Dan vrees ik het ergste voor volgende week...quote:Tot dusver loop ik niet echt warm voor je.
Omdat ik de tweede date daar al was blijven slapen. Stapje terug is dan niet logisch. Verder is ze behalve mooi ook heel erg ongecompliceerd ; geen moeilijke drama's, geen gedoe met ouders/exen/whatever.. Voor een echte serieuze relatie, dat weet ik nog niet. Begin is altijd makkelijk, weet niet of uhm.. we inhoudelijk ook op een lijn zitten en of dat erg blijkt te zijn.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom ging hij daar in eerste instantie al vanuit (derde date pas yo) ?
Kris heeft toch nog gereageerd. Had het niet meer verwacht. Maar OK, ik ga er dan ook wel vanuit dat mensen z.s.m. reageren terwijl hij dus die behoefte duidelijk niet had. Zijn verhaal is echter een beetje bizar, ik weet niet zo heel goed wat ik ervan moet denken maar ik ben voorzichtig positief.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Seven. het volgende:
Update van mijn parship-avonturen dan maar:
Kris, manager van 39 neemt contact op met mij, na paar berichtjes over en weer geven we foto's vrij. Vervolgens stuurt hij me een bericht of ik niet vrijblijvend wil afspreken. Maar over zichzelf heeft hij niets verteld ondertussen. Dus ik stuur hem een verhaaltje over mij, met de melding dat ik echt wel wat meer wil weten voor ik afspreek (maar dat ik ook weer geen lastige ben om af te spreken of zo).
Vervolgens: niets. Hij heeft ingelogd dus hij heeft het gelezen.
Sorry maat, ik snap heel goed dat je geen zin hebt om lange verhalen te typen, ik ben dat ook kotsbeu. Ik moet nog een copy-paste versie maken, bespaart een hoop moeite. Maar als je niet éven een kwartiertje wil investeren om mij te vertellen wat voor jou de belangrijkste dingen in het leven zijn en hoe jij daar in staat, dan ga ik niet de moeite nemen om met je af te spreken. Zal na het weekend het contact verwijderen.
Het is trouwens ook best waarschijnlijk dat hij gewoon op het verhaal afknapte. Nou ja, ook dan is het de moeite niet voor mij natuurlijk.
In welk opzicht weinig te bieden? Wat stoorde je, wat ontbrak er?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef Ijscodude het volgende:
Pas geleden nog een date gehad. Knappe vrouw, verder weinig te bieden. Maar afgekapt na de eerste date..
Leuke dames uit Groningen hier?
Klinkt als een leuke meid. Maar hoezo weet je na drie dates nog niet of je inhoudelijk op één lijn zit?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef macondo het volgende:
[..]
Omdat ik de tweede date daar al was blijven slapen. Stapje terug is dan niet logisch. Verder is ze behalve mooi ook heel erg ongecompliceerd ; geen moeilijke drama's, geen gedoe met ouders/exen/whatever.. Voor een echte serieuze relatie, dat weet ik nog niet. Begin is altijd makkelijk, weet niet of uhm.. we inhoudelijk ook op een lijn zitten en of dat erg blijkt te zijn.
Meestal als je zelf al twijfelt zal het niet veel worden. Je eerste gevoel erbij is meestal toch wel wat het wordt. Maar aan de andere kant, je kunt ook best een keer met hem afspreken en daarna besluiten.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kris heeft toch nog gereageerd. Had het niet meer verwacht. Maar OK, ik ga er dan ook wel vanuit dat mensen z.s.m. reageren terwijl hij dus die behoefte duidelijk niet had. Zijn verhaal is echter een beetje bizar, ik weet niet zo heel goed wat ik ervan moet denken maar ik ben voorzichtig positief.
Pluspunten: grote mond, gevechtsporten, combinatie van natuur/stad, yin/yang etc. Het lijkt me een vent die redelijk diep nadenkt over 'het leven' in het algemeen, iemand die niet zomaar wat aanmoddert. Ik hou het meeste van luchtige types maar aangaande levensvisie moet iemand toch wel inhoud bieden.
Minpunten: kieskeurig met wie hij het bed deelt. Ik ben dat lang niet altijd geweest in het kader van issue-verwerking en ik weet niet of hij daar tegen kan. Bovendien hou ik van ervaren mannen. Hij spreekt over een boeddhistische levensfilosofie, zie ook eerste pluspunt. Maar kan de diepte daarvan niet goed inschatten.
Hij schrijft: volgens mij is dit bericht verwarrend. En dat is het ook. Ik kan niet inschatten of hij en ik mogelijk op dezelfde golflengte liggen. Krijg wel de indruk dat hij van het principe 'leven en laten leven is' en dat schept mogelijkheden.
Some advice?
Weet ie vast wel, maar ze is vast te lekker om haar zo even af te serverenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Klinkt als een leuke meid. Maar hoezo weet je na drie dates nog niet of je inhoudelijk op één lijn zit?
Ik had misschien dit weekend een date, maar die had het te druk en we hadden sowieso al iets gepland staan over anderhalve week (ze heeft het druk, schijnt).quote:
OK, denk je dat je over 20 jaar nog iets hebt aan inhoudelijk op 1 lijn liggen aangaande commodores?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Neelix het volgende:
[..]
Ik had misschien dit weekend een date, maar die had het te druk en we hadden sowieso al iets gepland staan over anderhalve week (ze heeft het druk, schijnt).
Andere staat gepland voor woensdag en daar kijk ik best naar uit.
We hebben het nu al over Commodore 64's gehad, dus inhoudelijk zit dat zeker wel goedNou alleen de rest nog...
Ik denk dat je dan sowieso zou moeten afspreken om te kijken hoe dat in het echt is. Als hij je daar leuk genoeg voor lijkt. Geschreven tekst blijft soms lastig, hoewel ik het wel met Neelix eens ben dat je eerste gevoel bij zoiets vaak wel klopt. Maar een keer afspreken kan natuurlijk altijd.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kris heeft toch nog gereageerd. Had het niet meer verwacht. Maar OK, ik ga er dan ook wel vanuit dat mensen z.s.m. reageren terwijl hij dus die behoefte duidelijk niet had. Zijn verhaal is echter een beetje bizar, ik weet niet zo heel goed wat ik ervan moet denken maar ik ben voorzichtig positief.
Pluspunten: grote mond, gevechtsporten, combinatie van natuur/stad, yin/yang etc. Het lijkt me een vent die redelijk diep nadenkt over 'het leven' in het algemeen, iemand die niet zomaar wat aanmoddert. Ik hou het meeste van luchtige types maar aangaande levensvisie moet iemand toch wel inhoud bieden.
Minpunten: kieskeurig met wie hij het bed deelt. Ik ben dat lang niet altijd geweest in het kader van issue-verwerking en ik weet niet of hij daar tegen kan. Bovendien hou ik van ervaren mannen. Hij spreekt over een boeddhistische levensfilosofie, zie ook eerste pluspunt. Maar kan de diepte daarvan niet goed inschatten.
Hij schrijft: volgens mij is dit bericht verwarrend. En dat is het ook. Ik kan niet inschatten of hij en ik mogelijk op dezelfde golflengte liggen. Krijg wel de indruk dat hij van het principe 'leven en laten leven is' en dat schept mogelijkheden.
Some advice?
Natuurlijk, het blijven schitterende apparaten en als we het twintig jaar met elkaar zouden uithouden dan zal ze haar mening daarover vast niet veranderd hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, denk je dat je over 20 jaar nog iets hebt aan inhoudelijk op 1 lijn liggen aangaande commodores?.
Hoe zit het qua humor, kunnen jullie lachen? Al serieuzere gesprekken gehad?
Nog wat gedate via fok dan de laatste tijd?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
nja, uit datingsites kwam voor mij echt helemaal niks....gelukkig is daar Fok! misschien wel de meest succesvolle datingsite van Nederland
gisteren met een uitloop naar vandaagquote:Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nog wat gedate via fok dan de laatste tijd?
Haha.. klassequote:Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gisteren met een uitloop naar vandaag
ik doe niet aan "gewoon sex", dus relatiemateriaal....hoewel dat materiaal wat mij betreft wel weggelaten mag wordenquote:Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha.. klasse
Maar ook relatiemateriaal of gewoon seks?
Ze is gewoon materiaal?quote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik doe niet aan "gewoon sex", dus relatiemateriaal....hoewel dat relatie wat mij betreft wel weggelaten mag wordenbeetje over en weer pm-en, door drukte pas na 2wk af kunnen spreken en dit was er 1 in de categorie: "kan iemand ff de brandweer bellen?"
ehm....heb het aangepastquote:
Nice! Geniet ervan!quote:Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik doe niet aan "gewoon sex", dus relatiemateriaal....hoewel dat materiaal wat mij betreft wel weggelaten mag wordenbeetje over en weer pm-en, door drukte pas na 2wk af kunnen spreken en dit was er 1 in de categorie: "kan iemand ff de brandweer bellen?"
ik doe m'n bestquote:
Ze kon geen normaal oogcontact houden, terwijl ze wel interesse toonde in me. En ik vertrouw mensen van nature niet echt helemaal die je niet in de ogen kunnen kijken.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Seven. het volgende:
[..]
In welk opzicht weinig te bieden? Wat stoorde je, wat ontbrak er?
Ik denk dat hij nu wel minstens seks verwacht als je hem ziet. Mijn advies is gewoon eerlijk zijn naar hem toe, dus er gewoon over praten. Als hij dat niet kan accepteren weet je gelijk waar je aan toe bent:)quote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef Seven. het volgende:
Oh, nog wat advies please. Ik heb volgens mij morgen een date met een jongen die ik tijdje geleden IRL ontmoet heb. Hij komt morgen terug van vakantie en hij wil me dan zien. We hebben 1x seks gehad voor zijn vakantie en daar heb ik nu een beetje spijt van, hoewel het echt lekker was. Spijt omdat ik hem stiekem best wel gemist heb, vooral die eerste week en ik werd ook een beetje onzeker tijdens een weekend waarin ik niets hoorde. Ik heb dan maar een kort maar eerlijk berichtje daarover gestuurd en via de mail was dat redelijk rap opgeklaard. Maar eigenlijk wil ik een stap terug doen nu en voorlopig de focus leggen op elkaar leren kennen in plaats van goeie seks. Of is dat nu not done?
Dat klinkt wel heeeel saai..quote:Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Ze kon geen normaal oogcontact houden, terwijl ze wel interesse toonde in me. En ik vertrouw mensen van nature niet echt helemaal die je niet in de ogen kunnen kijken.
Verder had ze geen ambitie, geen hobby's buiten winkelen en modderde ze maar wat aan op school. Ze kwam over als een uitzichtloos persoon..
De persoon zelf was niet heel spannend, al liep het gesprek zonder ongemakkelijke stiltes. Maar dat kwam vooral omdat ik veel vragen stelde om te kijken of er toch nog wat meer achter zat. Wel gezoend maar daar bleef het bij. Was vooral fysieke aantrekkingskracht denk ik..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |