abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 februari 2011 @ 16:03:13 #211
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92414218
Allez macondo, beetje meer informatie. Waarover hebben jullie gepraat, wat maakt ze bij je los (behalve een zaadlozing :P ). Zie je haar zitten voor een serieuze relatie?
Resistance is futile.
pi_92416531
quote:
Tot dusver loop ik niet echt warm voor je.
Dan vrees ik het ergste voor volgende week...
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 6 februari 2011 @ 18:28:35 #213
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_92420388
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 16:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

Waarom ging hij daar in eerste instantie al vanuit (derde date pas yo) ?
Omdat ik de tweede date daar al was blijven slapen. Stapje terug is dan niet logisch. Verder is ze behalve mooi ook heel erg ongecompliceerd ; geen moeilijke drama's, geen gedoe met ouders/exen/whatever.. Voor een echte serieuze relatie, dat weet ik nog niet. Begin is altijd makkelijk, weet niet of uhm.. we inhoudelijk ook op een lijn zitten en of dat erg blijkt te zijn.
Overal verstand van.
pi_92421063
Pas geleden nog een date gehad. Knappe vrouw, verder weinig te bieden. Maar afgekapt na de eerste date..

:(

Leuke dames uit Groningen hier?

[ Bericht 11% gewijzigd door Ijscodude op 06-02-2011 18:48:16 ]
  zondag 6 februari 2011 @ 19:34:09 #215
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92423589
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Seven. het volgende:
Update van mijn parship-avonturen dan maar:

Kris, manager van 39 neemt contact op met mij, na paar berichtjes over en weer geven we foto's vrij. Vervolgens stuurt hij me een bericht of ik niet vrijblijvend wil afspreken. Maar over zichzelf heeft hij niets verteld ondertussen. Dus ik stuur hem een verhaaltje over mij, met de melding dat ik echt wel wat meer wil weten voor ik afspreek (maar dat ik ook weer geen lastige ben om af te spreken of zo).

Vervolgens: niets. Hij heeft ingelogd dus hij heeft het gelezen.

Sorry maat, ik snap heel goed dat je geen zin hebt om lange verhalen te typen, ik ben dat ook kotsbeu. Ik moet nog een copy-paste versie maken :'), bespaart een hoop moeite. Maar als je niet éven een kwartiertje wil investeren om mij te vertellen wat voor jou de belangrijkste dingen in het leven zijn en hoe jij daar in staat, dan ga ik niet de moeite nemen om met je af te spreken. Zal na het weekend het contact verwijderen.

Het is trouwens ook best waarschijnlijk dat hij gewoon op het verhaal afknapte. Nou ja, ook dan is het de moeite niet voor mij natuurlijk.
Kris heeft toch nog gereageerd. Had het niet meer verwacht. Maar OK, ik ga er dan ook wel vanuit dat mensen z.s.m. reageren terwijl hij dus die behoefte duidelijk niet had. Zijn verhaal is echter een beetje bizar, ik weet niet zo heel goed wat ik ervan moet denken maar ik ben voorzichtig positief.

Pluspunten: grote mond, gevechtsporten, combinatie van natuur/stad, yin/yang etc. Het lijkt me een vent die redelijk diep nadenkt over 'het leven' in het algemeen, iemand die niet zomaar wat aanmoddert. Ik hou het meeste van luchtige types maar aangaande levensvisie moet iemand toch wel inhoud bieden.

Minpunten: kieskeurig met wie hij het bed deelt. Ik ben dat lang niet altijd geweest in het kader van issue-verwerking en ik weet niet of hij daar tegen kan. Bovendien hou ik van ervaren mannen. Hij spreekt over een boeddhistische levensfilosofie, zie ook eerste pluspunt. Maar kan de diepte daarvan niet goed inschatten.

Hij schrijft: volgens mij is dit bericht verwarrend. En dat is het ook. Ik kan niet inschatten of hij en ik mogelijk op dezelfde golflengte liggen. Krijg wel de indruk dat hij van het principe 'leven en laten leven is' en dat schept mogelijkheden.

Some advice?
Resistance is futile.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:34:42 #216
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92423609
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:42 schreef Ijscodude het volgende:
Pas geleden nog een date gehad. Knappe vrouw, verder weinig te bieden. Maar afgekapt na de eerste date..

:(

Leuke dames uit Groningen hier?

In welk opzicht weinig te bieden? Wat stoorde je, wat ontbrak er?
Resistance is futile.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:35:46 #217
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92423652
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 18:28 schreef macondo het volgende:

[..]

Omdat ik de tweede date daar al was blijven slapen. Stapje terug is dan niet logisch. Verder is ze behalve mooi ook heel erg ongecompliceerd ; geen moeilijke drama's, geen gedoe met ouders/exen/whatever.. Voor een echte serieuze relatie, dat weet ik nog niet. Begin is altijd makkelijk, weet niet of uhm.. we inhoudelijk ook op een lijn zitten en of dat erg blijkt te zijn.
Klinkt als een leuke meid. Maar hoezo weet je na drie dates nog niet of je inhoudelijk op één lijn zit?
Resistance is futile.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:37:01 #218
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92423704
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Kris heeft toch nog gereageerd. Had het niet meer verwacht. Maar OK, ik ga er dan ook wel vanuit dat mensen z.s.m. reageren terwijl hij dus die behoefte duidelijk niet had. Zijn verhaal is echter een beetje bizar, ik weet niet zo heel goed wat ik ervan moet denken maar ik ben voorzichtig positief.

Pluspunten: grote mond, gevechtsporten, combinatie van natuur/stad, yin/yang etc. Het lijkt me een vent die redelijk diep nadenkt over 'het leven' in het algemeen, iemand die niet zomaar wat aanmoddert. Ik hou het meeste van luchtige types maar aangaande levensvisie moet iemand toch wel inhoud bieden.

Minpunten: kieskeurig met wie hij het bed deelt. Ik ben dat lang niet altijd geweest in het kader van issue-verwerking en ik weet niet of hij daar tegen kan. Bovendien hou ik van ervaren mannen. Hij spreekt over een boeddhistische levensfilosofie, zie ook eerste pluspunt. Maar kan de diepte daarvan niet goed inschatten.

Hij schrijft: volgens mij is dit bericht verwarrend. En dat is het ook. Ik kan niet inschatten of hij en ik mogelijk op dezelfde golflengte liggen. Krijg wel de indruk dat hij van het principe 'leven en laten leven is' en dat schept mogelijkheden.

Some advice?
Meestal als je zelf al twijfelt zal het niet veel worden. Je eerste gevoel erbij is meestal toch wel wat het wordt. Maar aan de andere kant, je kunt ook best een keer met hem afspreken en daarna besluiten.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:37:26 #219
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92423736
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef Seven. het volgende:

[..]

Klinkt als een leuke meid. Maar hoezo weet je na drie dates nog niet of je inhoudelijk op één lijn zit?
Weet ie vast wel, maar ze is vast te lekker om haar zo even af te serveren :')
  zondag 6 februari 2011 @ 19:37:47 #220
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92423756
Neelix wanneer heb jij nou je date?
  zondag 6 februari 2011 @ 19:40:10 #221
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92423897
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Cue_ het volgende:
Neelix wanneer heb jij nou je date?
Ik had misschien dit weekend een date, maar die had het te druk en we hadden sowieso al iets gepland staan over anderhalve week (ze heeft het druk, schijnt).
Andere staat gepland voor woensdag en daar kijk ik best naar uit.

We hebben het nu al over Commodore 64's gehad, dus inhoudelijk zit dat zeker wel goed :D Nou alleen de rest nog...
  zondag 6 februari 2011 @ 19:40:48 #222
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92423920
Veel plezier alvast ^O^
  zondag 6 februari 2011 @ 19:43:52 #223
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92424071
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Neelix het volgende:

[..]

Ik had misschien dit weekend een date, maar die had het te druk en we hadden sowieso al iets gepland staan over anderhalve week (ze heeft het druk, schijnt).
Andere staat gepland voor woensdag en daar kijk ik best naar uit.

We hebben het nu al over Commodore 64's gehad, dus inhoudelijk zit dat zeker wel goed :D Nou alleen de rest nog...
OK, denk je dat je over 20 jaar nog iets hebt aan inhoudelijk op 1 lijn liggen aangaande commodores? :P .

Hoe zit het qua humor, kunnen jullie lachen? Al serieuzere gesprekken gehad?
Resistance is futile.
pi_92424244
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

Some advice?
Ik denk dat je dan sowieso zou moeten afspreken om te kijken hoe dat in het echt is. Als hij je daar leuk genoeg voor lijkt. Geschreven tekst blijft soms lastig, hoewel ik het wel met Neelix eens ben dat je eerste gevoel bij zoiets vaak wel klopt. Maar een keer afspreken kan natuurlijk altijd.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  zondag 6 februari 2011 @ 19:47:35 #225
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92424307
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef Seven. het volgende:

[..]

OK, denk je dat je over 20 jaar nog iets hebt aan inhoudelijk op 1 lijn liggen aangaande commodores? :P .

Hoe zit het qua humor, kunnen jullie lachen? Al serieuzere gesprekken gehad?
Natuurlijk, het blijven schitterende apparaten en als we het twintig jaar met elkaar zouden uithouden dan zal ze haar mening daarover vast niet veranderd hebben :P

En ja en ja.
Ik probeer me altijd wel een beetje in te houden met enthousiasme, maar vind het lastig bij deze.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:50:57 #226
277627 Seven.
We are Borg.
pi_92424502
Oh, nog wat advies please. Ik heb volgens mij morgen een date met een jongen die ik tijdje geleden IRL ontmoet heb. Hij komt morgen terug van vakantie en hij wil me dan zien. We hebben 1x seks gehad voor zijn vakantie en daar heb ik nu een beetje spijt van, hoewel het echt lekker was. Spijt omdat ik hem stiekem best wel gemist heb, vooral die eerste week en ik werd ook een beetje onzeker tijdens een weekend waarin ik niets hoorde. Ik heb dan maar een kort maar eerlijk berichtje daarover gestuurd en via de mail was dat redelijk rap opgeklaard. Maar eigenlijk wil ik een stap terug doen nu en voorlopig de focus leggen op elkaar leren kennen in plaats van goeie seks. Of is dat nu not done?
Resistance is futile.
  zondag 6 februari 2011 @ 19:53:48 #227
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_92424683
Voor mannen wel, die kunnen dat moeilijk met elkaar rijmen.
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:14:55 #228
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92425929
nja, uit datingsites kwam voor mij echt helemaal niks....gelukkig is daar Fok! misschien wel de meest succesvolle datingsite van Nederland :)
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  zondag 6 februari 2011 @ 20:15:48 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92425970
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
nja, uit datingsites kwam voor mij echt helemaal niks....gelukkig is daar Fok! misschien wel de meest succesvolle datingsite van Nederland :)
Nog wat gedate via fok dan de laatste tijd?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:16:31 #230
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92426014
quote:
7s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nog wat gedate via fok dan de laatste tijd?
gisteren met een uitloop naar vandaag :+
  zondag 6 februari 2011 @ 20:16:59 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92426044
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

gisteren met een uitloop naar vandaag :+
Haha.. klasse ^O^
Maar ook relatiemateriaal of gewoon seks?
  zondag 6 februari 2011 @ 20:19:25 #232
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92426171
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:16 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Haha.. klasse ^O^
Maar ook relatiemateriaal of gewoon seks?
ik doe niet aan "gewoon sex", dus relatiemateriaal....hoewel dat materiaal wat mij betreft wel weggelaten mag worden :) beetje over en weer pm-en, door drukte pas na 2wk af kunnen spreken en dit was er 1 in de categorie: "kan iemand ff de brandweer bellen?" :)
  zondag 6 februari 2011 @ 20:20:01 #233
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92426215
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik doe niet aan "gewoon sex", dus relatiemateriaal....hoewel dat relatie wat mij betreft wel weggelaten mag worden :) beetje over en weer pm-en, door drukte pas na 2wk af kunnen spreken en dit was er 1 in de categorie: "kan iemand ff de brandweer bellen?" :)
Ze is gewoon materiaal? :o
  zondag 6 februari 2011 @ 20:20:58 #234
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92426273
quote:
12s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ze is gewoon materiaal? :o
ehm....heb het aangepast :D
  zondag 6 februari 2011 @ 20:31:34 #235
1135 Neelix
Fok!fossiel
pi_92427054
quote:
Op zondag 6 februari 2011 20:19 schreef 3rdRock het volgende:

[..]

ik doe niet aan "gewoon sex", dus relatiemateriaal....hoewel dat materiaal wat mij betreft wel weggelaten mag worden :) beetje over en weer pm-en, door drukte pas na 2wk af kunnen spreken en dit was er 1 in de categorie: "kan iemand ff de brandweer bellen?" :)
Nice! Geniet ervan!
  zondag 6 februari 2011 @ 20:35:05 #236
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_92427330
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:31 schreef Neelix het volgende:

[..]

Nice! Geniet ervan!
ik doe m'n best :) wordt wel "latten", maar we zien wel hoe het loopt...
pi_92427614
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:34 schreef Seven. het volgende:

[..]

In welk opzicht weinig te bieden? Wat stoorde je, wat ontbrak er?
Ze kon geen normaal oogcontact houden, terwijl ze wel interesse toonde in me. En ik vertrouw mensen van nature niet echt helemaal die je niet in de ogen kunnen kijken.

Verder had ze geen ambitie, geen hobby's buiten winkelen en modderde ze maar wat aan op school. Ze kwam over als een uitzichtloos persoon..
pi_92427707
quote:
2s.gif Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef Seven. het volgende:
Oh, nog wat advies please. Ik heb volgens mij morgen een date met een jongen die ik tijdje geleden IRL ontmoet heb. Hij komt morgen terug van vakantie en hij wil me dan zien. We hebben 1x seks gehad voor zijn vakantie en daar heb ik nu een beetje spijt van, hoewel het echt lekker was. Spijt omdat ik hem stiekem best wel gemist heb, vooral die eerste week en ik werd ook een beetje onzeker tijdens een weekend waarin ik niets hoorde. Ik heb dan maar een kort maar eerlijk berichtje daarover gestuurd en via de mail was dat redelijk rap opgeklaard. Maar eigenlijk wil ik een stap terug doen nu en voorlopig de focus leggen op elkaar leren kennen in plaats van goeie seks. Of is dat nu not done?
Ik denk dat hij nu wel minstens seks verwacht als je hem ziet. Mijn advies is gewoon eerlijk zijn naar hem toe, dus er gewoon over praten. Als hij dat niet kan accepteren weet je gelijk waar je aan toe bent:)
  zondag 6 februari 2011 @ 20:41:55 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_92427857
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:38 schreef Ijscodude het volgende:

[..]

Ze kon geen normaal oogcontact houden, terwijl ze wel interesse toonde in me. En ik vertrouw mensen van nature niet echt helemaal die je niet in de ogen kunnen kijken.

Verder had ze geen ambitie, geen hobby's buiten winkelen en modderde ze maar wat aan op school. Ze kwam over als een uitzichtloos persoon..
Dat klinkt wel heeeel saai.. -O-
pi_92428446
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 20:41 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heeeel saai.. -O-
De persoon zelf was niet heel spannend, al liep het gesprek zonder ongemakkelijke stiltes. Maar dat kwam vooral omdat ik veel vragen stelde om te kijken of er toch nog wat meer achter zat. Wel gezoend maar daar bleef het bij. Was vooral fysieke aantrekkingskracht denk ik..

Ik moet wel zeggen dat er nu niet veel meer over is op dating-sites die ik heb bekeken. En de vrouwen die ik tijdens het uitgaan tegenkom zijn of bezet, of arrogant en verwaand..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')