abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 juni 2002 @ 18:35:04 #1
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_4505538
Hierbij wil ik iedereen even iets mededelen dat waarschijnlijk niemand had gedacht...

Het is over tussen Freud en mij...

Het komt voor mij ook echt als een verrassing. Freud heeft het uitgemaakt...het doet hem zelf ook veel pijn.

Het hoe en waarom kan ik hier even niet bijzetten...sorry, zit nu met tranen over mijn wangen te typen...het doet mij erg veel pijn. En ik weet Freud ook...

Waarschijnlijk zal hij zelf hierop niet reageren...hij is erg geminderd met fokken. Hij wilde eigenlijk helemaal stoppen, maar daar heb ik hem van kunnen weerhouden. Het betekend veel voor me als hij blijft...
Dus lieve Freud, als je dit toevallig leest...blijf plz, het betekend echt veel voor me.

Sorry, meer kan ik er nu even echt niet over kwijt...

Het spijt me.

Een erg verdrietige Ivetje

To infinity…and beyond!
pi_4505560
Dat had ik idd niet verwacht nee...
Hoe komt dat opeens?

Heel veel sterkte

Are you pondering what I'm pondering?
pi_4505572
Héé....

Ik dacht dat het juist zo goed ging tussen jullie?

Dit verbaast me echt

Was het omdat het een weekend relatie was?

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 8 juni 2002 @ 18:37:27 #4
20411 -IDivinity-
Engeltjes roeleren O+
pi_4505576
klote voor je, khoop dat het goed komt of je in iedergeval achter de reden en de waarheid van deze actie komt. Als je hem echt wil vergeten (dus de relatie geen kans meer van slagen heeft ) ga dan leuke dingen doen, en denk aan alle slechte dingen aan de relatie, dan lijkt het verlies wat minder... hoop ik. Suc6
Yea, for each spilling of your seed, I will smite a kitten even as kittens are upon [br] the face of the earth. Hear Me oh Israel, I Am [url=http://fotoboek.fok.nl/user.fok?id=20411]The Lord Thy God.[/url] [br] [u](Philistines 5:12-14)[/u]
pi_4505581
jeetje... had ik niet gedacht...

Sterkte...

pi_4505595
Ik ken jullie niet echt, maar heel veel sterkte in elk geval.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zaterdag 8 juni 2002 @ 18:38:40 #7
11458 ivetje
pi_4505596
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 18:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat had ik idd niet verwacht nee...
Hoe komt dat opeens?

Heel veel sterkte

Dank je...hoe het ineens komt is een erg lang verhaal. Freud had het gevoel dat het echt niet meer ging...dat heeft bepaalde redenen die ik hier niet ga noemen, omdat ik anders Freud z'n woorden moet gaan typen en dat kan ik niet. Ik kan niet uitleggen waarom hij dat gevoel had...ik kan alleen zeggen dat hij het er zelf ook erg moeilijk mee heeft maar dat het zo even beter is...

Misschien komt het ooit nog goed...

To infinity…and beyond!
  zaterdag 8 juni 2002 @ 18:44:26 #8
11458 ivetje
pi_4505666
Mijn ondertitel blijft trouwens staan...Freud weet dat ik altijd van hem zal blijven houden dus...
To infinity…and beyond!
  zaterdag 8 juni 2002 @ 18:44:36 #9
3970 Maf
is soms best wel serieus
pi_4505669
erop ...
If someone comes at you with a knife, you take a gun, if someone puts one of your men in the hospital, you put one of his in the morgue. That's the chicago way.<P>
pi_4505703
Klote voor je! Ik dacht dat het juist, voor zover ik het allemaal heb mee gekregen wel goed ging. Niet verwacht dat het ineens over zou zijn...

sterkte met je "verlies" en je komt er vanzelf wel weer boven op!

FOK!Fotograaf zaterdag 8 juni 2002 @ 18:48:07 #11
18921 freud
Who's John Galt?
pi_4505710
Ik kan het hier niet uitleggen. Ik kan het voor mezelf geeneens onder woorden brengen. Alles werd me gewoon teveel. Mijn gevoel zei dat het zo moest, maar ik weet dat ik gewoon erg veel beteken voor Ivetje, omdat zij dat ook voor mij doet. Ik heb het echt niet ondoordacht gedaan, ook al kwam het plotseling. Het doet mij ook erg veel pijn om Ivetje zo te zien. Ik heb gefaald... Ivetje valt niets te verwijten, het is mijn beslissing.

Ivetje: sorry, ik doe het niet express, maar ik vond dat ik je niet moest voordoen dat er niets mis was. Tegen je liegen kan ik niet...

=

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_4505733
sterkte, allebei.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4505734
Sterkte dr mee allebei...
pi_4505757
sterkte....allebei
I find it kinda funny, I find it kinda sad. The dreams in which I'm dying are the best I ever had
pi_4505840
jammer, maar op naar de volgende?
positief blijven jonges, en niet zo sip blijven he
-ionpulse
  zaterdag 8 juni 2002 @ 19:00:20 #16
11458 ivetje
pi_4505856
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 18:58 schreef Ionpulse het volgende:
jammer, maar op naar de volgende?
Sorry, maar dit gaat echt heel lang duren voordat ik het verwerkt heb dus...voorlopig echt geen volgende. Ik heb altijd gedacht dat Freud echt de ware was zeg maar...dat we bij elkaar zouden blijven. Dit komt echt hard aan...
To infinity…and beyond!
pi_4505863
Lieve allebei,

sterkte

#geen
pi_4505915
Sterkte allebei...
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_4505931
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:00 schreef ivetje het volgende:

[..]

Sorry, maar dit gaat echt heel lang duren voordat ik het verwerkt heb dus...voorlopig echt geen volgende. Ik heb altijd gedacht dat Freud echt de ware was zeg maar...dat we bij elkaar zouden blijven. Dit komt echt hard aan...

1 troost, je hebt dit nou meegemaakt. Het is nu over, maar je hebt iniedergeval de herinnering en de ervaring, en die pakken ze je niet meer af.
Voor hetzelfde geld was je elkaar nooit tegengekomen!
-ionpulse
pi_4505941
Hoe lang hadden jullie eik iets?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 8 juni 2002 @ 19:07:19 #21
11458 ivetje
pi_4505965
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:06 schreef DarkElf het volgende:
Hoe lang hadden jullie eik iets?
3 maanden en 5 dagen vandaag....klinkt kort, maar het leek voor ons allebei alsof het al veel langer was. Er is in die 3 maanden zoveel gebeurt, ik had echt het gevoel dat ik Freud al heel lang kende...

To infinity…and beyond!
  zaterdag 8 juni 2002 @ 19:08:35 #22
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4505982
weer een fok relatie dood...
pi_4505983
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:07 schreef ivetje het volgende:

[..]

3 maanden en 5 dagen vandaag....klinkt kort, maar het leek voor ons allebei alsof het al veel langer was. Er is in die 3 maanden zoveel gebeurt, ik had echt het gevoel dat ik Freud al heel lang kende...

Klinkt heel lullig dit maar zo bedoel ik het niet: Ik denk echt dat er beter nu een eind aan kan komen dan dat je langer bij elkaar bent. Maar ja, het zijn maar woorden.....
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4506002
Een hele dikke voor jullie allebei, jongens.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zaterdag 8 juni 2002 @ 19:26:38 #25
11458 ivetje
pi_4506237
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:08 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Klinkt heel lullig dit maar zo bedoel ik het niet: Ik denk echt dat er beter nu een eind aan kan komen dan dat je langer bij elkaar bent. Maar ja, het zijn maar woorden.....

Je hebt misschien ook wel gelijk...idd...maar toch. Het blijft zo ontzettend moeilijk...zeker als je er al zo zeker van was dat deze persoon de ware was...
Ik heb nu echt het idee dat ik de man van mijn dromen heb laten lopen...of heb weggejaagd....
To infinity…and beyond!
  FOK!Fotograaf zaterdag 8 juni 2002 @ 19:33:59 #26
18921 freud
Who's John Galt?
pi_4506325
Het ligt aan mij Ivetje... Ga nou geen gekke dingen doen...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  zaterdag 8 juni 2002 @ 19:35:51 #27
11458 ivetje
pi_4506338
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:33 schreef freud het volgende:
Het ligt aan mij Ivetje... Ga nou geen gekke dingen doen...
Doe ik niet...is het zo vreemd dat ik er juist alles aan wil doen om je terug te krijgen. Ik mis je gewoon zo ontzettend erg, en ik weet dat ik vanalle fout doe....
Ik zou willen dat ik de tijd terug kon draaien...echt...
To infinity…and beyond!
pi_4506383
* daburnd88 pakt zijn 2e bak popcorn erbij.

* daburnd88 krijgt het ware soap gevoel

[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_4506413
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:40 schreef daburnd88 het volgende:

triest. ga lekker naar onzin ja...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4506439
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik weet hoe kut het voelt.

Sterkte ivetje.

pi_4506459
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:43 schreef DarkElf het volgende:

[..]

triest. ga lekker naar onzin ja...

uhmm, like ik bespreek mijn dagelijks leven en relatie problemen hier niet. maar ik geniet er altijd van om die van anderen te lezen. goede tijden slechte tijden, maar dan iets geloofwaardiger.
[url=http://members.home.nl/luijtelaar/cinema.htm]cinema[/url] mijn homecinema | ik ben liever dood dan links | bush, de nieuwe messias
pi_4506468
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:47 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

uhmm, like ik bespreek mijn dagelijks leven en relatie problemen hier niet. maar ik geniet er altijd van om die van anderen te lezen. goede tijden slechte tijden, maar dan iets geloofwaardiger.

Ik denk niet dat mensen daar op zitten te wachten, dat jij geniet van hun problemen
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 8 juni 2002 @ 19:48:45 #33
26967 Tsjernobelg
Beter moe dan lui
pi_4506471
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:46 schreef VerlegenVentje het volgende:
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik weet hoe kut het voelt.

Sterkte ivetje.

Ik ook, ik leef met je mee. Het kost even tijd, maar de pijn gaat voorbij, geloof me maar.
Asumption is the mother of all fuck-ups
  zaterdag 8 juni 2002 @ 20:07:08 #34
8069 B4tman_DH
 To the Bat.....
pi_4506672
Sterkte jullie beiden van mij
ook al ken je me niet, maar goed
pi_4506792
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:47 schreef daburnd88 het volgende:

[..]

Daburnd88 kan of normaal doen,of in een ander forum gaan posten.
Hier houden we het graag serieus.
pi_4506795
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:48 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik denk niet dat mensen daar op zitten te wachten, dat jij geniet van hun problemen

ik denk niet dat ze mensen willen buiten sluiten door het openbaar in een forum te posten. DOH!!!!!
pi_4506807
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 20:16 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Daburnd88 kan of normaal doen,of in een ander forum gaan posten.
Hier houden we het graag serieus.

ik ben ook serieus aan het wachten tot het verder gaat. alleen wordt het me schijnbaar niet gegund. als nu eens niemand op mij zou reageren ben ik ook niet gedwongen nog meer van zulke reacties te geven.
  zaterdag 8 juni 2002 @ 20:21:59 #38
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_4506843
Sterkte allebei *knuff*
  zaterdag 8 juni 2002 @ 20:28:06 #39
11458 ivetje
pi_4506910
Het is gemeen...ik heb Freud net gebeld...hij maakt zich onbereikbaar voor me, terwijl hij er juist altijd zou zijn. Waarom doet iemand zo gemeen tegen iemand van wie hij houdt...

Het maakt me zo onzeker....en dat was ik al, maar nu nog meer. Iemand die onbereikbaar is...wat moet je dan? Je kan er met niemand verder over praten, alleen Freud weet hoe alles precies zit...en juist die persoon maakt zich onbereikbaar...

Hoe kan iemand zo gemeen zijn en je zo in de steek laten als hij al weet dat je je in de steek gelaten voelt...waarom??

To infinity…and beyond!
  zaterdag 8 juni 2002 @ 20:30:53 #40
27634 Silicium
Motorchick
pi_4506935
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 20:28 schreef ivetje het volgende:
Het is gemeen...ik heb Freud net gebeld...hij maakt zich onbereikbaar voor me, terwijl hij er juist altijd zou zijn. Waarom doet iemand zo gemeen tegen iemand van wie hij houdt...

Het maakt me zo onzeker....en dat was ik al, maar nu nog meer. Iemand die onbereikbaar is...wat moet je dan? Je kan er met niemand verder over praten, alleen Freud weet hoe alles precies zit...en juist die persoon maakt zich onbereikbaar...

Hoe kan iemand zo gemeen zijn en je zo in de steek laten als hij al weet dat je je in de steek gelaten voelt...waarom??

Sorry dat ik het zeg, maar verwacht je nou van Freud dat hij 24 uur per dag voor je klaarstaat? Je moet het ook van zijn kant bekijken. Hij heeft het er ook moeilijk mee en als hij eventjes niks van je wil weten moet je dat accepteren.

Sterkte beide

zaterdag 8 juni 2002 @ 20:32:32 #41
11458 ivetje
pi_4506955
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 20:30 schreef Silicium het volgende:

[..]

Sorry dat ik het zeg, maar verwacht je nou van Freud dat hij 24 uur per dag voor je klaarstaat? Je moet het ook van zijn kant bekijken. Hij heeft het er ook moeilijk mee en als hij eventjes niks van je wil weten moet je dat accepteren.

Het is gewoon zo dat hij weet dat hij de enige is met wie ik kan praten...en zelfs die persoon laat me in de steek, zoals iedereen de laatste tijd al deed.
En als hij nix meer met me te maken wil hebben moet ie dat zeggen, en niet aangeven dat ik altijd bij hem kan komen als het even niet gaat...

To infinity…and beyond!
pi_4506960
quote:

Lieve Ivetje,
ik snap dat je je nu erg verdrietig voelt,
maar dit soort dingen zul je toch echt persoonlijk met Freud uit moeten praten zodra je elkaar weer spreekt.
Juist omdat jullie allebei in dit forum posten is het niet handig om alles in het openbaar te gooien.

Dat hij op dit moment misschien even geen contact wil kan zijn omdat hij het ook moeilijk heeft,
zoals jullie allebei al aangeven.

Mijn advies,
probeer even tot rust te komen,
en wacht het even af.
Dit is voor beiden een pijnlijke situatie.

pi_4506973
ivetje, ik denk dat je er verstandig aan doet dit niet op fok te bespreken...
freud is hier ook een user, en iedereen heeft straks een oordeel klaar over 1 van jullie...
heb een beetje respect voor elkaar, en deel dit niet met jan en alleman, het is een probleem tussen jullie 2, niet tussen jou en honderden fok users

ik begrijp dat je je ei kwijt moet, maar het ligt nu in mijn ogen anders aangezien freud hier ook op fok rond dwaalt

Now, it's quite simple to defend yourself against a man armed with a banana. First of all you force him to drop the banana; then, second, you eat the banana, thus disarming him. You have now rendered him helpless. - Monty Python
  zaterdag 8 juni 2002 @ 20:35:04 #44
27634 Silicium
Motorchick
pi_4506980
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 20:32 schreef ivetje het volgende:

[..]

Het is gewoon zo dat hij weet dat hij de enige is met wie ik kan praten...en zelfs die persoon laat me in de steek, zoals iedereen de laatste tijd al deed.
En als hij nix meer met me te maken wil hebben moet ie dat zeggen, en niet aangeven dat ik altijd bij hem kan komen als het even niet gaat...

Je moet hem niet te erg claimen denk ik. Hij heeft het net uitgemaakt en het is logisch dat het nu niet gaat, maar het gaat nu over hem. Hij kan de situatie niet objectief bekijken. Kortom: hij kan er nu niet voor je zijn.
pi_4507001
quote:

Degene die je pijn doet kan niet ook degene zijn die je troost.

Jij wilt misschien dingen horen die hij niet kan zeggen.

Hij zegt misschien dingen die jij niet wilt horen.

Laat hem even met rust, hoe moeilijk dat ook is.

Alles wat jij of hij nu zegt, valt waarschijnlijk toch verkeerd.

Het lijkt gemeen, wat hij doet, maar het is juist verstandig.
Het lijkt misschien ongeinteresserd en alsof hij je helemaal in de steek laat, maar door even elkaar met rust te laten, voorkom je boze woorden die een eventuele latere vriendschap onmogelijk maken.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 8 juni 2002 @ 20:40:17 #46
12039 TumTum
Heeft er zin in
pi_4507028
volgens mij heb ik nog nooit met zoveel geloofwaardige het volgende kunnen zeggen:

'k weet hoe je je voelt.....

'k ben vandaag ook 'gedumpt' na een vrij heftige verkering van 3 maanden (min 1 dag officieel).

Het enige is dat ik nuchter genoeg ben geweest om niet te gaan denken dat het ze ware was.

Lees mijn verhaal in: net gedumpt..

en succes

"Does it worry you that you don't talk any kind of sense? "
  zaterdag 8 juni 2002 @ 20:59:01 #47
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4507194

Damn, dit had ik echt niet verwacht. Ik bedoel ik ken je wel niet zo goed, maar toch... Maar ja, je zegt zelf al dat je het al niet verwacht had...

Ik weet ff niks goeds te zeggen...

sterkte iig.

als er iets is waarmee ik kan helpen... nou ja ik weet ook zo ff niet wat, maar goed... als er iets is... het schijnt dat ik wel goed kan luisteren..

for now: veel sterkte

[KNE]-Mod
  zaterdag 8 juni 2002 @ 22:06:20 #48
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_4507911
O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_4507925
Ik heb hier weinig aan toe te voegen... milagro verwoord precies waar het op staat. Hij kan op dit moment niet de persoon zijn om je te troosten, hoe graag je dat ook wilt.

Helaas is het via dit forum proberen ook niet zo'n goede manier aangezien hij hier ook komt. Het is dan net alsof 2 personen elkaar midden in het winkelcentrum te lijf gaan.

Neem even wat rust voor jezelf... en laat het begaan. Wil je hem als goede vriend behouden dan is elkaar nu met rust laten voor een periode wel nodig.

Veel sterkte... je komt wel weer in rustiger vaarwater

zaterdag 8 juni 2002 @ 23:37:47 #50
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_4508862
Nou jah... Sterkte, voor beiden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  FOK!Fotograaf zaterdag 8 juni 2002 @ 23:43:33 #51
18921 freud
Who's John Galt?
pi_4508910
OK, dit is mijn laatste postje hierover, de rest zeg ik wel tegen Ivetje direct.

Ik wil even zeer weinig contact omdat het de enige manier is waarop ze me enigzins kan verwerken. Steeds toch contact is vers houden van het verdriet. Als alles is bedaard ben ik altijd bereid tot luisterend oor en een advies (als ik die heb), maar nu is dat niet mogelijk, omdat het over mij gaat (zoals iemand hier al heeft gepost). Ik weet dat Ivetje met een aantal mensen van Fok goed online kan praten, en ik hoop dat die mensen haar kunnen helpen in deze moeilijke tijd. Ik kan het niet, want dan maak ik het alleen maar erger...

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  zondag 9 juni 2002 @ 10:39:28 #52
11458 ivetje
pi_4510919
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 23:43 schreef freud het volgende:

Ik wil even zeer weinig contact omdat het de enige manier is waarop ze me enigzins kan verwerken. Steeds toch contact is vers houden van het verdriet. Als alles is bedaard ben ik altijd bereid tot luisterend oor en een advies (als ik die heb), maar nu is dat niet mogelijk, omdat het over mij gaat (zoals iemand hier al heeft gepost). Ik weet dat Ivetje met een aantal mensen van Fok goed online kan praten, en ik hoop dat die mensen haar kunnen helpen in deze moeilijke tijd. Ik kan het niet, want dan maak ik het alleen maar erger...

Je hebt idd gelijk...ik moet het onder ogen zien...hoe moeilijk het ook is. Ik zit nu weer met tranen in mijn ogen te typen, maar ik heb idd steun van een aantal mensen van fok! Ik wil hierbij Damswer zowiezo even bedanken dat hij er altijd voor me is als het moeilijk gaat...Thanx
Verder ook Brad natuurlijk, en Sanderthomas...verder sinds kort ook VerlegenVentje en ThE_ED...bedankt allemaal, ik zal jullie nog wel vaker nodig hebben...

En Freud, ik zal je idd een tijd met rust laten, dan wordt het voor ons beide makkelijker. Ik zal je mailen met dingen die ik gedaan heb en met hoe het met me gaat, maar ik zal je niet om advies vragen...nu nog niet...

Bedankt iedereen in deze moeilijke tijd...
Een erg verdrietige en even radeloze Ivetje

To infinity…and beyond!
pi_4510968
Ivetje & Freud, heel veel sterkte...

Dit is zo'n verhaal .

Protected by Witchcraft
  zondag 9 juni 2002 @ 11:59:19 #54
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4511370

Nou ja, iig voor zover ik kan zien lijkt het me dat je een verstandige meid bent. Als ik je reacties af en toe zo lees. Het zal nu wel een tijdje moeilijk zijn maar het gaat echt wel goed komen ..

[KNE]-Mod
  zondag 9 juni 2002 @ 12:25:19 #55
11458 ivetje
pi_4511620
quote:
Op zondag 09 juni 2002 11:59 schreef ThE_ED het volgende:

Nou ja, iig voor zover ik kan zien lijkt het me dat je een verstandige meid bent. Als ik je reacties af en toe zo lees. Het zal nu wel een tijdje moeilijk zijn maar het gaat echt wel goed komen ..

ja,ooit wel...ik denk alleen dat het zo verschrikkelijk lang gaat duren voordat ik hier ooit over heen kom. Zeker als je al in je hoofd had zitten dat hij de ware was...dat je bij hem zou blijven de rest van je leven. En ineens valt dat allemaal uit elkaar...alle dingen die we nog samen zouden gaan doen, parkpop, vakantie in de herfst, samen naar het strand deze zomer, op zaterdag ochtend samen boodschappen doen, naast hem wakker worden...al die dingen zijn ineens weg. Hoe moet ik dat ooit verwerken...

To infinity…and beyond!
pi_4512765
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 20:38 schreef milagro het volgende:

[..]

Degene die je pijn doet kan niet ook degene zijn die je troost.

Jij wilt misschien dingen horen die hij niet kan zeggen.

Hij zegt misschien dingen die jij niet wilt horen.

Laat hem even met rust, hoe moeilijk dat ook is.

Alles wat jij of hij nu zegt, valt waarschijnlijk toch verkeerd.

Het lijkt gemeen, wat hij doet, maar het is juist verstandig.
Het lijkt misschien ongeinteresserd en alsof hij je helemaal in de steek laat, maar door even elkaar met rust te laten, voorkom je boze woorden die een eventuele latere vriendschap onmogelijk maken.

Dit was nu precies wat ik je ook wilde zeggen...

Nadat mijn relatie knalde wilde ik ook alles met haar bespreken. Feit is gewoon dat dat niet gaat precies om de reden die hier boven staat. Nu snap ik dat prima, maar toen.... pooooh, het stormde toen echt inside...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_4512788
quote:

[..]

3 maanden en 5 dagen vandaag....klinkt kort,

Inderdaad.
Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteil.[br][br]I don't believe in your god(s).[br][br]The islam is a hype.
  zondag 9 juni 2002 @ 15:01:39 #58
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_4513256
hmmzz...erg klote allemaal...klinkt allemaal erg bekend, maar dat is eigenlijk bij elke break up zo...

je voelt je alleen, in de steek gelaten, ongeliefd, alsof je in een zwart gat valt. maar echt> ook al is dat misschien niet wat je nu wilt horen> uit dat gat klauter je gauw genoeg weer. En zoals iemand anders hier al eerder typte> je hebt er in elk geval weer een paar hele fijne herinneringen bij. En ik ben het er ook mee eens, dat de tijd dat ej bij elkaar bent niet zoveel zegt over hoe serieus je relatie was. Het kan in een paar maanden idd al heel serieus zijn.

Verder snap ik ook dat Freud ff een beetje afstand houdt. Om nu veel contact te hebben helpt niet, dan blijf je allebei in dat gat hangen en kom je echt geen steek verder (ken ik uit ervaring). Denk aub na over wat je zegt. want ook al ben je nu inwendig waarschijnlijk heel kwaad, denk er ook aan hoeveel je om hem hebt gegeven, geeft.

Weet nie waarom het fout is gegaan, maar als hij echt de ware voor je is, komt het misschien allemaal ooit wel weer goed, geef het wat tijd. Ik ben zelf na een break up nu inmiddels 4 maanden geleden (we hadden toen 10 maanden) weer terug bij mijn ex....dus sluit niets uit, maar probeer gewoon eerst verde te gaan met je leven!

suc6 ermee Ivetje! (en Freud ook)

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 9 juni 2002 @ 16:07:57 #59
17702 DaMSWer
Stuiterend Door Het Leven
pi_4514097
quote:
Op zaterdag 08 juni 2002 19:40 schreef daburnd88 het volgende:

: ( Heeeeeeel fout dit!
PoGo uitgespeeld LVL 40
Volgens sommige foksters een lieverd :)
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  zondag 9 juni 2002 @ 16:08:53 #60
17702 DaMSWer
pi_4514112
quote:
Op zondag 09 juni 2002 10:39 schreef ivetje het volgende:
Ik wil hierbij Damswer zowiezo even bedanken dat hij er altijd voor me is als het moeilijk gaat...Thanx
Geen probleem! Je weet hoe ik ben, en wat ik gezegt heb als je het moeilijk hebt. Met wat dan ook, of om wat voor reden
PoGo uitgespeeld LVL 40
Ik neuk je, beuk je, kreuk je, deuk je,ik steek je aan en stamp je uit als een peukje!!
  zondag 9 juni 2002 @ 16:32:00 #61
28163 McCain
......Snap je?
pi_4514477
Ik hoop nooit zoietz mee te maken, alles is gelukkig nog goed met mijn vriendin, maar toch...

Ik wens jullie veel succes...

----------------------------------------------------
"Zonder tegenslag kabbelt het leven maar wat voort."
----------------------------------------------------

Knowledge is power and power comes from within...
pi_4519731
Ivetje,

Je zult het misschien niet geloven van mij, maar ik vind het rot voor je. Maar waarom probeer je niet eerst gelukkig te worden zonder relatie? Sterkte.

Groetjes, Steef

maandag 10 juni 2002 @ 08:53:18 #63
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4523001
Ik kan me er natuurlijk niet alles indenken, maar toch heb ik wel een idee hoe je je voelt. Ik denk sosm een beetje te veel na en toevallig bedacht ik me pas hoe erg ik het zo vinden als mij iets als dit zou gebeuren. En dan gebeurd dit

sterkte

ik spreek je nog wel op icq ofzo

[KNE]-Mod
  maandag 10 juni 2002 @ 09:18:24 #64
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_4523132
Sterkte voor allebei !
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_4524928
quote:

[..]

Sterkte, ik ben mijn relatie, waarvan ik dacht dat dat ook voor altijd zou zijn, ook pas kwijt geraakt en dit niet na 3 maanden maar na 3 jaar....
I have decided to live forever, or die in the attempt...
pi_4524960
Hè, wat een klef emo-spektakel. Het lijkt Oprah Winphrey wel!
Is it washable?
  maandag 10 juni 2002 @ 12:48:44 #67
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_4525230
Allebei heel veel sterkte!

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
pi_4526861
quote:
Op maandag 10 juni 2002 12:17 schreef Uncle_Sam het volgende:
Hè, wat een klef emo-spektakel. Het lijkt Oprah Winphrey wel!
Je zou ook gewoon niet kunnen reageren,
omdat je slim genoeg bent om te weten dat je reactie kwetsend is.
Maar dat was dan ook vast de bedoeling.
  maandag 10 juni 2002 @ 15:15:47 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4527171
quote:
Op maandag 10 juni 2002 14:51 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Je zou ook gewoon niet kunnen reageren,
omdat je slim genoeg bent om te weten dat je reactie kwetsend is.
Maar dat was dan ook vast de bedoeling.

Ik begrijp uberhaupt niet waarom mensen dit soort verhalen breed gaan uitmeten op een openbaar forum maar als ze dat toch doen dan weten ze toch dat er ook dit soort reacties kunnen komen..
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_4527511
quote:
Op maandag 10 juni 2002 15:15 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik begrijp uberhaupt niet waarom mensen dit soort verhalen breed gaan uitmeten op een openbaar forum maar als ze dat toch doen dan weten ze toch dat er ook dit soort reacties kunnen komen..

Betekent nog steeds niet dat je mensen niet in hun waarde zou moeten laten.
Dat is nl het uitgangspunt van dit forum,
pi_4527530
Sterkte mensen, het zuigt wanneer het over is...
pi_4527653
quote:
Op maandag 10 juni 2002 15:37 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Op welk punt zou ik dan op de man hebben gespeeld, waar was ik op een kwetsende manier bezig? Juist, nergens, het enige wat ik doe is het constateren van een feit. Moeten we dan maar heel burgerlijk en braaf met z'n allen onze medelijden betuigen? Ook hier ben ik het niet mee eens. Sterker nog, ik vind dat veel tegengas gewenst is! Hopelijk zal het wenende meisje genaamd Ivetje dan onder ogen kunnen zien dat de relatie tussen Freud en haar ook daadwerkelijk over is. En ten tweede hoop ik dat ze inziet dat het spuien van al je relatieproblemen op het forum erg aanstellerig is. Het komt haast een beetje exhibitionistisch over, "kijk eens, mijn naam is Ivet en het is net uit met Freud... waah, wat ben ik zielig". Ofte wel, een trieste zaak en ik zie dus ook niet in waarom ik daar niks van zou mogen zeggen.
Is it washable?
pi_4527748
quote:
Op maandag 10 juni 2002 15:48 schreef Uncle_Sam het volgende:

[..]

Deze discussie wil ik best met je aangaan,
maar niet in dit topic.

shmoopy@fokzine.net

maandag 10 juni 2002 @ 15:55:38 #74
17702 DaMSWer
pi_4527785
quote:
bladiebla
PoGo uitgespeeld LVL 40
pi_4527825
quote:
Op maandag 10 juni 2002 15:53 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Deze discussie wil ik best met je aangaan,
maar niet in dit topic.

shmoopy@fokzine.net

Mail doe ik niet aan. Ik geloof trouwens ook dat deze discussie al uittentreure vaak behandeld is, dus of een nieuw topic er over aanmaken zin heeft, weet ik niet. Maar ok, ik stop nu ook met het off-topic gelul en zal, zoals het een wijs man betaamt, kappen met m'n irritaties.

En DaMSwer, hoe kinderachtig kan een mens zijn.

Is it washable?
  maandag 10 juni 2002 @ 16:00:12 #76
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4527860
quote:
Op maandag 10 juni 2002 15:37 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik vond dit nou niet echt een vreselijke opmerking ofzo..ook niet 'super'aardig..maar het is gewoon een mening. Het was niet echt een afzeiker imo.
  maandag 10 juni 2002 @ 16:01:47 #77
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4527891
quote:

[..]

Hopelijk zal het wenende meisje genaamd Ivetje dan onder ogen kunnen zien dat de relatie tussen Freud en haar ook daadwerkelijk over is. En ten tweede hoop ik dat ze inziet dat het spuien van al je relatieproblemen op het forum erg aanstellerig is. Het komt haast een beetje exhibitionistisch over, "kijk eens, mijn naam is Ivet en het is net uit met Freud... waah, wat ben ik zielig". Ofte wel, een trieste zaak en ik zie dus ook niet in waarom ik daar niks van zou mogen zeggen.

Sowwy, maar ik moet hier wel een beetje om grinniken
pi_4527929
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:00 schreef Vivi het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar ik vond dit nou niet echt een vreselijke opmerking ofzo..ook niet 'super'aardig..maar het is gewoon een mening. Het was niet echt een afzeiker imo.

Kan me hier wel in vinden. Het is niet echt afzeiken het is gewoon een andere mening.... Is dat zo erg?

Zelf heb ik ook al gedacht van: Jezus zo'n drama na drie maanden maar ja ik ga niet alles lopen spuien, probeer vriendelijk te zijn....

Oeps zei ik het nu toch?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 10 juni 2002 @ 16:05:01 #79
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4527945
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Zelf heb ik ook al gedacht van: Jezus zo'n drama na drie maanden maar ja ik ga niet alles lopen spuien, probeer vriendelijk te zijn....

Oeps zei ik het nu toch?

Whehehehe.....
pi_4527953
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:05 schreef Vivi het volgende:

[..]

Whehehehe.....

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4527956
Ja,nu weten we het wel,
dit waren genoeg offtopic-reacties.
Zoals ik al eerder zei: shmoopy@fokzine.net
pi_4527965
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:05 schreef shmoopy het volgende:
Ja,nu weten we het wel,
dit waren genoeg offtopic-reacties.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4527976
Staan al genoeg "medelijden" reacties hier... maar ik wilde toch nog even iets kwijt...
Als je je kut voelt moet je maar bedenken dat jullie een fijn tijd hebben gehad samen, en niks of niemand kan je dat nog afnemen...
Ben blij met de mooie tijd die jullie gehad hebben... een mooie ervaring... en een mooie herinnering...
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  maandag 10 juni 2002 @ 16:08:48 #84
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_4528018
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:05 schreef shmoopy het volgende:

Ja..maar..wij willen er ook graag wat van leren dus jullie kunnen het toch beter IN het forum bespreken hoor
pi_4528047
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ja..maar..wij willen er ook graag wat van leren dus jullie kunnen het toch beter IN het forum bespreken hoor

<grin>
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4528088
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:08 schreef Vivi het volgende:

[..]

Vivi! Is het nou potver&$%(# afgelopen?

Dit was de laatste offtopic-reactie.

maandag 10 juni 2002 @ 16:31:59 #87
17702 DaMSWer
pi_4528512
quote:
Op maandag 10 juni 2002 15:58 schreef Uncle_Sam het volgende:
En DaMSwer, hoe kinderachtig kan een mens zijn.
Ik ben erg blij dat je het zelf al doorhebt hoe zielig je bezig bent ja! Een hele stap in de juiste richting
PoGo uitgespeeld LVL 40
pi_4528542
***ONTOPIC***

Ivetje veel sterkte de komende tijd

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
pi_4528938
waarom alleen ivetje succes wensen? Freud heeft het er nu denk ik wel moeilijker mee dan ivetje, hij word hier als het ware onder vuur genomen, en dat is erg onterecht.

ze maakt er hier nu een heel theater, terwijl freud alleen maar eerlijk is geweest over zijn gevoelens tegenover haar.

en ik vind het zeer onterecht dat ze hier al hun problemen op tafel legt, moet er niet aan denken dat mijn vriend dat ook gaat doen als wij problemen hebben.
sterker nog, ik zal super pissed off worden, problemen is iets tussen 2 mensen.

er is hier geen sprake van een slachtoffer-rol voor ivetje, eerder freud (mits ze dit topic niet gestart zou zijn)

And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patrie, et fili
  maandag 10 juni 2002 @ 16:57:52 #90
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4529013
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:53 schreef _lunatic_ het volgende:
waarom alleen ivetje succes wensen? Freud heeft het er nu denk ik wel moeilijker mee dan ivetje, hij word hier als het ware onder vuur genomen, en dat is erg onterecht.

ze maakt er hier nu een heel theater, terwijl freud alleen maar eerlijk is geweest over zijn gevoelens tegenover haar.

en ik vind het zeer onterecht dat ze hier al hun problemen op tafel legt, moet er niet aan denken dat mijn vriend dat ook gaat doen als wij problemen hebben.
sterker nog, ik zal super pissed off worden, problemen is iets tussen 2 mensen.

er is hier geen sprake van een slachtoffer-rol voor ivetje, eerder freud (mits ze dit topic niet gestart zou zijn)

tuurlijk is het goed van Freud dat hij er eerlijk voor uitkomt, in the long run hebben beide daar meer aan dan dat het 'voortsukkeld'.

Maar ik kan ook goed begrijpen dat Ivetje het heel erg vind. Of ze dat wel of niet hier moet posten is haar zaak en als Freud dat erg vind kan hij dat zelf wel aangeven denk ik.

[KNE]-Mod
pi_4529587
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:57 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

tuurlijk is het goed van Freud dat hij er eerlijk voor uitkomt, in the long run hebben beide daar meer aan dan dat het 'voortsukkeld'.

Maar ik kan ook goed begrijpen dat Ivetje het heel erg vind. Of ze dat wel of niet hier moet posten is haar zaak en als Freud dat erg vind kan hij dat zelf wel aangeven denk ik.

maar dan staat heel hun hebben en houden al op fok, en voor je het weet hebben het een p. honderd mensen weer gelezen.

en natuurlijk is het niet leuk voor haar, maar dat is het net zo min voor freud (lijkt mij zo)
maar hier in het topic word er net over gesproken alsof ivetje de gedupeerde is, en DAT vind ik onterecht

And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, Power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly carry out thy command, we shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine patrie, et fili
  maandag 10 juni 2002 @ 17:42:28 #92
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4529651
Ik heb ook best wel veel dingen op fok! gezet en ik heb zoiets van ach: what is the worst that could happen?

En tuurlijk is het ook moeilijk voor Freud, ik wil hem bij deze ook alle sterkte toewensen, en ik vind het ook heel goed dat hij toch de stap heeft durven zetten, maar ja dit is nou eenmaal Ivetjes topic, en haar ken ik (een beetje) en hem niet...

[KNE]-Mod
  maandag 10 juni 2002 @ 18:27:31 #93
19105 Noayla_
Love me tender
pi_4530294
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:04 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Kan me hier wel in vinden. Het is niet echt afzeiken het is gewoon een andere mening.... Is dat zo erg?

Oeps zei ik het nu toch?

Oohhhhh...

ik dacht hetzelfde maar vond dat niet lief van mezelf

On topic: ik moet niet zeiken, ik woonde na 1 maand al samen met mijn huidige echtgenoot en zou als het uit was gegaan na een paar maanden ook best verdrietig zijn geweest.

Ik denk echter dat het belangrijk is je te realiseren dat er meer mannen rondlopen die 'de ware' zouden kunnen zijn en tevens niet je levensgeluk aan 1 persoon op te hangen.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  dinsdag 11 juni 2002 @ 14:32:06 #94
11458 ivetje
pi_4542566
quote:
Op maandag 10 juni 2002 16:53 schreef _lunatic_ het volgende:

Er staan hier genoeg reacties richting Freud ook...hij was het ermee eens dat ik dit topic opende dus...
Het gaat hier echt niet alleen maar om mij, ik ben alleen wel de enige van ons tweeën die hier blijft reageren. Ik neem het Freud ook niet kwalijk dat hij niet meer wil/kan reageren hier...en ik neem hem verder ook niet kwalijk dat hij eerlijk is geweest. We hebben geen ruzie, en over een tijd zal het contact met Freud zeker ook wel hersteld worden als ik eraan toe ben...

Ik heb dit topic gewoon geopend zodat iedereen op fok! het wist...op fok zijn Freud en ik bij elkaar gekomen, iedereen wist het hier...ik wilde gewoon even laten weten dat het over is en dat er dus geen reacties meer hoeven te komen over Freud en Ivetje. Er staan nl soms reacties over "ons" en die wil ik liever niet meer tegen komen. Vandaar dat ik even iedereen op de hoogte heb gesteld op deze manier...leek mij wel zo netjes, aangezien fok! een grote betekenis had in onze relatie...naar mijn mening.

To infinity…and beyond!
  FOK!Fotograaf dinsdag 11 juni 2002 @ 15:38:41 #95
18921 freud
Who's John Galt?
pi_4543769
Ik ben gewoon blij dat Ivetje zoveel steun vindt op Fok. Ik post gewoon niet zoveel, maar de meeste mensen hier zijn volwassen genoeg om niet gelijk een kant te kiezen of zo. Als een relatie stopt zijn er alleen maar verliezers. En Ivetje start dit topic, dus is het toch niet vreemd dat men zich aan haar richt?

Sterkte Ivetje!

Ik nuf je seuk!
Ik hier?
  woensdag 12 juni 2002 @ 07:21:13 #96
1542 Ludo
Still YF&S
pi_4553358
Oh, wilde ik net even gaan feliciteren omdat ik dacht dat iemand naar de volgende klas mocht.

NOT
dus....

&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"&gt;&lt;a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;" rel="nofollow" target="_blank"&gt;http://www.clinicantwerp.com/movie.htm&lt;&lt;/a&gt;;/a&gt;
pi_4571573
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 07:21 schreef Ludo het volgende:
Oh, wilde ik net even gaan feliciteren omdat ik dacht dat iemand naar de volgende klas mocht.

NOT
dus....

LOL
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
  zaterdag 15 juni 2002 @ 22:25:20 #98
18401 Joker1977
Hut / Übercrew
pi_4602043
Over.... tot de orde van de dag?
Weer helemaal terug in de Übercrew
  zondag 16 juni 2002 @ 02:55:29 #99
2397 MacBeth
dum-dum-BOOM-dum-*crash*
pi_4604343
Elkaar ontwijken kan inderdaad na heftige emoties "prettig" zijn. Even een tijd lang niet direct er mee geconfronteerd worden, en ruime denktijd hebben, kan veel lucht geven als je je benauwd voelt. Dat geldt natuurlijk voor beide zijden, misschien de één wat meer dan de ander.

Juist met die situaties waar je geen overzicht over hebt, kan dat heel nuttig zijn, met tijd komt wijsheid. Zoiets kan een uur, dagen, weken, soms zelfs jaren duren.

Wachten kan heel lastig zijn, maar wanneer je beiden er "klaar" voor bent praat je het des te makkelijker uit. Je begrijpt dan wat er misgegaan is, je snapt de motivaties van de ander beter, en kan dan veel beter overleggen.

Het instorten van deze relatie doet natuurlijk pijn, en je merkt ineens hoeveel emotie en tijd je erin gestoken hebt, schijnbaar voor niets. Neem dus je tijd, rust lekker uit. Je hebt niet de ware verloren, maar een ware verloren. Er zijn veel lieve mannen, waarvan je kan houden en die van jouw kunnen houden, en je zult ze ongetwijfeld tegen komen.

Sterkte

Down[br]Under
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')