Kun je nagaanquote:Op zondag 30 januari 2011 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
En je hebt ze nog niet eens gezien... Gaat goed zeg
Zou tof zijn als je dat kan regelenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:06 schreef Evie het volgende:
[..]
Kan, maar wil eigenlijk gewoon laten inzien hoeveel ik van m hou en hij om mij geeft en gewoon een weekend zonder haar weg... Even met zn tweeën oid...
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:Zo, fris gedoucht na een lange reis (thanks chauPeur
).
Wat was het een geweldig feest! Een lange, bijzondere nacht met hele toffe mensen!
Nu rose-violet thee
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:57 schreef Rifoki het volgende:
[..]
The famous hippiebank, zat aardig vol gisteren.
Dat haalt de exclusiviteit er wel een beetje af als ze zo makkelijk in de uitverkoop gaan.quote:
Parachutespringen is er niks bij.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
nou de bananenchips zijn opennu nog durven te eten
Ik heb helemaal niks in de uitverkoopquote:Op zondag 30 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat haalt de exclusiviteit er wel een beetje af als ze zo makkelijk in de uitverkoop gaan.
Nu pas thuis?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:04 schreef missbehavin het volgende:
Zo, fris gedoucht na een lange reis (thanks chauPeur
).
Wat was het een geweldig feest! Een lange, bijzondere nacht met hele toffe mensen!
Nu rose-violet thee
Gelukkig bevat deze zin geen 'nog'.quote:
Go MeMo go MeMo go MeMoquote:Op zondag 30 januari 2011 21:08 schreef Memento-Mori het volgende:
nou de bananenchips zijn opennu nog durven te eten
Dat word een oersaai feest danquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:05 schreef Delan het volgende:
[..]
heeeeeeeeeeeey![]()
ik ben nog lekker aan het uitbrakken!
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Ik krijg het niet in zn kop, en dat moet hij zelf in gaan zien. En ik hoop bij god dat hij dat ooit zal doen.
* Evie houdt niet van manipuleren
Grote verhalen als je op afstand zit...quote:
Alsof je er nee tegen zou zeggenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat haalt de exclusiviteit er wel een beetje af als ze zo makkelijk in de uitverkoop gaan.
Woeiiiiquote:Op zondag 30 januari 2011 21:11 schreef Memento-Mori het volgende:
t smaakt (gelukkig) helemaal niet naar banaan
Ik durf je op msn ook wel trut te noemen hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Grote verhalen als je op afstand zit...
Nou, ik ga wel aan de drank hoor. Verlegen enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |