Die chillt ook te lekkerquote:Op zondag 30 januari 2011 20:57 schreef Rifoki het volgende:
[..]
The famous hippiebank, zat aardig vol gisteren.
Ik las wat andersquote:Op zondag 30 januari 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo word je inderdaad op een valse manier op de tieten gedrukt. Gaat het met jou wel een beetje?
Bij ons thuisquote:Op zondag 30 januari 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat klopt
En er komen wel meer epische feestjes
Gaat, maar wil met hem zijn, en niet met haar hersenmanipulatiepraat. En het gaat lastig worden aangezien hij haar heeft belooft dat ik niet tussen hen in kan komen en andersom.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo word je inderdaad op een valse manier op de feiten gedrukt. Gaat het met jou wel een beetje?
En dat is allemaal jouw schuldquote:Op zondag 30 januari 2011 21:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij denkt echt te veel aan tieten, hoor
hij sliep ook lekker he?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:57 schreef Rifoki het volgende:
[..]
The famous hippiebank, zat aardig vol gisteren.
What's your poison?quote:
Ik kan me voorstellen dat je wil vechten als je van hem houdt. Maar, hij weet dus dat ze het zo gemanipuleerd heeft?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:01 schreef Evie het volgende:
[..]
Gaat, maar wil met hem zijn, en niet met haar hersenmanipulatiepraat. En het gaat lastig worden aangezien hij haar heeft belooft dat ik niet tussen hen in kan komen en andersom.
Wat dus keidom is van hem dat hij niet inziet dat ze dat dus juist doet en probeert.
Maar ik ga er gewoon maar voor...
Ja, zegquote:
Ik krijg het niet in zn kop, en dat moet hij zelf in gaan zien. En ik hoop bij god dat hij dat ooit zal doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je wil vechten als je van hem houdt. Maar, hij weet dus dat ze het zo gemanipuleerd heeft?
Je hebt 2 medeplichtigenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zegMij de schuld geven is wel heel makkelijk he!
Where's the fun in that?quote:
Jeetje, wat een kut situatie... Kan je hem geen mails laten zien of zo?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik krijg het niet in zn kop, en dat moet hij zelf in gaan zien. En ik hoop bij god dat hij dat ooit zal doen..
Dat is idd wel heel makkelijk met die twee, wapens van je.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zegMij de schuld geven is wel heel makkelijk he!
heeeeeeeeeeeeyquote:Op zondag 30 januari 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
Zo, fris gedoucht na een lange reis (thanks chauPeur
).
Wat was het een geweldig feest! Een lange, bijzondere nacht met hele toffe mensen!
Nu rose-violet thee
En je hebt ze nog niet eens gezien... Gaat goed zegquote:Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef STING het volgende:
[..]
Dat is idd wel heel makkelijk met die twee, wapens van je.
Kan, maar wil eigenlijk gewoon laten inzien hoeveel ik van m hou en hij om mij geeft en gewoon een weekend zonder haar weg... Even met zn tweeën oid...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jeetje, wat een kut situatie... Kan je hem geen mails laten zien of zo?
Damn, hoop echt dat het goed komt voor je
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:42 schreef Evie het volgende:
[..]
O en ik had zo'n lieve post over dr in het topic met welke single je t liefste wilt daten
Dat is precies wat 'ie wilde horen.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
En je hebt ze nog niet eens gezien... Gaat goed zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |