Neefje 1, Thijs 3 tijdens het oppassen.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij 1 en 1 thuis, en Thijs 4, das minus die 1 thuis nog steeds VIJF, toch?
Ooooow.... Zegdatdanquote:Op zondag 30 januari 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Neefje 1, Thijs 3 tijdens het oppassen.
Thijs thuis 1, die deed de papa![]()
Dus 4 voor mij.
Truste Roelquote:Op zondag 30 januari 2011 23:08 schreef roeleke92 het volgende:
ik ga ook mij bed opzoeken
Truste iedereen!
Dat zei ik, jij begreep het verkeerdquote:
Nuuut!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zei ik, jij begreep het verkeerd![]()
Slaap lekker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Jij ook fijn dromen suikerbeeeeeebquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nuuut!
Slaap lekker snoet![]()
Samen naar bed, da's goed voor de relatieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, en ik moet morgenochtend naar de dierenarts
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Aaaah...quote:Op zondag 30 januari 2011 23:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Samen naar bed, da's goed voor de relatie![]()
Oh, en ik moet morgenochtend naar de dierenarts
Slaap lekekrquote:Op zondag 30 januari 2011 23:28 schreef pgrferrari het volgende:
Zeau
Weer thuis en lekker op mijn nest
Moet je niet naar school morgen?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef TheFamousMan het volgende:
No it was not Your fault but mine, AND it was your hard ON THE line, I really f*cked it up THIS time, didn't I my dear, didn't I my dearrrrr
quote:Op zondag 30 januari 2011 23:31 schreef TheFamousMan het volgende:
No it was not Your fault but mine, AND it was your hard ON THE line, I really f*cked it up THIS time, didn't I my dear, didn't I my dearrrrr
Slaap lekker stuquote:Op zondag 30 januari 2011 23:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal![]()
Vraariquote:
Lekker rollebollen in het schone wasgoedquote:Op zondag 30 januari 2011 23:58 schreef Barretje80 het volgende:
bijna vers beddegoed!
niks zo lekker als net gewassen beddegoed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |