dat er dieren in de aflevering zijnquote:
Kasper van Kooten doet Johanquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Pino112 het volgende:
Die Van der Gijp-imitator is best goed![]()
sorry was al gepost XXquote:IkBenDeMol Tweet... Koeien (1200), paarden (6) en de mol (1). Nu op Nederland 1!
en ook van der gijpquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kasper van Kooten doet Johan
stemmen inspreken, was van de week nog op tv bij VIquote:
Kasper v Kooten = baas, sowiesoquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kasper van Kooten doet Johan
De eerste keer dat je het postte klonk het raarderquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Het kan best raar klinken, maar misschien is Soundos de mol.
Leuk dat iedereen het verkeerd speltquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef diditje64 het volgende:
wat knap dat jullie meteen weten hoe je het speldof ik ben gewoon heel dom
de meters hé.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef Piles het volgende:
Nicaragua en El Salvador, waarom nou geen Guatemala
Toch wel met een g he, ik twijfeldequote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen het verkeerd spelt
Nicaragua.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk dat iedereen het verkeerd spelt
Miryanna ligt eruitquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
Was Soundos nou weer gespiegeld? En was het stukje voor Miryanna nou anders?
Inderdaad. Nu snap ik er niks meer vanquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:38 schreef DaMart het volgende:
Was Soundos nou weer gespiegeld? En was het stukje voor Miryanna nou anders?
vorig jaar was dat ookquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja en, het stukje daarvoor was anders volgens mij... je zag nu ook iemand bungelen.
Ik haat niet, ik was opmerkzaam, een mol ziet slechtquote:
Sake.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef tdrone het volgende:
wat betekent dat teken op het shirt van Art?
Ik zou er geen eens aan beginnen.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef franklop het volgende:
ja net of dat gaat lukken, wat een opdracht
Had ie in Afl. 1 ook aan toch?quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:44 schreef tdrone het volgende:
wat betekent dat teken op het shirt van Art?
Alleen ervaring met kamelen denk ik.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef diditje64 het volgende:
wat een schijt mens bang voor hoogtes en voor paarden kom op zeg
kan een mollenactie zijnquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef diditje64 het volgende:
wat een schijt mens bang voor hoogtes en voor paarden kom op zeg
dat denkt laffaard soundos ook, al maakt ze zich wel verdachtquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ik zou er geen eens aan beginnen.
oh zou kunnenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:45 schreef Karstman het volgende:
[..]
Had ie in Afl. 1 ook aan toch?
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Kooijemans
Gladjanus met je zonnebril en je petje.
Mr plakhaar en gladjanusquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef Pino112 het volgende:
Kooijemans
Gladjanus met je zonnebril en je petje.
Hou toch op, het zijn werkpaarden, geen huisdieren.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef alors het volgende:
please trek niet aan die teugels, wat een martelwerktuigen zitten er in die paardenmonden
Had ie maar geen paard moeten wordenquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:46 schreef alors het volgende:
please trek niet aan die teugels, wat een martelwerktuigen zitten er in die paardenmonden
quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef muzas het volgende:
[..]
Hou toch op, het zijn werkpaarden, geen huisdieren.
de mannen hier klagen nergens over hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef June. het volgende:
Het valt me trouwens op dat Anna altijd zo weinig kleren draagt vergeleken met de rest. Is het daar nu zo warm of houd ze daar gewoon van?
je hoort mij niet klagen hoorquote:Op donderdag 3 februari 2011 20:47 schreef June. het volgende:
Het valt me trouwens op dat Anna altijd zo weinig kleren draagt vergeleken met de rest. Is het daar nu zo warm of houd ze daar gewoon van?
Al Art's gemol wordt genoemd en opgemerkt, daar geloof ik echt niet in.quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:49 schreef Typisch het volgende:
Art is aan het mollen? Dat zou wel erg obvious zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |