Ik niet hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 19:50 schreef sharr het volgende:
Houden jullie serieus bij hoeveel je gemiddelde omhoog ging?
Dat zinnetje verandert iedere dag bijnaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef PiRANiA het volgende:
@OP: wat staat daar over aggressief gedoe?
DRIE KWARTIER?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Ik hou van douchen
![]()
net drie kwartier gedoucht
![]()
Denk toch aan het milieuquote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
Ik hou van douchen
![]()
net drie kwartier gedoucht
![]()
Preciesquote:Op zondag 30 januari 2011 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zinnetje verandert iedere dag bijna
wie een sporter?quote:
Als je chaggie bent en van douchen vrolijk word dan mag datquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Knetter, Denk aan de kinderen in afrika man
Drie kwartier vind ik asociaal lang.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als je chaggie bent en van douchen vrolijk wordt dan mag dat
Goed zoquote:Op zondag 30 januari 2011 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Knetter, Denk aan de kinderen in afrika man
ja africa man oftewel een negerquote:
Ik douche hooguit 20 minutenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Drie kwartier vind ik asociaal lang.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Drie kwartier vind ik asociaal lang.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
JONGENS STOP DE PERSEN IK KRIJG ZOJUIST EEN BERICHTJE VAN AFROMAN DAT SHARR HAAR FOTOBOEK HEEFT GEUPDATE
Fotoboek van Userquote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef Snuf. het volgende:
JONGENS STOP DE PERSEN IK KRIJG ZOJUIST EEN BERICHTJE VAN AFROMAN DAT SHARR HAAR FOTOBOEK HEEFT GEUPDATE
Meer dan 10 is nooit nodigquote:Op zondag 30 januari 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik douche hooguit 20 minuten
Staat ze er met een stopwatch naast?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik moet max. 10 min, anders flipt mn moeder
nee, ze zit beneden te roven.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Staat ze er met een stopwatch naast?
Niet voor dezen 17 jarige Snuf.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:56 schreef dragems het volgende:
nu is het wel heel duidelijk dat sharr jailbait is
wat een homo programmaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:56 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga eventjes de radio uitzetten want ik ga 3 op reis kijken
de wattesquote:Op zondag 30 januari 2011 19:56 schreef dragems het volgende:
nu is het wel heel duidelijk dat sharr jailbait is
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 30 januari 2011 19:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een nieuw nummer binnen gehaald, potentie om de nieuwe Monsterhit te worden
Namen! NAMEN!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een nieuw nummer binnen gehaald, potentie om de nieuwe Monsterhit te worden
dan hoef je hem van mij niet te draaienquote:Op zondag 30 januari 2011 19:57 schreef Monopoly het volgende:
je bent jailbaitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:59 schreef andreas612 het volgende:
leuk liedje..Geen negatief woord over tenacious DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
NEEEE ik herken je aan je groene shitquote:Op zondag 30 januari 2011 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga een nieuwe ui uitzoeken
Doe dat nou nietquote:Op zondag 30 januari 2011 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
leukquote:Op zondag 30 januari 2011 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb deze alleen zo lang gehouden voor pierenjan.. normaal wissel ik vaker. en heb hem nu echt te langquote:Op zondag 30 januari 2011 19:59 schreef Snuf. het volgende:
[..]
NEEEE ik herken je aan je groene shit
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:00 schreef Monopoly het volgende:
Gezellig meezingen allemaal
EEN UUR LANG
Toch bedankt.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik heb deze alleen zo lang gehouden voor pierenjan.. normaal wissel ik vaker. en heb hem nu echt te lang
warm of koud?quote:
Das is nicht normaal.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
VERSE STATS
Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 20:00 uur
01. 751 PiRANiA
02. 698 dragems
03. 579 Ajacied422
04. 555 Huppelmuts
05. 475 naatje_1
06. 390 djkoelkast
07. 262 SperzieboonToon
08. 177 Goudvis_
09. 167 Ragboer
10. 148 Knetterkrankjorum
11. 146 Monopoly
12. 135 Zokunen
13. 130 ViezeFreddiey
14. 128 Spaghettivreter
15. 120 EggsTC
16. 112 Stokstaart
17. 107 Beach
18. 099 Klinkerbotsing
19. 098 Roburtt
20. 098 Ezechielk
Tof, ik ben hekkensluiter.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
VERSE STATS
Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 20:00 uur
01. 751 PiRANiA
02. 698 dragems
03. 579 Ajacied422
04. 555 Huppelmuts
05. 475 naatje_1
06. 390 djkoelkast
07. 262 SperzieboonToon
08. 177 Goudvis_
09. 167 Ragboer
10. 148 Knetterkrankjorum
11. 146 Monopoly
12. 135 Zokunen
13. 130 ViezeFreddiey
14. 128 Spaghettivreter
15. 120 EggsTC
16. 112 Stokstaart
17. 107 Beach
18. 099 Klinkerbotsing
19. 098 Roburtt
20. 098 Ezechielk
ik al bijna 700quote:
katquote:Op zondag 30 januari 2011 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kat, snoopy, rennen, fret of oog?
Wie helpt me kiezen?
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Was jij niet zo trots dat je met 600 post een keer bovenaan stond?
ik ben ziekquote:
Je bent de enige die helpt.. kat word het dusquote:
gastquote:Op zondag 30 januari 2011 20:03 schreef Snuf. het volgende:
[..]ja maar vandaag deed ik niet mee met de hunt naar plek 1. Dus is het nolijf.
heeey ik ook nog een beetjequote:
animale dubstep?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:03 schreef Monopoly het volgende:
Hierna komt de plaat die eventueel een monsterhit kan worden
Doeeeiquote:
Zo een van CSIquote:
baba o'rileyquote:
We won't get fooled again enne ik weet eigenlijk die titels nietquote:
Goeie grap.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
mijn verzoek nummer:
[ afbeelding ]
=3quote:
Haha ik klikte niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
mijn verzoek nummer:
[ afbeelding ]
Ik klikte en vloektequote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
mijn verzoek nummer:
[ afbeelding ]
Achtergrond klopte nietquote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
mijn verzoek nummer:
[ afbeelding ]
Hallon moet de nieuwe monsterhit wordenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
De vorige monsterhit word nu al amper meer gedraaid
Monsterhits zijn overgewaardeert
quote:
Hij is leukquote:
ja gezienquote:
garfieldquote:
valt wel meequote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Best een vervelend nummer dit trouwens
Onzin.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
tsskquote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
Grijsgedraaide zeikplaat ditquote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
goed zo jij krijgt een vlaggetjequote:
U2quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh sorry, nu vind ik het wel een goed nummer
Successquote:Op zondag 30 januari 2011 20:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Oh sorry, nu vind ik het wel een goed nummer
Oh joy, ik ga kijken hoe lang ik nog wakker kan blijvenquote:
wakker?quote:
ik draai direct na mono, en welke plaat van the who moet ik draaien?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh joy, ik ga kijken hoe lang ik nog wakker kan blijven
baba o'rileyquote:Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik draai direct na mono, en welke plaat van the who moet ik draaien?
Fappen op aandacht jwtquote:Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou je nu al gaan aankondigen wat je over een uur gaat draaien?
omdat huppelquote:Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Waarom zou je nu al gaan aankondigen wat je over een uur gaat draaien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
uhm.. ligt het aan mij of is mono errug zacht?-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.![]()
Behind blue eyesquote:Op zondag 30 januari 2011 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik draai direct na mono, en welke plaat van the who moet ik draaien?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
Win Win Win! :
Je mag maar 1 spoiler openen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]joepie ik win een goudvisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Mono
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
afrijden?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
Hallo, wie neemt mijn uurtje morgen van 13:00 14:00 over?
-insert koosnaampje-
Win Win Win! :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]quoten en dan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
zijn stem of alles?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhm.. ligt het aan mij of is mono errug zacht?I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
hehe hier:quote:
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
Win Win Win! :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ik dubbelklikte en won alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!![]()
stem.. de muziek normaal.. maar als hij praat moet ik hem harder zetten.quote:-insert koosnaampje-
je mag haar morgen vroeg ophalenquote:
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
quote:![]()
![]()
Gewoon rijden zoals je normaal doet
![]()
![]()
![]()
Ik zal aan je denken
-insert koosnaampje-
ZE ZEI NET NOG DAT ZE MIJ ZOU RAKENquote:Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
HANDEN AF VAN MIJN BITCH ZE IS VAN MIJ NU JA![]()
naja, wie het eerst typt wie het eerst wint he.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
HANDEN AF VAN MIJN BITCH ZE IS VAN MIJ NU JA~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~![]()
dan hoor je bij mij WEL een goede potentiële megahitquote:Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef Snuf. het volgende:
Niet de nieuwe monsterhit, te moeilijke tekst![]()
![]()
Ik ga ervandoor, dit is bullshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dit nummer is poepI'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga ervandoor, dit is bullshitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, de eerste poepgrapjes. Dat werd tijdquote:![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gewoon rijden zoals je normaal doet
![]()
![]()
![]()
Ik zal aan je denkenDankje, ik zal m'n best doen.
![]()
![]()
ik maak geen grapje. dit nummer is echt schijtquote:Op zondag 30 januari 2011 20:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Ah, de eerste poepgrapjes. Dat werd tijdI'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
ik wil dat top gear begint. ik begin moet te worden en wil nog top gear zien.I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Je MOET kijken manquote:Op zondag 30 januari 2011 20:12 schreef dragems het volgende:
ik wil dat top gear begint. ik begin moet te worden en wil nog top gear zien.![]()
![]()
mijn spatie heeft er geen zin in vandaag... moet te toch een portie rammen voor ik een spatie heb-insert koosnaampje-
Hmm
Mono wat draai je bagger
[b]AirwiN schreef [/b]
Zet hem in je ctrl-cquote:Op zondag 30 januari 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn spatie heeft er geen zin in vandaag... moet te toch een portie rammen voor ik een spatie heb![]()
![]()
Ik moet nu steeds kijken wie er postquote:Op zondag 30 januari 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mijn spatie heeft er geen zin in vandaag... moet te toch een portie rammen voor ik een spatie heb![]()
![]()
nee hij draait poepquote:I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
waaromquote:[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!![]()
Zijn het geen herhalingen meer van topgear dan?-insert koosnaampje-
BBC2 vanavondquote:Op zondag 30 januari 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zijn het geen herhalingen meer van topgear dan?![]()
![]()
op de bbcquote:Op zondag 30 januari 2011 20:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Zijn het geen herhalingen meer van topgear dan?I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
solly... word je wel allert vanquote:
-insert koosnaampje-
Ook maar een keer een nieuwe UI genomen
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge![]()
Vet onhandig.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef Zokunen het volgende:
Ook maar een keer een nieuwe UI genomen![]()
alweer?quote:I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Nee dan nietquote:[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Teletekstquote:
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
aaah... hmm dan moet ik die zoeken op de schotel, geen zin aan. dus ik kijk nietquote:-insert koosnaampje-
daar doe ik niet aan die zijn altijd foutquote:I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
half 9 begint het ? of wat?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef dragems het volgende:
[..]
daar doe ik niet aan die zijn altijd fout![]()
Zit ook gewoon op de kabel.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah... hmm dan moet ik die zoeken op de schotel, geen zin aan. dus ik kijk niet![]()
Technisch gezien deed je dat al.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
KAPPEN MET DIE STATS, ANDERS GA IK CAPS GEBRUIKEN![]()
doe je UI is goedquote:
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
AAAAAAAAa jouw UIquote:
Doet mij aan mezelf twijfelen
[b]AirwiN schreef [/b]
9 uur toch?quote:I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik twijfelde of ik eronder zou zetten: owacht![]()
![]()
dank uquote:
I'm back!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Huppelie, zit jij ook aan het bier?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
AAAAAAAAa jouw UI
Doet mij aan mezelf twijfelen
Beter onethisch dan oneetbaar
Forum Opties Forumhop: Hop naar: