BAASquote:
Weltrusten mevrouw denk aan U2 dan slaap je lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Mjah ik ga poging tot slapen doen.
Bah slapen zuigt als je van tevoren al weet dat je een kutnacht tegemoet gaat
slaap lekker meisquote:Op zondag 30 januari 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Doei Huppeltje uit het onderontwikkelde boerenland.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben er maar of alles werkt is nog niet zekerquote:Op zondag 30 januari 2011 23:38 schreef Snuf. het volgende:
Is Zokunen er nog? Zo nee, gaan we gewoon door met een chickie die gaat zingen!
Djkoelkast wil straks wel draaienquote:Op zondag 30 januari 2011 23:38 schreef Snuf. het volgende:
Is Zokunen er nog? Zo nee, gaan we gewoon door met een chickie die gaat zingen!
Die is al slapen.quote:
Ik ga dromen over mn huisjequote:Op zondag 30 januari 2011 23:38 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weltrusten mevrouw denk aan U2 dan slaap je lekker
Ga mn best doen, zal wel kort zijn. Ben er rond 3 uur wel weer ffquote:
Wrijf het er ff in zeg dat ik hier gevangen zitquote:Op zondag 30 januari 2011 23:38 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Doei Huppeltje uit het onderontwikkelde boerenland.
Jij ook straks chickquote:
Die mannetje snuffaquote:Op zondag 30 januari 2011 23:39 schreef Snuf. het volgende:
Oke jongens ik ga eruit als Kate Nash heeft gezongen. Sorry als het heel zacht is, het nummer is episch zacht
Trustequote:Op zondag 30 januari 2011 23:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga dromen over mn huisje
[..]
Ga mn best doen, zal wel kort zijn. Ben er rond 3 uur wel weer ff
[..]
Wrijf het er ff in zeg dat ik hier gevangen zit
[..]
Jij ook straks chick
Ik kan die picca's niet vindenquote:
Moet ik hem hier nog een x plaatsen?quote:
Gefeliquote:Op zondag 30 januari 2011 23:45 schreef Ragboer het volgende:
Mensen ik gaat er vandoor. Slapeng enzo. Fakking moe. Maar bij deze ook gelijk mijn 4500e post. Dikke tjoeloes aan iedereen.
Laterz en goedgoan enzo.
Ik vind dat jij moet!quote:
Dit. En als het niet lukt dan koelkast. Want ik ga zo slapen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik vind dat we zokunen een kans moeten geven
Waarmee zend je uit?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Maar als jullie niets horen heeft dat weinig nut
Ik hoor nog steeds niks nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
en we horen idd niksquote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef Zokunen het volgende:
Je ziet een horizontaal vlakquote:
Dat is groenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je ziet een horizontaal vlak
klik er op en je ziet een VU meter
Als die constant uit of in het rood staat zijn je instellingen verkeerd.
Er moet dus niet OFF bij staan
Beweegt -30 - -45 ongeveer.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar beweegt het of staat het stil tot achter in het rood.
Hij moet op stereo mixquote:Op zondag 30 januari 2011 23:50 schreef Zokunen het volgende:
Die staat nu op microfoon, dat zal em dan zijn ik ga ze alle 4 even langs
Dat dan weer wel, ik ben ook al op 6 man hun pc ingelogd om te helpenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
djkoelkast DE helpdesk van onz- radio
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ik ben ook al op 6 man hun pc ingelogd om te helpen
Dan moet je of stereo mix inschakelen in je control panelquote:Op zondag 30 januari 2011 23:52 schreef Zokunen het volgende:
Die staat er niet tussen, lijningang en microfoon 3x
Doe dat maar, dan kan ik nog even verderquote:Op zondag 30 januari 2011 23:54 schreef Zokunen het volgende:
Ik bagger wel ff wat met sam dan
niet te lang though
heb je toch nietquote:
Ik luister even nietquote:Op zondag 30 januari 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je toch nieten dat kan ik de rest niet aan doen
wat is dat dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je toch nieten dat kan ik de rest niet aan doen
slaap lekker veel plezier in dromenlandquote:Op zondag 30 januari 2011 23:57 schreef Graseter het volgende:
Ik ga slapen, morgen na al die maanden weer naar school.
Clouseau - Passiequote:
trustequote:Op zondag 30 januari 2011 23:57 schreef Graseter het volgende:
Ik ga slapen, morgen na al die maanden weer naar school.
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Zokunen het volgende:
blof heb ik denk ik wel en die andere misschien ook wel
Neeeee beter is mooier, en minder vaak gedraaidquote:Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Franneh het volgende:
Doe dan blof - harder dan ik hebben kan
maar als passie ook gedraaid word, dan vind ik het best hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 23:59 schreef Franneh het volgende:
Doe dan blof - harder dan ik hebben kan
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:04 schreef Zokunen het volgende:
Doe passie hierna wel, zal wel weirdo overgang zijn though
Wat voor een soort wil je dan?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:06 schreef Franneh het volgende:
Ik heb geen zin in deze muziek nu dus ik zet even wat anders op
Ik denk eraan om ook een keer te gaan draaien, heb het nu alleen zo druk.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar.
JEUJJJJquote:
Je hoort mij niet klagen, ik vind alles best. Maar goed ik luister ook echt naar alles.quote:Op maandag 31 januari 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sorry voor mijn verzoekje
ik weet dat bijna iedereen dit ruk vind
Ik vind het een mooi nummer hoor (alleen nu geen zin in)quote:Op maandag 31 januari 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
sorry voor mijn verzoekje
ik weet dat bijna iedereen dit ruk vind
Het zou mij ook wel tof lijkenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik denk eraan om ook een keer te gaan draaien, heb het nu alleen zo druk.
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:09 schreef Zokunen het volgende:
Zal ik anders ernst bobbie en de rest doen
dat heb ik ook.. zou het wel eens willen doen.. maar dan als sidekick ofzo..bij iemand anders...quote:Op maandag 31 januari 2011 00:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het zou mij ook wel tof lijken
maar ik ben niet zo handig met pc's en ik weet niet of ik durf
dankjewel dat je hem draaidequote:
even aan 1 van de dj's vragen of ze je willen helpen d.m.v. teamviewer. Kan je met wat hulp Virtual DJ of SAM opzettenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Het zou mij ook wel tof lijken
maar ik ben niet zo handig met pc's en ik weet niet of ik durf
Ik ben klaar zodra je wil hoor, loop nu toch maar wat te prutsenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb iets tofs gevonden, dan kan ik vrijwel elk verzoekje direct draaien, zullen we het eens proberen als zokunen klaar is?
Kwart over doen?quote:Op maandag 31 januari 2011 00:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben klaar zodra je wil hoor, loop nu toch maar wat te prutsen
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik ben klaar zodra je wil hoor, loop nu toch maar wat te prutsen
Ik vind alles best.. behalve reggaequote:Op maandag 31 januari 2011 00:13 schreef Viro het volgende:
Effe een vraagje tussendoor: zijn er mensen die een reggae/hip-hop/R&B uurtje wel zien zitten ?
quote:Op maandag 31 januari 2011 00:11 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb iets tofs gevonden, dan kan ik vrijwel elk verzoekje direct draaien, zullen we het eens proberen als zokunen klaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |