Meeste mensen dachten dat ze pas NA de avondklok naar buiten moestenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef gehotseflotst het volgende:
Wat een boel mensen nog zeg! Die avondklok heeft echt veel zin
klopt, angstzaaien werkt het best ( in hun ogen ) ...." verdeel en heers ".....quote:Op zondag 30 januari 2011 19:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bangmakerij. propaganda. Dat is al jaren de strategie van Mubarak.
In dat geval zei ik niks en heeft die avondklok heeeeel veel zinquote:Op zondag 30 januari 2011 19:06 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Meeste mensen dachten dat ze pas NA de avondklok naar buiten moesten![]()
//Maar ik denk dat het wel weer afgelopen is voor vandaag, El-Baradei is weer naar weg (?)
quote:Farrah3m Farrah
Now in Tahrir: people lying down on floor and spelling out with thier bodies "Down with Mubarak" #jan25 #egypt #tahrir
Ja, dat zal het zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 19:06 schreef IHVK het volgende:
Ik snap het ook niet van UPC
Het kanaal is gratis te streamem Notabene.
Alleen om hun Arabische zenderpakket van 10 euro/m erdoor te drukken..
quote:JosStrengholt Jos Strengholt
Ik ben niet van plan te vertrekken. Zojuist zelfs even echt verbinding met internet gehad via ISP in Frankrijk. Supertraag, dat wel.
quote:NRC Live:
De Egyptische staats-tv laat zojuist zien hoe Hosni Mubarak samenzit met nieuwbakken vice-president Omar Suleiman en dito premier Ahmed Shafiq. De meeting zou plaatsvinden om "de prioriteiten van de nieuwe regering vast te stellen", zo meldt het tv-station.
Echt, macht maakt echt dat je een plaat ter grootte van de Sahara voor je kop hebtquote:
quote:
quote:NRC Live: Pijnlijk. Abdurahman Warsame, Al Jazeera English-verslaggever, meldt dat ElBaradei kreeg toegeschreeuwd "wij hebben niemand nodig die ons vertegenwoordigd!". Hij zou na deze afwijzing vertrokken zijn en zijn speech niet hebben afgemaak
Kan het me niet voorstellen eigenlijkquote:
Ook logisch. Binnen Egypte is Elbaradei ook gewoon niet eens erg bekend of zelfs erg geliefd ...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |