quote:Tuurlijk, maar ik vond dit nou niet echt een vreselijke opmerking ofzo..ook niet 'super'aardig..maar het is gewoon een mening. Het was niet echt een afzeiker imo.
Op maandag 10 juni 2002 15:37 schreef shmoopy het volgende:[..]
Betekent nog steeds niet dat je mensen niet in hun waarde zou moeten laten.
Dat is nl het uitgangspunt van dit forum,
quote:Sowwy, maar ik moet hier wel een beetje om grinniken
Op maandag 10 juni 2002 15:48 schreef Uncle_Sam het volgende:[..]
Hopelijk zal het wenende meisje genaamd Ivetje dan onder ogen kunnen zien dat de relatie tussen Freud en haar ook daadwerkelijk over is. En ten tweede hoop ik dat ze inziet dat het spuien van al je relatieproblemen op het forum erg aanstellerig is. Het komt haast een beetje exhibitionistisch over, "kijk eens, mijn naam is Ivet en het is net uit met Freud... waah, wat ben ik zielig". Ofte wel, een trieste zaak en ik zie dus ook niet in waarom ik daar niks van zou mogen zeggen.
quote:Kan me hier wel in vinden. Het is niet echt afzeiken het is gewoon een andere mening.... Is dat zo erg?
Op maandag 10 juni 2002 16:00 schreef Vivi het volgende:[..]
Tuurlijk, maar ik vond dit nou niet echt een vreselijke opmerking ofzo..ook niet 'super'aardig..maar het is gewoon een mening. Het was niet echt een afzeiker imo.
Zelf heb ik ook al gedacht van: Jezus zo'n drama na drie maanden maar ja ik ga niet alles lopen spuien, probeer vriendelijk te zijn....
Oeps zei ik het nu toch?
quote:Whehehehe.....
Op maandag 10 juni 2002 16:04 schreef DarkElf het volgende:[..]
Zelf heb ik ook al gedacht van: Jezus zo'n drama na drie maanden maar ja ik ga niet alles lopen spuien, probeer vriendelijk te zijn....
Oeps zei ik het nu toch?
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:05 schreef shmoopy het volgende:
Ja,nu weten we het wel,
dit waren genoeg offtopic-reacties.
Zoals ik al eerder zei: shmoopy@fokzine.net
quote:Ja..maar..wij willen er ook graag wat van leren dus jullie kunnen het toch beter IN het forum bespreken hoor
Op maandag 10 juni 2002 16:05 schreef shmoopy het volgende:Zoals ik al eerder zei: shmoopy@fokzine.net
quote:<grin>
Op maandag 10 juni 2002 16:08 schreef Vivi het volgende:[..]
Ja..maar..wij willen er ook graag wat van leren dus jullie kunnen het toch beter IN het forum bespreken hoor
quote:Vivi! Is het nou potver&$%(# afgelopen?
Op maandag 10 juni 2002 16:08 schreef Vivi het volgende:[..]
Ja..maar..wij willen er ook graag wat van leren dus jullie kunnen het toch beter IN het forum bespreken hoor
Dit was de laatste offtopic-reactie.
quote:Ik ben erg blij dat je het zelf al doorhebt hoe zielig je bezig bent ja! Een hele stap in de juiste richting
Op maandag 10 juni 2002 15:58 schreef Uncle_Sam het volgende:
En DaMSwer, hoe kinderachtig kan een mens zijn.
ze maakt er hier nu een heel theater, terwijl freud alleen maar eerlijk is geweest over zijn gevoelens tegenover haar.
en ik vind het zeer onterecht dat ze hier al hun problemen op tafel legt, moet er niet aan denken dat mijn vriend dat ook gaat doen als wij problemen hebben.
sterker nog, ik zal super pissed off worden, problemen is iets tussen 2 mensen.
er is hier geen sprake van een slachtoffer-rol voor ivetje, eerder freud (mits ze dit topic niet gestart zou zijn)
quote:tuurlijk is het goed van Freud dat hij er eerlijk voor uitkomt, in the long run hebben beide daar meer aan dan dat het 'voortsukkeld'.
Op maandag 10 juni 2002 16:53 schreef _lunatic_ het volgende:
waarom alleen ivetje succes wensen? Freud heeft het er nu denk ik wel moeilijker mee dan ivetje, hij word hier als het ware onder vuur genomen, en dat is erg onterecht.ze maakt er hier nu een heel theater, terwijl freud alleen maar eerlijk is geweest over zijn gevoelens tegenover haar.
en ik vind het zeer onterecht dat ze hier al hun problemen op tafel legt, moet er niet aan denken dat mijn vriend dat ook gaat doen als wij problemen hebben.
sterker nog, ik zal super pissed off worden, problemen is iets tussen 2 mensen.er is hier geen sprake van een slachtoffer-rol voor ivetje, eerder freud (mits ze dit topic niet gestart zou zijn)
Maar ik kan ook goed begrijpen dat Ivetje het heel erg vind. Of ze dat wel of niet hier moet posten is haar zaak en als Freud dat erg vind kan hij dat zelf wel aangeven denk ik.
quote:maar dan staat heel hun hebben en houden al op fok, en voor je het weet hebben het een p. honderd mensen weer gelezen.
Op maandag 10 juni 2002 16:57 schreef ThE_ED het volgende:[..]
tuurlijk is het goed van Freud dat hij er eerlijk voor uitkomt, in the long run hebben beide daar meer aan dan dat het 'voortsukkeld'.
Maar ik kan ook goed begrijpen dat Ivetje het heel erg vind. Of ze dat wel of niet hier moet posten is haar zaak en als Freud dat erg vind kan hij dat zelf wel aangeven denk ik.
en natuurlijk is het niet leuk voor haar, maar dat is het net zo min voor freud (lijkt mij zo)
maar hier in het topic word er net over gesproken alsof ivetje de gedupeerde is, en DAT vind ik onterecht
En tuurlijk is het ook moeilijk voor Freud, ik wil hem bij deze ook alle sterkte toewensen, en ik vind het ook heel goed dat hij toch de stap heeft durven zetten, maar ja dit is nou eenmaal Ivetjes topic, en haar ken ik (een beetje) en hem niet...
quote:Oohhhhh...
Op maandag 10 juni 2002 16:04 schreef DarkElf het volgende:[..]
Kan me hier wel in vinden. Het is niet echt afzeiken het is gewoon een andere mening.... Is dat zo erg?
Oeps zei ik het nu toch?
ik dacht hetzelfde maar vond dat niet lief van mezelf
![]()
On topic: ik moet niet zeiken, ik woonde na 1 maand al samen met mijn huidige echtgenoot en zou als het uit was gegaan na een paar maanden ook best verdrietig zijn geweest.
Ik denk echter dat het belangrijk is je te realiseren dat er meer mannen rondlopen die 'de ware' zouden kunnen zijn en tevens niet je levensgeluk aan 1 persoon op te hangen.
quote:Er staan hier genoeg reacties richting Freud ook...hij was het ermee eens dat ik dit topic opende dus...
Op maandag 10 juni 2002 16:53 schreef _lunatic_ het volgende:
waarom alleen ivetje succes wensen? Freud heeft het er nu denk ik wel moeilijker mee dan ivetje, hij word hier als het ware onder vuur genomen, en dat is erg onterecht.ze maakt er hier nu een heel theater, terwijl freud alleen maar eerlijk is geweest over zijn gevoelens tegenover haar.
Ik heb dit topic gewoon geopend zodat iedereen op fok! het wist...op fok zijn Freud en ik bij elkaar gekomen, iedereen wist het hier...ik wilde gewoon even laten weten dat het over is en dat er dus geen reacties meer hoeven te komen over Freud en Ivetje. Er staan nl soms reacties over "ons" en die wil ik liever niet meer tegen komen. Vandaar dat ik even iedereen op de hoogte heb gesteld op deze manier...leek mij wel zo netjes, aangezien fok! een grote betekenis had in onze relatie...naar mijn mening.
![]()
Sterkte Ivetje!
NOT ![]()
dus....
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 07:21 schreef Ludo het volgende:
Oh, wilde ik net even gaan feliciteren omdat ik dacht dat iemand naar de volgende klas mocht.
NOT
dus....
Juist met die situaties waar je geen overzicht over hebt, kan dat heel nuttig zijn, met tijd komt wijsheid. Zoiets kan een uur, dagen, weken, soms zelfs jaren duren.
Wachten kan heel lastig zijn, maar wanneer je beiden er "klaar" voor bent praat je het des te makkelijker uit. Je begrijpt dan wat er misgegaan is, je snapt de motivaties van de ander beter, en kan dan veel beter overleggen.
Het instorten van deze relatie doet natuurlijk pijn, en je merkt ineens hoeveel emotie en tijd je erin gestoken hebt, schijnbaar voor niets. Neem dus je tijd, rust lekker uit. Je hebt niet de ware verloren, maar een ware verloren. Er zijn veel lieve mannen, waarvan je kan houden en die van jouw kunnen houden, en je zult ze ongetwijfeld tegen komen.
Sterkte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |