abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:29:08 #151
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92569750
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:19 schreef StepIntoTheRealm het volgende:
Inderdaad, je zou denken dat ze voor dat soort dingen wel iets hypermoderntechnisch iets hebben bedacht ipv schroeven die rechtstreeks bij de gamma weg lijken te komen.
Man loopt de gamma binnen en vraagt aan een verkoper. "Ik moet schroeven hebben"
De verkoper "wat voor schroeven wilt u hebben. Waar wilt u ze voor gebruiken"
Man: "Om ze in mijn elleboog te draaien"
Verkoper: :?
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_92578716
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Man loopt de gamma binnen en vraagt aan een verkoper. "Ik moet schroeven hebben"
De verkoper "wat voor schroeven wilt u hebben. Waar wilt u ze voor gebruiken"
Man: "Om ze in mijn elleboog te draaien"
Verkoper: :?
Ik mag er toch wel vanuit gaan dat dit nikkelvrij, chirurgisch staal is ofzoiets. ;) :+
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_92582466
als je zelf 2 plankjes aan elkaar moet schroeven en je doet het op bovenstaande manier lacht iedereen je uit maar als een chirurg het doet is het ineens knap ;)
pi_92595916
Goed nieuws :) Vandaag nieuwe foto's laten maken van mijn hand, met de foto's die in Oostenrijk gemaakt waren konden ze niet zo veel. De arts kon niet echt een breuk vinden, dus mijn gips is eraf en ik heb nu een soort van brace die ik naar eigen inzicht kan gebruiken. M'n hand is nog wel beurs en bepaalde handelingen doen nog pijn, maar al met al val het mee. Het kan wel zijn dat er ergens een scheurtje i.p.v. een breukje zit, maar daar helpt gips niet tegen blijkbaar. Met zo'n 3 tot 6 weken zou ik nergens meer last van moeten hebben.

Wel heerlijk hoor, dat gips eraf. Kan ik zometeen tenminste weer douchen zonder continu de hitlergroet te moeten geven ;-)
pi_92597970
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 08:04 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Ik mag er toch wel vanuit gaan dat dit nikkelvrij, chirurgisch staal is ofzoiets. ;) :+
De schroeven zijn van titanium ;)

En zoiezo komen ze ook in leuke kleuren : blauw groen etc.
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:28:53 #156
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92601747
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:15 schreef Martinous het volgende:

[..]

De schroeven zijn van titanium ;)

En zoiezo komen ze ook in leuke kleuren : blauw groen etc.
Want dat zie je goed op de foto's :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:33:12 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92601990
Nog even nieuwe handschoenen gekocht vandaag.
Wel balen want mijn oude waren zo relaxt. Helemaal niet warm. Nu heb ik een paar van DC die ook niet zo warm zijn, maar niet zoals mijn oude.

http://www.revert.nl/cms_img/antuco_lapis_dc_gloves3.jpg

Daarnaast is de duim een beetje smal, maar ze hadden geen anderen meer dus het is even niet anders. En ze zijn niet lelijk :)
pi_92602782
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:28 schreef Komakie het volgende:

[..]

Want dat zie je goed op de foto's :P
Inderdaad :P
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:33 schreef Komakie het volgende:
Nog even nieuwe handschoenen gekocht vandaag.
Wel balen want mijn oude waren zo relaxt. Helemaal niet warm. Nu heb ik een paar van DC die ook niet zo warm zijn, maar niet zoals mijn oude.

http://www.revert.nl/cms_img/antuco_lapis_dc_gloves3.jpg

Daarnaast is de duim een beetje smal, maar ze hadden geen anderen meer dus het is even niet anders. En ze zijn niet lelijk :)
Leuk :)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 02:25:00 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92622764
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Inderdaad :P

[..]

Leuk :)
Jep, morgen gelijk uitproberen. Echt koud wordt het toch niet :')
  FOK!fotograaf vrijdag 11 februari 2011 @ 02:28:26 #160
159915 -Menn0-
MNO
pi_92622807
We zitten er aan te denken om laatste week van April naar Val Thorens te gaan. Mensen ervaring mee? Kan je dan nog wel normaal boarden?
,,/
  vrijdag 11 februari 2011 @ 02:36:24 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92622891
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 02:28 schreef -Menn0- het volgende:
We zitten er aan te denken om laatste week van April naar Val Thorens te gaan. Mensen ervaring mee? Kan je dan nog wel normaal boarden?
Nee de liften zijn dan alleen open voor wandelaars...
Een week later is de afsluitingsweek.... Lijkt me dat er dan nog wel geboard kan worden of niet?
  FOK!fotograaf vrijdag 11 februari 2011 @ 02:40:50 #162
159915 -Menn0-
MNO
pi_92622923
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 02:36 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee de liften zijn dan alleen open voor wandelaars...
Een week later is de afsluitingsweek.... Lijkt me dat er dan nog wel geboard kan worden of niet?
Ja maar ik bedoel qua sneeuw ;) Je kan ongetwijfeld boarden maar hoe zijn de pistes rond die tijd?! :)
,,/
  vrijdag 11 februari 2011 @ 09:47:31 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92626298
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 02:40 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoel qua sneeuw ;) Je kan ongetwijfeld boarden maar hoe zijn de pistes rond die tijd?! :)
Momenteel zitten we in Gerlos met groene hellingen (buiten de pistes) en er zijn ook jaren dat we nu dik aan het poeder rijden zijn. Dus het is van te voren niet te zeggen wat het gaat worden.
De vraag wordt zo vaak gesteld, maar is gewoon niet te beantwoorden. Tenzij je in de toekomst kan kijken.

De mogelijkheid bestaat dat je geweldige sneeuw hebt en de mogelijkheid is er ook dat je alleen maar slush aan het rijden bent. Zoals altijd aan het einde van het seizoen. Dat is het enige wat er over te zeggen valt.

Het is altijd afhankelijk van het weer en het ene jaar heb je een goed jaar en het volgende jaar is het wat minder. Als ik in de 3de week van augustus naar Texel wil op vakantie en ik vraag je wat voor weer het wordt kun jij me ook geen antwoord geven.
pi_92630485
Ik zit nu even te kijken naar een nieuwe skibril..
Heb er 1 van uvex( meest goedkope).. dus tijd voor een nieuwe..
NU zag ik de Oakley Crowbar Snow Jet Black voor 76.95 staan,. 30 % korting..
en de Oakley : Ambush Snow Polished White voor 55.95 ook 30 % korting..

Heeft iemand ervaring met deze brillen?
pi_92639973
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Momenteel zitten we in Gerlos met groene hellingen (buiten de pistes) en er zijn ook jaren dat we nu dik aan het poeder rijden zijn. Dus het is van te voren niet te zeggen wat het gaat worden.
De vraag wordt zo vaak gesteld, maar is gewoon niet te beantwoorden. Tenzij je in de toekomst kan kijken.

De mogelijkheid bestaat dat je geweldige sneeuw hebt en de mogelijkheid is er ook dat je alleen maar slush aan het rijden bent. Zoals altijd aan het einde van het seizoen. Dat is het enige wat er over te zeggen valt.

Het is altijd afhankelijk van het weer en het ene jaar heb je een goed jaar en het volgende jaar is het wat minder. Als ik in de 3de week van augustus naar Texel wil op vakantie en ik vraag je wat voor weer het wordt kun jij me ook geen antwoord geven.
En wat verwachten de locals in Gerlos, zullen ze het seizoen af kunnen maken incl de dal afdalingen? Zijn er in Gerlos veel pistes die snel zullen worden gesloten?

In Nauders verwachten ze namelijk dat ze het seizoen niet gaan afmaken of er moet wel héél wat veranderen! Op dit moment wordt er 's nachts boven nieuwe sneeuw opgespoten en die wordt vervolgens naar de dal afdalingen geschoven, maar ze verwachten hier niet al te lang meer mee door te kunnen gaan als de temperatuur 's nachts gaat stijgen.

Gelukkig al een super wintersport gehad in Val Thorens, heerlijk poeder gereden in december maar ik zou graag in de derde week van Maart nog een weekje naar Gerlos gaan, moet nog boeken maar ben zwaar aan het twijfelen...
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:09:46 #166
202334 Dwyrin
Powered by espresso
pi_92641447
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef ffknallen het volgende:

[..]

En wat verwachten de locals in Gerlos, zullen ze het seizoen af kunnen maken incl de dal afdalingen? Zijn er in Gerlos veel pistes die snel zullen worden gesloten?

In Nauders verwachten ze namelijk dat ze het seizoen niet gaan afmaken of er moet wel héél wat veranderen! Op dit moment wordt er 's nachts boven nieuwe sneeuw opgespoten en die wordt vervolgens naar de dal afdalingen geschoven, maar ze verwachten hier niet al te lang meer mee door te kunnen gaan als de temperatuur 's nachts gaat stijgen.

Gelukkig al een super wintersport gehad in Val Thorens, heerlijk poeder gereden in december maar ik zou graag in de derde week van Maart nog een weekje naar Gerlos gaan, moet nog boeken maar ben zwaar aan het twijfelen...
3de week van maart? dat is v.a. de 12de? Zou niet gaan, dan zit ik er ;) (en 30+ collegas)
  vrijdag 11 februari 2011 @ 16:56:38 #167
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_92643657
hmmm moeilijk moeilijk. ben net even wezuh window shoppuh ... iemand nog tips? heb wel wat bij elkaar nu, maar zoveel geld hebben we nu ook weer niet. Ben niet iemand die een rails zal pakken of met hoge snelheid een berg afduik (alhoewel ...;)). Dus wat te doen?
Wat voor schoen/bord/bindingen? (1.81m, 80 á 85 kg)
Een wat stijvere schoen of een meer flexibelere? (heb een boa schoen aangehad en een burton ruler)
bindingen? Na alle verhalen hier een Union Force? (sluiting loopt ook wel erg lekker)
qua bord... tsja.. das nog t lastigste. K2 of Bataleon?
ideeen? tips?
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
  vrijdag 11 februari 2011 @ 17:20:47 #168
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_92644977
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 09:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Het is valtho, dus er is sowieso sneeuw. En op texel heb je sowieso zand+water :)

Geen roze handschoenen meer ?
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:38:49 #169
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92651203
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 15:38 schreef ffknallen het volgende:

[..]

Sneeuw komt er altijd wel weer. Het gebeurd nooit dat het niet meer valt. Dus het komt wel, de vraag is even wanneer. Negatief gedoe om niets.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 19:41:31 #170
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92651313
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 17:20 schreef Fugie het volgende:

[..]

Het is valtho, dus er is sowieso sneeuw. En op texel heb je sowieso zand+water :)

Geen roze handschoenen meer ?
Nee jammer genoeg niet. De shop had ze niet meer :(

Die ik nu heb werken ook wel ok.
Wel maar 3 runs geprobeerd aangezien ik te gaar was van een feestje van gisteren om fatsoenlijk te boarden. Probeerde een simpele FS180 van een lipje af te springen, kwam maar tot 90 graden en ging toch maar even op mijn tenen staan :')
Gevolg: 5min op de piste blijven liggen bijkomen en een hoop bezorgde blikken of het wel goed ging. Niet meer doen dus ;)
pi_92653051
http://www.wepowder.nl/ni(...)poederwinter-terug-0

Zou het dan toch? Zaterdag weekje naar Biancon, zou wel lekker zijn als het er flink gaat dumpen!!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:07:08 #172
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92664444
Ik weet eigenlijk niet zo goed of het Zillertal nou in de zuid alpen of noord alpen of iets anders ligt :@

Ik weet wel dat Gerlos altijd een apart verhaal is aangezien het een zijtak van het Zillertal is. Ze verwachten in ieder geval wel wat sneeuw, maar niet bijzonder veel. Aan de andere kant heb ik begrepen dat ze dat 2 weken geleden ook zeiden en er toen een dump van 40cm kwam dus duimen maar :)
  zaterdag 12 februari 2011 @ 00:43:08 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92666086
Vanavond was bij ons de Gloryfy Bastards wedstrijd.
Echt vet evenement. Eindelijk eens iets echt leuks voor snowboarders (en freeskiers) in Gerlos :)

Voor de wedstrijd was een vette corner gebouwd met in het midden een kicker. De corner was 10m hoog en de flat was 25m lang. Er was iemand die 6 meter boven de corner uit kwam. Dan vlieg je gewoon ten hoogte van de 5de verdieping van een huis. :o

Het is wel weer gebleken dat het altijd handig is om mensen te kennen :)
Aangezien 1 van ons de portier voor de vip area kende konden we daar zo naar binnen lopen. Gratis drank en niet meer achter de omheining hoeven blijven. Hoe goed kan het zijn :)

Meisje van ons is nog omver geboard nadat 1 van die gasten niet helemaal oplette bij het landen. Ondertussen was zij de sprong aan het filmen dus die gast komt vol op haar af :D
Ze mankeerde gelukkig niets :)
pi_92670287
quote:
Op zaterdag 12 februari 2011 00:07 schreef Komakie het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed of het Zillertal nou in de zuid alpen of noord alpen of iets anders ligt :@

Ik weet wel dat Gerlos altijd een apart verhaal is aangezien het een zijtak van het Zillertal is. Ze verwachten in ieder geval wel wat sneeuw, maar niet bijzonder veel. Aan de andere kant heb ik begrepen dat ze dat 2 weken geleden ook zeiden en er toen een dump van 40cm kwam dus duimen maar :)
Het Zillertal ligt in de noordalpen.
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
pi_92671271
Zo ziet het er, qua weersverwachting, nu uit. Aan de ene kant ben ik wel blij met het béétje sneeuw van volgende week, maar ik weet niet of ik wel zo blij moet zijn met de hoge temperaturen met zon die erop volgen in de week dat wij er zijn... :{

Edit: Vreemd... Bij weer.nl (de link werkt ff niet..) zeggen ze iets heel anders...Sneeuw en lagere temperaturen als ik daar ben, als dát zou kunnen :Y

[ Bericht 7% gewijzigd door Paradijsvogeltje op 12-02-2011 11:51:29 ]
pi_92677353
Ben ik weer.

Zo, wat een week. Alléén maar zon gehad. Afgelopen maandag was het 14 graden op 2000 meter. Sneeuw was perfect dankzij de sneeuwkanonnen ('s nachts vroor het licht to matig).
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:15:18 #177
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92684092
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 10:28 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Zo ziet het er, qua weersverwachting, nu uit. Aan de ene kant ben ik wel blij met het béétje sneeuw van volgende week, maar ik weet niet of ik wel zo blij moet zijn met de hoge temperaturen met zon die erop volgen in de week dat wij er zijn... :{

Edit: Vreemd... Bij weer.nl (de link werkt ff niet..) zeggen ze iets heel anders...Sneeuw en lagere temperaturen als ik daar ben, als dát zou kunnen :Y
Voor Oostenrijk gebruik ik alleen nog wetter.at en snow-forecast.com. Dat zijn de enigen die nogal eens wat goed hebben.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 18:00:15 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92685758
Ik weet niet of ik kan linken vanaf facebook.... maar check dit. Ik stond er echt vlak naast :D

http://www.facebook.com/#(...)01701457843&comments

Gelukkig met zowel slachtoffer als rider alles ok :)
pi_92685994
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:15 schreef Komakie het volgende:

[..]

Voor Oostenrijk gebruik ik alleen nog wetter.at en snow-forecast.com. Dat zijn de enigen die nogal eens wat goed hebben.
Ik heb Snow-forecast zelden meer dan een paar cm per dagdeel zien voorspellen voor de Alpen. Voor mij gevoel is bergfex.at het meest accuraat. Wetter.at voorspelt veel te vaak neerslag die er niet is.
pi_92686200
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 18:00 schreef Komakie het volgende:
Ik weet niet of ik kan linken vanaf facebook.... maar check dit. Ik stond er echt vlak naast :D

http://www.facebook.com/#(...)01701457843&comments

Gelukkig met zowel slachtoffer als rider alles ok :)
Dat is inderdaad wel ziek hoog :) .
If You're Not Moving Forwards, You're Moving Backwards
  zondag 13 februari 2011 @ 10:58:09 #181
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_92709306
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 19:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Nee jammer genoeg niet. De shop had ze niet meer :(

Die ik nu heb werken ook wel ok.
Wel maar 3 runs geprobeerd aangezien ik te gaar was van een feestje van gisteren om fatsoenlijk te boarden. Probeerde een simpele FS180 van een lipje af te springen, kwam maar tot 90 graden en ging toch maar even op mijn tenen staan :')
Gevolg: 5min op de piste blijven liggen bijkomen en een hoop bezorgde blikken of het wel goed ging. Niet meer doen dus ;)
faceplantje? :P

Ik had leren hanschoenen gekocht, maar die zijn alweer semi-verrot door het constant aandoen van mijn bindingen. Handschoenen doe ik blijkbaar niet zo lang mee.
  zondag 13 februari 2011 @ 11:05:13 #182
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_92709461
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:58 schreef Fugie het volgende:

[..]

faceplantje? :P

Ik had leren hanschoenen gekocht, maar die zijn alweer semi-verrot door het constant aandoen van mijn bindingen. Handschoenen doe ik blijkbaar niet zo lang mee.
Dan moet je wel heel agressief met je handen te werk gaan :D
Ik heb vorig seizoen gewoon nieuwe gekocht omdat die andere handschoentjes een beetje te warm waren. Ik heb het niet zo snel koud :')
  zondag 13 februari 2011 @ 11:53:55 #183
176194 44pje
want AApje was al bezet
pi_92710833
Ik had het eerste jaar superdure kevlarversterkte motorhandschoenen (die had ik nl. al). Na 1 week waren ze helemaal versleten. Nu doe ik al jaren met 15 euro wanten van perrysport, ik weet ook niet waar het aan ligt.
If you can't beat them, join them.
pi_92713033
Korte vraag van een redelijke beginner hier...
Ik ga begin maart een weekje boarden maar vroeg me af of ik beter van te voren lessen kan regelen of ter plekke?
Iemand nog tips waar?
Ik ga naar flaine
  zondag 13 februari 2011 @ 13:13:59 #185
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_92713831
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 12:55 schreef KingPeter het volgende:
Ik ga begin maart een weekje boarden maar vroeg me af of ik beter van te voren lessen kan regelen of ter plekke?
Iemand nog tips waar?
Ik ga naar flaine
Van te voren is opzich makkelijker, maar het maakt niet zoveel uit. Tussen skischolen zit volgens mij niet zoveel verschil.
  zondag 13 februari 2011 @ 13:40:27 #186
76625 Blackviper
Be fast .... Be furious....
pi_92714802
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 11:53 schreef 44pje het volgende:
Ik had het eerste jaar superdure kevlarversterkte motorhandschoenen (die had ik nl. al). Na 1 week waren ze helemaal versleten. Nu doe ik al jaren met 15 euro wanten van perrysport, ik weet ook niet waar het aan ligt.
Gelukkig dat ik de mijne niet gebruikt had dan. Had ze meegenomen als reserve handschoenen maar niet gebruikt. Toch zonde van je motorhandschoenen. Die zijn duurder dan snowboard handschoenen.

Al heb ik eigenlijk geen enorm warme handschoenen meer nodig op de motor. Rij nu met wat dunnere winter handschoenen en handvat verwarming. Ideaal.
Bla Bla Bla :P
  zondag 13 februari 2011 @ 17:14:38 #187
261627 sciter
The world is my playground.
pi_92724384
quote:
Iemand nog tips waar?
Ik ga naar flaine
Maakt niet uit. Na 3-4 dagen een paar uur les kan je het wel zodanig dat je zelf kan oefenen.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:34:30 #188
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92727497
quote:
Iemand nog tips waar?
Ik ga naar flaine
Ter plekke kun je al wel een beetje de vibe voelen die een bepaalde school uitstraalt. Dat kan nog wel eens verschillen en belangrijk zijn.
Bij ons was er bijvoorbeeld 1 school een paar jaar geleden die niet eens snowboardkleding hadden voor snowboardleraren. Die moesten gewoon in de skikleding les geven. Wil niet per definitie zeggen dat je slechte leraren hebt, maar het blijkt wel dat de school zich niet echt voor snowboarden interesseerd en dus de kans dat alles wat minder goed geregeld is veel groter is.
  zondag 13 februari 2011 @ 18:38:31 #189
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92727667
Vandaag mijn eerste bijna BS360 gesprongen. ik moet nog een heel klein beetje verder draaien en dan heb ik hem helemaal :)

Het heeft echt lang geduurd voordat ik de ballen had om het te proberen. Dus ben wel blij dat het eindelijk aan het lukken is.
Onze freestyle leraar zei dat ik gewoon iets feller moest afzetten en ietsje verder moet doordraaien, dus ik na een schietgebedje rijden en ik had hem bijna. Bleef wel staan, maar ik routchte de laatste 60 graden ofzo :P

Ben wel helemaal stoked nu :)
pi_92734595
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef Komakie het volgende:
Vandaag mijn eerste bijna BS360 gesprongen. ik moet nog een heel klein beetje verder draaien en dan heb ik hem helemaal :)

Het heeft echt lang geduurd voordat ik de ballen had om het te proberen. Dus ben wel blij dat het eindelijk aan het lukken is.
Onze freestyle leraar zei dat ik gewoon iets feller moest afzetten en ietsje verder moet doordraaien, dus ik na een schietgebedje rijden en ik had hem bijna. Bleef wel staan, maar ik routchte de laatste 60 graden ofzo :P

sweeet! waar zijn de pics en video's ervan??
We willen natuurlijk wel beoordelen ;)
*O*
  zondag 13 februari 2011 @ 20:48:02 #191
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92735429
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:37 schreef Martinous het volgende:

[..]

sweeet! waar zijn de pics en video's ervan??
We willen natuurlijk wel beoordelen ;)
*O*
Voordat je iets opneemt er eerst voor zorgen dat je hem 100% gemastered hebt he. Anders ziet hij er niet dik uit ;)
pi_92736260
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Voordat je iets opneemt er eerst voor zorgen dat je hem 100% gemastered hebt he. Anders ziet hij er niet dik uit ;)
Of je maakt er een soort dagboek van, dat je elke dag beter kunt *O*
pi_92742255
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:34 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ter plekke kun je al wel een beetje de vibe voelen die een bepaalde school uitstraalt. Dat kan nog wel eens verschillen en belangrijk zijn.
Bij ons was er bijvoorbeeld 1 school een paar jaar geleden die niet eens snowboardkleding hadden voor snowboardleraren. Die moesten gewoon in de skikleding les geven. Wil niet per definitie zeggen dat je slechte leraren hebt, maar het blijkt wel dat de school zich niet echt voor snowboarden interesseerd en dus de kans dat alles wat minder goed geregeld is veel groter is.
Ja idd gewoon daar maar even kijken.
thanks.
Ik zat idd te denken om ook zon 3 dagen les te nemen paar uur smorgens.
Zie op de websites wel prijzen voor 5 dagen maar iemand idee wat een les van 3 uur kost?
  zondag 13 februari 2011 @ 22:06:31 #194
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_92742318
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 18:38 schreef Komakie het volgende:

Nice ^O^

Backside is toch de makkelijkere omdat je de landing goed kan spotten? En ik ken dat gevoel wel om nieuwe dingen te proberen. Dat gaat alleen met vallen en opstaan en dat vallen heb ik niet zo'n behoefte aan :P
  zondag 13 februari 2011 @ 22:27:18 #195
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92744282
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 22:06 schreef Fugie het volgende:

[..]

Nice ^O^

Backside is toch de makkelijkere omdat je de landing goed kan spotten? En ik ken dat gevoel wel om nieuwe dingen te proberen. Dat gaat alleen met vallen en opstaan en dat vallen heb ik niet zo'n behoefte aan :P
Landen is backside wat makkelijker, maar een spin inzetten vind ik lastiger. Je kunt niet zien waar je heen springt. Je moet naar achteren gaan kijken en dat is wel maf. Daarnaast roteer je tegendraads t.o.v. je richting. Uiteindelijk kun je dan wel weer de landing spotten waardoor dat wat makkelijker wordt, maar het inzetten is lastiger en voelt vaag aan. Tenminste, dat vind ik.

Ik vind wel backside roteren er vetter uit zien dan frontside. Als iemand het stylish kan ziet het er zo gruwelijk uit :)
  zondag 13 februari 2011 @ 23:49:44 #196
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92749908
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 20:58 schreef Martinous het volgende:

[..]

Of je maakt er een soort dagboek van, dat je elke dag beter kunt *O*
Alleen elke dag je camera meenemen tijdens les geven enzo is niet zo makkelijk. Zeker niet als je een redelijk groot toestel hebt en die niet in een rugzak kunt doen. We mogen met les geven immers niet met rugzak rijden (de naam van de school staat achterop en die zie je dan niet)

Daarnaast moet je ook nog iemand hebben die er zin in heeft om je elke dag te filmen. Ik wil wel nog een dagje een beetje gaan filmen en foto's maken. Dan kan ik er een rustig dagje aan besteden :)

Ik zit er over te denken om nog een bs180 te gaan proberen met grab. Als je een backside goed inzet is het draaien daarna vrij stabiel dus dan moet er een grab bij kunnen. Maar ik wil eerst die 3tjes er eens in krijgen :)
  zondag 13 februari 2011 @ 23:56:45 #197
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92750309
Btw, misschien iets meer voor de dames onder ons.
Ik rij nu met mijn zwarte analog broek op mijn redelijk felle oranje analog jas. Op zich een prima setje, maar ik heb ook nog een felle blauwe sessions broek. Iets wat het setje wat kleuriger maakt :P
Is dat kleurtechnisch gezien te doen of een no go? Normaal gesproken heb ik best een aardige neus voor goede combi's, maar ik twijfel hier een beetje bij.

Moet er ongeveer zo uit zien:

Heren mogen uiteraard ook reageren ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door Komakie op 14-02-2011 00:13:02 ]
  maandag 14 februari 2011 @ 00:46:52 #198
261627 sciter
The world is my playground.
pi_92752603
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 23:56 schreef Komakie het volgende:
Btw, misschien iets meer voor de dames onder ons.
Ik rij nu met mijn zwarte analog broek op mijn redelijk felle oranje analog jas. Op zich een prima setje, maar ik heb ook nog een felle blauwe sessions broek. Iets wat het setje wat kleuriger maakt :P
Is dat kleurtechnisch gezien te doen of een no go? Normaal gesproken heb ik best een aardige neus voor goede combi's, maar ik twijfel hier een beetje bij.

Moet er ongeveer zo uit zien:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Heren mogen uiteraard ook reageren ;)
Ik zou voor blauw gaan.
Ben alleen geen dame :X
  maandag 14 februari 2011 @ 01:22:15 #199
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_92753605
Ik kon dit jaar niet op wintersport omdat ik m'n knie dusdanig zwaar verneukt had bij een lompe val ;( Nu hard aan het trainen om m'n knie weer goed te krijgen voor volgend jaar.

Maar wel vandaag een nieuw board gekocht *O* Zelf boards verkopen is wel superchill omdat ik ze mooi goedkoop mee kan nemen :D Nadeel is dat ik nu em nog niet mag gebruiken :')
Gelijk wel ff kneepads erbij gekocht voor de volgende keer. Maar wat gebruiken jullie eigenlijk qua bescherming.
Ik merk dat we rugbescherming eignelijk nauwelijks verkopen vooral polsbeschermers deze dingen

Moest wel hard lachen toen een meisje er 1 had gepast en hem met de bescherming voor je stuitje naar voren had gedaan en vervolgens opmerkte dat ze een mannen model had omdat ze daar geen bescherming nodig had :')
  maandag 14 februari 2011 @ 02:48:08 #200
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92754917
quote:
2s.gif Op maandag 14 februari 2011 00:46 schreef sciter het volgende:

[..]

Ik zou voor blauw gaan.
Ben alleen geen dame :X

Zoals ik al zei mogen heren ook reageren. Aangezien volgens mij Paradijsvogeltje de enige vrouw in het topic is ;)

@Dribbel_: :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')