Dat is deze: é á í ó ý úquote:Op zondag 30 januari 2011 22:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
accent aigu komt me ook vaag bekend voor
Ja dat zijn altijd Prio 1quote:Op zondag 30 januari 2011 22:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ahaa, okee![]()
hier was het een keer prioriteit 1 (heet dat zo?)
onze schoorsteen stond een beetje in de fik
Met twee wagensquote:
Ja dat dacht ik ookquote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja, andere kant op was accent grave oid
Ik ken alleen maar umlautquote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ahja, andere kant op was accent grave oid
TS en ALquote:Op zondag 30 januari 2011 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met twee wagens![]()
Maar toen ze er waren was het alweer bijna uit
kan kloppen sinds gister hier maar heb het nu al naar me zin:)quote:Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Volgens mij heb ik jou hier ook nog niet gezien, Roeleke92,
welkom
zullen die fransen leuk vinden als je daar roept dat dat een frans teken isquote:
welke vakken het je RN?quote:
Voulez vous coucher ook al de revu gepasseerd?quote:
Heb ik een schijt aanquote:Op zondag 30 januari 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zullen die fransen leuk vinden als je daar roept dat dat een frans teken is
Wauw, echt tof om er eens zo veel over te horenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:57 schreef roeleke92 het volgende:
[..]
TS en AL
Tank autospuit ( veel zien het als normale vrachtwagen van de brandweer )
Auto ladder tja zegt genoeg ladderwagen
SchijtScheikunde en Fransquote:
OMG we hebben een PI! Ik herhaal, we hebben een PI!quote:
Ja, ze wist niet wat dat betekentquote:Op zondag 30 januari 2011 22:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voulez vous coucher ook al de revu gepasseerd?leerse
Ik had er vier vandaagquote:Op zondag 30 januari 2011 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG we hebben een PI! Ik herhaal, we hebben een PI!
Heb het opgezochtquote:Op zondag 30 januari 2011 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ze wist niet wat dat betekent![]()
braaf meisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |