Nee maar wel dichtbijquote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Woont zij in hetzelfde pand als waar jij woonde? Had ik dat geweten verleden week...
Daar moet je zo uit te pikken zijn, tussen die duizenden andere studenten.quote:
The horrorquote:Op zondag 30 januari 2011 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas maar op. Straks raakt hij je met de pijl die voor je buurvrouw was bedoeld. Ben je straks hoteldebotel van een kerel.
Jawel hoor... dikke tieten beetje raar mens, valt wel opquote:Op zondag 30 januari 2011 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar moet je zo uit te pikken zijn, tussen die duizenden andere studenten.
ik woon in Maastricht tegenwoordigquote:Op zondag 30 januari 2011 19:37 schreef Evie het volgende:
[..]
O jee, heel wat gemist in de tussentijd
en dan zal ik er zelf wel niet geweest zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 19:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik er was, maar dat is al ruim een half jaar geleden, toen heb ik het je van te voren gemeld ergens in een post.
Ja, als ik big pussies had gezet, was er vast allemaal raar volk op afgekomen. Dan zie ik liever het écht rare volk dat op pig pussies afkomt.quote:
Ahaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, als ik big pussies had gezet, was er vast allemaal raar volk op afgekomen. Dan zie ik liever het écht rare volk dat op pig pussies afkomt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, als ik big pussies had gezet, was er vast allemaal raar volk op afgekomen. Dan zie ik liever het écht rare volk dat op pig pussies afkomt.
Die dikke tieten maken vast een hoop goed. Dat rare heb ik geen last van als ik ernaar staar.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:39 schreef Evie het volgende:
Jawel hoor... dikke tieten beetje raar mens, valt wel opJe herkent dr als je dr ziet
![]()
Dat was toen volgens mij ook al je reactie. Je bent er gewoon nooit als ik eens in Utrecht ben.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
en dan zal ik er zelf wel niet geweest zijn![]()
Oh.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij hebt een big pussy in de aanbieding? We kunnen altijd aan Lotusss vragen of ze voor jou de TT aanpast.quote:
Nee oké, maar hij liet het overkomen alsof hij Stalin een rotschop gegeven had... en NIEMAND komt aan mijn poezels. Het zijn net mijn kinderenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:41 schreef Samzz het volgende:
Een kat gaat niet dood van een zetje, hoor.
Ach genieten van mijn inkijk staat voor iedereen vrijquote:Op zondag 30 januari 2011 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die dikke tieten maken vast een hoop goed. Dat rare heb ik geen last van als ik ernaar staar.
Wat heb jij met varkenskutjes Myr?quote:
Dat er vandaag de dag nog dingen gratis zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach genieten van mijn inkijk staat voor iedereen vrij![]()
![]()
Overdrijven is ook een vak he...quote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee oké, maar hij liet het overkomen alsof hij Stalin een rotschop gegeven had... en NIEMAND komt aan mijn poezels. Het zijn net mijn kinderen
Doe mij maar een pond inkijk dan.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef Evie het volgende:
Ach genieten van mijn inkijk staat voor iedereen vrij![]()
![]()
Het vervolg op de film Brother Bear.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
Eigenlijk was ik meer nieuwsgierig waar het hier over ging, dat je op zo'n TT komt.
quote:
Liev van me hehquote:Op zondag 30 januari 2011 19:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat er vandaag de dag nog dingen gratis zijn
Kom ik wel aan hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |