Heb al verschillende tentjes gezien waar ze die verkopen.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
En de werkdag zit er weer op! En dan krijg ik morgen gewoon zomaar vrij van de baas
[..]
Mata, waar de fuck kun je Churro's vinden?![]()
Ik heb ze nergens zo lekker gehad als daar en in Spanjequote:Op maandag 31 januari 2011 14:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat dus, met een flinke laag suiker![]()
Ik heb ze ooit in Arnhem op de Markt gevonden.. En op Zaventhem kun je ze ook krijgen, mits op voorraad bij die junkfood keten..
Toch wel een station he!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Neehee, ga je zonden overdenken en meteen een mooi huis in Almere kopen! En een Opel. En een Labrador. En een suffe vrouw met vlot kapsel.
Nee joh, Hatchback!quote:
Ook in NL? Noem eens wat namen dan?!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb al verschillende tentjes gezien waar ze die verkopen.
En het plan was zondag bij mij thuis. Maar we waren allemaal nogal brak, dus ik ben het vergeten.
Oude Alfa's rulerenquote:
Neuh, dat is gewoon te hoog gegrepen voor me Qquote:Op maandag 31 januari 2011 14:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Neehee, ga je zonden overdenken en meteen een mooi huis in Almere kopen! En een Opel. En een Labrador. En een suffe vrouw met vlot kapsel.
Oh, ik dacht dat een station nog helemaal in was voor familie met kledders en een labrador.quote:
Klopt, toen in Zuid Frankrijk/Spanje waren ze het best, tijdens een kermis veelvuldig die kar weer opgezochtquote:Op maandag 31 januari 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ze nergens zo lekker gehad als daar en in Spanje
Ik wil ze zelf nog eens maken, maar ik heb niet zo'n draaiding
Dat is de MPVquote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat een station nog helemaal in was voor familie met kledders en een labrador.
Nee, tegenwoordig zijn het kledders met 1 LCD scherm+DVD speler per kledder.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat een station nog helemaal in was voor familie met kledders en een labrador.
Sterkte!quote:Op maandag 31 januari 2011 14:56 schreef Ripley het volgende:
Gaat lekker in de familie van mijn vader. In december is zijn zus overleden en nu ligt zijn broer op sterven. Ook helaas de broer waar we het meest contact mee hadden, 55 jaar en een dochter van 25
Thanks. Volgens mijn moeder zat mijn vader er behoorlijk stuk van dus ik ga van de week mee naar het ziekenhuis.quote:
heel veel succes ermeequote:Op maandag 31 januari 2011 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Thanks. Volgens mijn moeder zat mijn vader er behoorlijk stuk van dus ik ga van de week mee naar het ziekenhuis.
quote:Op maandag 31 januari 2011 14:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Thanks. Volgens mijn moeder zat mijn vader er behoorlijk stuk van dus ik ga van de week mee naar het ziekenhuis.
Volgensmij was Peu's auto verrekte handig afgelopen weekendquote:Op maandag 31 januari 2011 14:58 schreef stbabylon het volgende:
kinderen en auto's zijn allebei kut, dus het maakt vrij weinig uit waar je ze in dumpt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |