Niet echt iets bijzonders volgens tvgids.nlquote:Op zondag 30 januari 2011 20:34 schreef -Engel- het volgende:
Twitter eens checken of er nog een film is /twitter
Een shampoo die big heet? Oh, op z'n Engels natuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 20:38 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind die dingen die jij noemt ook erg fijn en big, dat is voor mij DE shampoo
Stalker!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
Waar is missbehavin trouwens? Die moet toch intussen allang thuis zijn?
O en ik had zo'n lieve post over dr in het topic met welke single je t liefste wilt datenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:41 schreef Watertornado het volgende:
Waar is missbehavin trouwens? Die moet toch intussen allang thuis zijn?
Jij wilt MissB wel daten?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:42 schreef Evie het volgende:
[..]
O en ik had zo'n lieve post over dr in het topic met welke single je t liefste wilt daten
En die andere twee zijn?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:43 schreef Evie het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hell yeah.. een van de 3 vrouwen op deze aardbol die me wellicht zou kunnen bekeren
Ik kan mij iets herinneren dat Evie mannen even stom vond en dat als ze dan toch vrouwen zou daten dat MissB dan wel in aanmerking komt. Correct me if I'm wrong.quote:
Eten bij Eviequote:
Wie nietquote:
twe vrouwen die ik ook kenquote:
En ik dan?quote:
Ah, okequote:
Hmmm... je hebt me aan het twijfelen gemaakt hoorquote:
Neeeequote:Op zondag 30 januari 2011 20:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm... je hebt me aan het twijfelen gemaakt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |