Zeker nietquote:
L-E en ik hadden 'm al ingeschat op barely legalquote:
Dat was niet te zien aan de puistjes?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
L-E en ik hadden 'm al ingeschat op barely legalDus naar zijn leeftijd gevraagd...
":o Oh my god, 18? You're just a baby" ofzo
Waarom weet ik dit niet meer?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
L-E en ik hadden 'm al ingeschat op barely legalDus naar zijn leeftijd gevraagd...
Sterktequote:Op zondag 30 januari 2011 21:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Zeker niet
Maar eerst even een week bijkomen van de stress van het niet aankunnen van werk en het morgen op moeten zeggen van het werk
Niks!quote:
Niet eens heel stoer in het Duits?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was niet te zien aan de puistjes?
RTL5?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
zo... doen ze goed in die ene serie.... gelijk al drie doden
foto's blijven off-linequote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
Was er in Aachen nog iemand met een camera?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Die cubs van tegenwoordig...quote:
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
foto's blijven off-linecarriėre enzo
![]()
Hier wel een cadeautje van Evie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Butfoto!
dus
Die was er en die foto's komen niet onlinequote:Op zondag 30 januari 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
Was er in Aachen nog iemand met een camera?
Zit je me te fucken?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wįt? Hoe kun je dat nou vergeten? Je zat naast me en we hebben er samen nog zo hard om gelachen
Hier wel een cadeautje van Evie:Nice Evie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
[..]
foto's blijven off-linecarriėre enzo
![]()
Hier wel een cadeautje van Evie:Niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Nee, heb de hele nacht engels gepraat, gewoon omdat het kon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |