Kon het niet laten...quote:Op zondag 5 augustus 2012 23:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind hem er voor juist mooier. Dan zou je nog denken dat het middelste jongetje zijn arm ook om hem heen kan hebben en is het meer een foto van 3 jongens. Als ie er achter staat vind ik het echt een foto van 2 jongens en 1 jongen.
quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:54 schreef Saisai het volgende:
Ik kon het ook niet laten
[ afbeelding ]
Hahahahaquote:
Tof! Alleen zou ik (voor de kijker rechts) de schouder van het middelste jongetje iets hoger doen, en die linkse is vrij licht nu in vergelijking.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:54 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Ja klopt, die kleuren krijg ik maar niet goed, en die schouder, tja. De hand ligt nu wel zo dat het klopt, maar ietsje omhoog kan welquote:Op maandag 6 augustus 2012 23:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Tof! Alleen zou ik (voor de kijker rechts) de schouder van het middelste jongetje iets hoger doen, en die linkse is vrij licht nu in vergelijking.
quote:
quote:
hahahahaquote:
Nee, maar soms moet een geintje ook kunnenquote:Op donderdag 9 augustus 2012 18:00 schreef Motar het volgende:
Jullie zitten toch niet te trollen in dit topic he;)
ik ga ze morgenochtend opzoeken (ze staan op mijn telefoon)quote:Op zondag 12 augustus 2012 20:28 schreef pussywillow het volgende:
Ik heb vakantie, dus kom maar op
Misschien ook handig om te vermelden wat jouw idee van een mooie achtergrond is.
Complimenten voor iedereen die er aan heeft gewerktquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:54 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
is het nu flauw om te zeggen, foto's maken met een normale cameraquote:Op zondag 12 augustus 2012 22:35 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik ga ze morgenochtend opzoeken (ze staan op mijn telefoon)
wat ik een mooie achtergrond vind? iets met natuur denk ik.
is er misschien ook nog wat aan de brakke kwaliteit te doen? het zijn natuurlijk wel telefoonfoto's
nou ja zo erg is het nou ook weer niet. op zich zijn ze niet heel vervelend. ik gooi eerst dit topic even vol en dan zal ik ze in een nieuw topic neerzetten.quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
Complimenten voor iedereen die er aan heeft gewerkt, goed gelukt zo al zeg ik t zelf
[..]
is het nu flauw om te zeggen, foto's maken met een normale camera?
fotos uit een telefoon is voorlopig nog niet echt wat..
zie dat pussywillow al voor je aan de slag gaat, anders wou ik me ook wel aanbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |