Nou, waar was je nu?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zeep je wel in, daar vrolijk je wel van op
quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, ik heb nogsteeds teveel energie om dingen te gaan doen
Watdefack? Ik snap de combinatie niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver, ik heb nogsteeds teveel energie om dingen te gaan doen
Misschien wel een idee, wordt mijn leven wat zinvoller wellichtquote:
Mag ik kijken?quote:
Ik heb energie voor like.. een heleboel, maar er is geen klote meer te doen, ik moet zo m'n bed in want de wekker gaat om half 4..quote:Op zondag 30 januari 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Watdefack? Ik snap de combinatie niet.
Je zin klopt gewoon niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb energie voor like.. een heleboel, maar er is geen klote meer te doen, ik moet zo m'n bed in want de wekker gaat om half 4..
Nou, iedereen mag zichzelf masseur noemen dus ga ervoor!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien wel een idee, wordt mijn leven wat zinvoller wellicht
Rukken will do...... I guessquote:Op zondag 30 januari 2011 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb energie voor like.. een heleboel, maar er is geen klote meer te doen, ik moet zo m'n bed in want de wekker gaat om half 4..
Dat is ook balen dan zegquote:Op zondag 30 januari 2011 20:25 schreef Samzz het volgende:
Och jeetje, meisje op een ander forum die ik heb gevolgd zou in Egypte met paarden gaan werken. Alles opgezegd en nu zit ze op een boot te wachten op vervoer naar Nederland.
Wat een timing zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |