Is er niet een mogelijkheid om op de rustige uren te werken? Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja heel erg klote... zie er ook heel erg tegenop om mijn ontslag in te dienen...
Oh, dan kan ik mijn pumps wel aan.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een decimeter langer dan jij maar liefst.
en dat straalde ook heerlijk van jullie af!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Beter? Ik heb een prima avond gehad hoor, achterover leunen en de liefde voelen is ook heerlijk.
Zonder lenzen en met hele oude bril ben ik zo goed als een molmeisjequote:
Oh god, was het zo erg?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Delan het volgende:
[..]
en dat straalde ook heerlijk van jullie af!
Nog een brillenmeisjequote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zonder lenzen en met hele oude bril ben ik zo goed als een molmeisjeJe was niet meer dan een bleke vage vlek
Nice!quote:
Proost, zit ook net aan de baco!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
heb opeens een kuthumer, ga maar ff n borrel inschenken
Knuffel nodig?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Vage bananenchips dan zegquote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja, waardeloos dus zonder begeleidende foto's.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef PeuRac het volgende:
jij let op, maar dan in een héél mooi corselet/blousje verpakt
Wat een gemis, want ik kan me goed voorstellen hoe dat isquote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, waardeloos dus zonder begeleidende foto's.
We konden er niet bij, zelfs babs niet, zo hoog was die wolk.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En niemand die dan even zegt hoe vervelend overdreven we zijn he.
het was niet vervelend en ook niet overdreven. jullie genoten lekker van elkaar, zoals het hoortquote:Op zondag 30 januari 2011 21:38 schreef L-E het volgende:
[..]
En niemand die dan even zegt hoe vervelend overdreven we zijn he.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef missbehavin het volgende:
Oh en ik had sjans met een dude'tje van 18
Pics, dan kunnen we meepraten!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef Evie het volgende:
jeej ik zie er zo raar uit dat ik niet meer over straat kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |