moeten laten zetten voor hem, maar wij hebben dan ook niet zo'n goede bandMet m'n andere broers zou ik dat nooit doen, maar het zou bij hen dan ook eerder andersom zijn
Dat zij iets op hun naam zetten voor mij en daar zouden zij ook geen contract voor maken met mij. Maar ik ben echt
heeeel close
met hen
Heb je even een linkje voor me van Bluezz dr optreden? Kan het niet vinden:')quote:Op maandag 31 januari 2011 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
had je zo'n bak van Unox? schijnen best ok te zijn
ik heb net je optreden bekeken! wat leuk zeg!![]()
moest wel ff lachen om je 'vinger' naar het koor als ze moesten beginnen
Je hebt de lead of niet.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:45 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb net je optreden bekeken! wat leuk zeg!![]()
moest wel ff lachen om je 'vinger' naar het koor als ze moesten beginnen
Wordt het nog wat met deze dag?quote:
Mijn frustratie is vanavond wel over al 150 chinezen een gruwelijke dood gestorven zijn op het witte doek in Rotterdamquote:Op maandag 31 januari 2011 19:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wordt het nog wat met deze dag?![]()
In principe heb je ook wel gelijk DE, en ik denk dat ik het nu ook wel zakelijker aan zou pakken dan, zeg, 5 jaar geleden. Maar het lijkt me wel rot, liever mijd ik het hele business&familie-verhaal.
Gadver jaquote:Op maandag 31 januari 2011 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
Mijn frustratie is vanavond wel over al 150 chinezen een gruwelijke dood gestorven zijn op het witte doek in Rotterdam.
Whehe ja idd.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen ze het het Syndroom van Tara noemen?![]()
TARA zei al: hij hoopt gewoon op een ziekte met zijn naamquote:Op maandag 31 januari 2011 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen ze het het Syndroom van Tara noemen?![]()
En dat die arts leuk was had ik al begrepen
Nou niks...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:22 schreef Aure het volgende:
[..]
Whehe ja idd.
Wel een gedoe zeg FC! Dat ze nog steeds niets weten..
sorry voor late reactiequote:Op maandag 31 januari 2011 18:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Heb je even een linkje voor me van Bluezz dr optreden? Kan het niet vinden:')
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef freecell het volgende:
[..]
TARA zei al: hij hoopt gewoon op een ziekte met zijn naam
En zijn beenbobbels zijn waarschijnlijk verklaard![]()
HSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
het uit de oven krijgen was ook mijn probleem niet, maar op het fornuis verschuiven wel! fijn dat het lekke rwas!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:02 schreef golfer het volgende:
Boeuf bourguignon op klassieke wijze was erg lekker en geslaagd.
en zonder de handen te verbranden uit de oven gekregen.
oepsquote:Op maandag 31 januari 2011 19:24 schreef freecell het volgende:
O, en dat het 50% kans op overerving per kind is
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wij vermoeden dat zijn hele vetvooraad daar opgeslagen isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Thanksquote:
oh zit dat zo!!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij vermoeden dat zijn hele vetvooraad daar opgeslagen is
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn frustratie is vanavond wel over al 150 chinezen een gruwelijke dood gestorven zijn op het witte doek in Rotterdam.
Hoeveel hinder heeft hij er in het dagelijks leven van? Los van de 'anorexia-opmerkingen'?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:24 schreef freecell het volgende:
O, en dat het 50% kans op overerving per kind is
Dode chinezen?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
Het is een ziekelijke obsessie van mij.
Denk dat het meerendeel van de interactie op een dag bestaat uit eerste indrukken en ik kan me zo voorstellen dat TARA qua postuur wel een opmerkelijke verschijning is.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoeveel hinder heeft hij er in het dagelijks leven van? Los van de 'anorexia-opmerkingen'?
Ik vind ze vaak echt raar en met vreemd acteerwerk en absurde dialogen!quote:
De meeste zijn dat ook, maar ik zie er de lol nog wel van inquote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak echt raar en met vreemd acteerwerk en absurde dialogen!
ik ook. snap nooit het verhaal (als er een verhaal is). zie alleen iemand boos worden en dan iemand ontploffenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind ze vaak echt raar en met vreemd acteerwerk en absurde dialogen!
Uhm.. zijn raynauld hangt er mee samen en daar heeft hij wel wat last van, vooral met fietsen en dat doet hij elke dag.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoeveel hinder heeft hij er in het dagelijks leven van? Los van de 'anorexia-opmerkingen'?
Heeft hij even het voordeel dat hij voornamelijk telefonisch werktquote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat het meerendeel van de interactie op een dag bestaat uit eerste indrukken en ik kan me zo voorstellen dat TARA qua postuur wel een opmerkelijke verschijning is.
En sowieso een super vriendelijke telefoonstem heeftquote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef freecell het volgende:
Heeft hij even het voordeel dat hij voornamelijk telefonisch werkt
arme taraquote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Uhm.. zijn raynauld hangt er mee samen en daar heeft hij wel wat last van, vooral met fietsen en dat doet hij elke dag.
Hij heeft vaak rugpijn door zijn scoliose, wat last van zijn schouders ed en is gewoon lichamelijk niet zo belastbaar als de meesten van zijn leeftijd. Heeft het heel snel koud (want geen vet) maar kan ook voor geen meter tegen hitte
Ow en zijn huid geneest dramatisch, alles vormt een litteken.
Hij heeft het geluk dat hij niet sport, daardoor heeft hij vrij weinig last van luxaties
oh?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En sowieso een super vriendelijke telefoonstem heeft
Echt welquote:Op maandag 31 januari 2011 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En sowieso een super vriendelijke telefoonstem heeft
Wat heb je voor avondeten gehad dan.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb hoonggeer.... honger, ga weg
Klinkt hij zo middelbaar?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef freecell het volgende:
Echt wel
Mensen zijn altijd verbaasd dat hij nog zo jong is
hachee.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heb je voor avondeten gehad dan.
Dat vult toch ook amper, noodlesquote:Op maandag 31 januari 2011 20:00 schreef FutureFairytale het volgende:
hachee.
toen had ik nog geen honger maar wel gegeten.
en nu wel ineens. zal wel aan liggen dat ik ongesteld ben sinds vandaag (moet toch een smoes verzinnen) heb eraan toegegeven, noodles staan op
2 pakjes wel hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 20:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat vult toch ook amper, noodlesZijn er geen blokjes kaas of zo in huis?
Oh, ik ben dol op oude kaas! Echt geweldig spul, het liefst als het brokkeltquote:Op maandag 31 januari 2011 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
2 pakjes wel hoormaar heb er 1 genomen want 2 is een hele maaltijd. en kaas! heb toevallig afgelopen zaterdag een stuk oude luxe kaas (met zoutkristallen
) op de markt gekocht! voor als ik zo nog trek heb dan
Nee. Meer een soort stoofvleesschotel.quote:
Found you!quote:
deze kaas brokkelt en hij is echt lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, ik ben dol op oude kaas! Echt geweldig spul, het liefst als het brokkelt
Yeah!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef Duderella het volgende:
De auto is aanstaande! Arty heeft mondeling de koop gesloten.
ik had vandaag hachee op en daar zit geen alcohol in. in bourg zit rode wijn toch?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee. Meer een soort stoofvleesschotel.
Klassieke versie:
http://www.okokorecepten.(...)bourguignon-klassiek
ik niet als je het niet erg vindquote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik word maar lesbisch geloof ik.
Tijd voor n borrel
It wasn't me.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik word maar lesbisch geloof ik.
Tijd voor n borrel
Misschien, maar ik moet dan eerst in autorij-therapie.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ruitenwissers aan voor de waterlanders.
Heb je een plan ?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien, maar ik moet dan eerst in autorij-therapie.
Ja, krijgen we de foto's nog te zien?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef AnneX het volgende:
Zijn de zusjes geslaagd in big city E met shoppen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef Duderella het volgende:
De auto is aanstaande! Arty heeft mondeling de koop gesloten.
Zal ik dan je prive-chauffeur komen spelen?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Misschien, maar ik moet dan eerst in autorij-therapie.
Have fun, Anniequote:Op maandag 31 januari 2011 20:59 schreef Anthraxx het volgende:
Feli voor de auto Dude.
Dag #2 voor het IFFR
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:56 schreef AnneX het volgende:
Zijn de zusjes geslaagd in big city E met shoppen?
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef borisz het volgende:
Kreeg net telefoontje en dat onze logeerhond is overleden. Was goed mis zo bleek vanmorgen.
Hond had problemen met ademhalen en kreeg medicijnen. Arts riep vrijdag al dat het waarschijnlijk einde verhaal was en dat ze het weekend hadden om afscheid te nemen en maandag bleek dat het een tumor te zijn bij de longen en het hart. Maandagmorgen hield het hartje er natuurlijk mee op.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wat verdrietig Boris! Wat was er mis?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Hond had problemen met ademhalen en kreeg medicijnen. Arts riep vrijdag al dat het waarschijnlijk einde verhaal was en dat ze het weekend hadden om afscheid te nemen en maandag bleek dat het een tumor te zijn bij de longen en het hart. Maandagmorgen hield het hartje er natuurlijk mee op.
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Hond had problemen met ademhalen en kreeg medicijnen. Arts riep vrijdag al dat het waarschijnlijk einde verhaal was en dat ze het weekend hadden om afscheid te nemen en maandag bleek dat het een tumor te zijn bij de longen en het hart. Maandagmorgen hield het hartje er natuurlijk mee op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |