Heel klein, maar dat komt omdat 'ie zo koud is.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef Pagan het volgende:
Heel klein, maar dat komt omdat 'ie zo koud is.
Weer ravioli met champignons.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Weer ravioli met champignons.
lekker heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon aan sabbelen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Zolang het een ijsje is en geen echte, prima. Herenliefde is niet zo mijn ding.quote:
badder ze!quote:
ik heb dat ook moeten lerenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef Rewimo het volgende:
Yns, jij nog een
Ik maak soms 100 foto's of meer als we ergens heen zijn en dan zijn er 2 bij waarvan ik denk: ja die zijn goed, een stel die er mee door kunnen en een aantal die zo de kliko ingaanMaar dat moet je ook leren. In het begin vond ik alles mooi
ook, veel denk ik toch wel, mn eigen plek, ruimte, maar ook t weer aan de slag zijn, een gezellige groep mensen die ik heb leren kennenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Yns wat fijn dat je je beter voelt?
De verhuizing heeft daar aan bij gedragen of niet?
dat ligt helemaal aan wat de vraag is. reiskosten, afdrukken, tijd etcquote:Mag ik vragen wat je voor een shoot vraagt? Ik krijg het van mijn vriend maar had beloofd rond te kijken naar iemand die de shoot kan maken.
qltel gaat morgen naar de postbus dus dan weet ik hetquote:Op zondag 30 januari 2011 18:41 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Elisa en Rewimo hebben jullie ook de pakjes ontvangen ? ben vorige week hele week op fukansie geweest dus niet op gelet![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
qltel gaat morgen naar de postbus dus dan weet ik het
Hee Q, hoe is het nu?quote:
Vergeet je Mythbusters met Obama niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh my, ik kom uit bad, en ik zie Patty Brard bij Carlo en Irene, en ie heeft me toch twee leuke hondjes![]()
Ik wil weten welk merk dat is
hoe heb je deze schok overleefd?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh my, ik kom uit bad, en ik zie Patty Brard bij Carlo en Irene
Is het misschien Bolonka Zwetna's? http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1280&bih=620quote:Op zondag 30 januari 2011 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Oh my, ik kom uit bad, en ik zie Patty Brard bij Carlo en Irene, en ie heeft me toch twee leuke hondjes![]()
ze heeft net wel verteld wat het wasquote:Op zondag 30 januari 2011 19:07 schreef oh-oh het volgende:
Deze?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:07 schreef oh-oh het volgende:
NEE NU!!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:12 schreef oh-oh het volgende:
Ze zijn geweldig die hondjes![]()
Oh ja Mythbusters, om 20.00 he?
Als ik jullie toch niet had
Wat een gruwelijke rasnaam, maar volgens mij zijn die het ja, ze zijn eeeeeenig, kunnen we die Greys niet aansmeren ipv zo een stomme border terrierquote:Op zondag 30 januari 2011 19:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Is het misschien Bolonka Zwetna's? http://www.google.nl/imag(...)=wi&biw=1280&bih=620
Niks paniek maar 't is zo sneu in te schakelen en de aftiteling te zienquote:Op zondag 30 januari 2011 19:14 schreef oh-oh het volgende:
OK< GEZAPT, geen paniek Baaf![]()
Doe mij dat middelste hondje maar
ik vind het een raar woordquote:Op zondag 30 januari 2011 19:29 schreef Oognip het volgende:
Kennen jullie lapsang thee? Wat vinden jullie daar van?
Soort lapdance, maar dan zingend? Ik ken het niet iig.quote:
Hekken slopenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:28 schreef Barbaaf het volgende:
Ook weer typisch Mythbusters dat ze er geen rekening mee houden wat zo'n auto doet als hij niet geraakt wordt
die deed me aan zweetschoenen denkenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:29 schreef Oognip het volgende:
Kennen jullie lapsang thee? Wat vinden jullie daar van?
Ik vind van niet, het ruikt naar rook en ik ga er echt bijna van over mijn nek. Echt heel vies vind ik het. Mijn vriend vindt het wel heel lekker en blijft er helaas ook lang naar uit zijn mond ruikenquote:
Haha ja? Dat ruik ik er echt niet inquote:Op zondag 30 januari 2011 19:32 schreef Nonneke het volgende:
[..]
die deed me aan zweetschoenen denken
Dat klinkt erg goed nuquote:Op zondag 30 januari 2011 19:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij had hele erg vieze ogen maar geen wondjes. Meer vocht wat uit zijn neus en ogen kwam en dat op een witte kat ziet er smerig uit.
Hij heeft al een poos geen diarree meer gehad en is erg actief om vervolgens uren te slapen maarja het is een kat he.
Dat klinkt zeker goed f_r!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:44 schreef ferrari_rood het volgende:
Hij had hele erg vieze ogen maar geen wondjes. Meer vocht wat uit zijn neus en ogen kwam en dat op een witte kat ziet er smerig uit.
Hij heeft al een poos geen diarree meer gehad en is erg actief om vervolgens uren te slapen maarja het is een kat he.
Like duh!quote:
Gaan die hondjes van jou nooit aan de schijt oh-oh? Ik durf mijn katten nooit zoveel "mensen" eten te geven omdat ik bang ben dat ze daar ziek van worden...quote:Op zondag 30 januari 2011 19:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb mijn goulash met rijst eerlijk gedeeld met de hondjes
Neuh, die kunnen echt alles hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:02 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gaan die hondjes van jou nooit aan de schijt oh-oh? Ik durf mijn katten nooit zoveel "mensen" eten te geven omdat ik bang ben dat ze daar ziek van worden...
Zo die moet dan wel echt een sterke maag hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, die kunnen echt alles hebben![]()
Chico heeft zich op zn verjaardag de hele dag scheel gevreten.
11 roomsoesjes, een paar verschillende hondensnacks, frietjes, slagroomtaart , en dan ook nog zn gewone voerScheet evenveel als normaal
Het schijnt dat ze als enige met vlaggetjes zijn in het publiek, dat maakt het spotten wat makkelijkerquote:
Aha, veel plezierquote:Op zondag 30 januari 2011 21:13 schreef APK het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze als enige met vlaggetjes zijn in het publiek, dat maakt het spotten wat makkelijker
Ik ben het met je eens, garantie dat ze oud worden als je ze alleen hondenvoer geeft heb je natuurlijk nooit. Mijn eerste 2 katten gaf ik altijd goed kattenvoer en nooit iets wat niet voor hen bedoelt was. Deze 2 waren binnen 3 maanden dood, had niets met het voer te maken natuurlijk, maar ik bedoel garantie heb je toch nooit.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:30 schreef oh-oh het volgende:
Naja, ze eten normaal gesproken alleen maar KVV of rauw, maar onze oude hond is 17 geworden op tafelresten, ik denk serieus waar dat ze er meer aan hebben als ze gewoon overal tegen kunnen, en niet maar 1 iets kunnen eten.Is ook zo een gedoe als je es weg bent.
En frietjes krijgt Chico natuurlijk zonder zout, maar goed, hij jat ook wel es wat chips of zo hoor.
Ik weet t niet, ik kan ze hun hele leven alleen maar gezond eten geven en dan kunnen ze nog morgen onder de bus lopen, of kanker krijgen of iets anders.
Karel die verwen ik het meest met dingen als radijsjes en komkommer, Chico heeft nou eenmaal echt een hele ongezonde smaak qua snoeperij![]()
Altijd al gehad ook.
Toen ik hem kreeg werd ik gewaarschuwd dat ie het liefst met zn kop in alle colaglazen ging staan lebberen bijvoorbeeld, en ik had hem nog geen week toen ik hem op de eettafel aantrof met zijn kop in een zak paprikachips
en jij ernaast: goed zo! Goed zo!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:22 schreef oh-oh het volgende:
Zovaak krijgen ze niet veel lekkers, en wij lopen normaal gezien lekker veel he.
Op een gemiddelde doordeweekse dag in de winter lopen de chineesjes toch al minstens 2 uur.
En in de zomer gemiddeld 3 uur, en in het weekend makkelijk een uur of 4 per dag![]()
Billy en Sjon zitten naast me rechtop te grommen op katten in reclamefilmpjes nu
Juh maar die krengen rennen, ik nietquote:
de vlaggetjes zie ik wel, maar herken nietsquote:
Nee, is best wel een hoop gedoe om het te cappen en dan te uploadenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:24 schreef Oognip het volgende:
Heb je ook een screenshot van net? Net waren ze goed in beeld
Dr is verdorie NU belangstelling jonguhquote:Op zondag 30 januari 2011 21:28 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, is best wel een hoop gedoe om het te cappen en dan te uploaden
Heb het wel opgenomen als er later belangstelling is
Ik zie ze nietquote:Op zondag 30 januari 2011 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dr is verdorie NU belangstelling jonguh![]()
BAM cappen en loaden jij
Ja ik dacht zap dr ook ff gezellig heen maar die J zingt echt echt vet valsquote:
Volgens mij vragen ze een vrijwillige bijdrage maar dat weet ik niet echt zeker ...quote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Moet je ook betalen voor de ambulance als je belt voor een kat die aangereden is?
Oh ok, de dierenambulance is nu door iemand anders gebeld maar de volgende keer als ik het zelf meemaak wou ik dat wel weten. Dank.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Volgens mij vragen ze een vrijwillige bijdrage maar dat weet ik niet echt zeker ...
Heb je hem nou zelf aangereden? Dan denk ik namelijk van wel. Zo niet, dan lijkt het me niet. Jij kan er immers niks aan doen en je doet het dier alleen maar helpen hiermee terwijl je het niet "moet". Leeft de kat nog?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
Moet je ook betalen voor de ambulance als je belt voor een kat die aangereden is?
Nee, gelukkig heb ik nog geen rijbewijs... Ik heb geen idee of de kat nog leeft, ze gingen de kat opereren ofzo en toen ging ik maar naar binnen. Ben nog in schok ervan.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je hem nou zelf aangereden? Dan denk ik namelijk van wel. Zo niet, dan lijkt het me niet. Jij kan er immers niks aan doen en je doet het dier alleen maar helpen hiermee terwijl je het niet "moet". Leeft de kat nog?
Ja logisch, daar zou ik ook wel even last van hebben. Hopelijk komt de kat er weer boven op.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:35 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nee, gelukkig heb ik nog geen rijbewijs... Ik heb geen idee of de kat nog leeft, ze gingen de kat opereren ofzo en toen ging ik maar naar binnen. Ben nog in schok ervan.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik ga het echt niet uitkijken, die man kan echt niet zingen zeg, ik hoor nog liever Blof
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:39 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg het echt niet om te zeiken of flauw te doen maar echt, wat een vals gejank zeg, ik krijg er de slappe lach van, ze zijn wel songfestivalwaardig![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:37 schreef Oognip het volgende:
Af en toe lijkt het net of die ene knakker, links voor de kijkers, zijn gitaar aan het neuken is met zijn achterlijke bewegingen
en voor betaald hebbenquote:Op zondag 30 januari 2011 21:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop echt dat het in de zaal minder slecht klinkt als op tv, je zal dr maar de hele avond moeten staan anders
Oh, zeg me dat dit gratis isquote:
duurde niet heel lang geloof ikquote:Op zondag 30 januari 2011 21:46 schreef Oognip het volgende:
Maar wat is nu eigenlijk de bedoeling van deze avond? Ze moeten 5 nummers zingen en daarvan wordt de beste gekozen? Als dat alles is ben ik benieuwd hoe de rest van de avond wordt ingevuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets van 35 euro p.p. was en dat in Dusseldorf iets van 110 p.p.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
duurde niet heel lang geloof ikDuurt nog een half uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens mij kunnen ze beter een uptempo nummer kiezen dan al dat kattengejank.
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht dat het iets van 35 euro p.p. was en dat in Dusseldorf iets van 110 p.p.
Maar wat vind jij er van?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
Zo hequote:
Laatste liedje ging wel, Greys vond het ook wel mooi geloof ikquote:Op zondag 30 januari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
Maar wat vind jij er van?
Dit is het eerste nr dat ie niet vals zingt.
Maar tis een suf slaapliedje, geen songfestivalliedje
dat slaapliedje? wel aardig maar geen inzending waardigquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef APK het volgende:
[..]
Laatste liedje ging wel, Greys vond het ook wel mooi geloof ik
Ja maar die andere drie, kom op, eerlijk zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 21:52 schreef APK het volgende:
[..]
Laatste liedje ging wel, Greys vond het ook wel mooi geloof ik
Gewoon kutquote:Op zondag 30 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar die andere drie, kom op, eerlijk zijn
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef Nonneke het volgende:
[..]
of geen J's en we sturen alleen een draaiorgel en een paar klompen dit jaar
dit is toch ook nietsquote:Op zondag 30 januari 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
Nou laat het dan maar dit nummer worden.
Tis ellende maar minder erg dan die eerste drie draken van liederen
nee, mij lopen de tranen van t lachen over mn gezichtquote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef oh-oh het volgende:
Maar die twee J's met gitaar hebben werkelijk geen enkele waarde, alleen die ene ja, qua cabaretfactor, en die zingende J die kennie zingen.
Dus kunnen we Hind nog sturen mss?
je moet de tijd toch vol krijgenquote:
Ja maar technisch gezien moest er nu stilte volgen, dr waren geen lekkere liedjesquote:
Ik weet niet eens meer wat dat wasquote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik vond 4 en 5 in elk geval een stukje minder erg dan dat van twee jaar geleden
waren dat Geer Goor en Huppelmuts niet?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer wat dat was![]()
Maar 1, 2 en 3 waren echt echt echt om te janken zo slecht he?
Ik vond Shine juist te gek!quote:Op zondag 30 januari 2011 22:04 schreef ElisaB het volgende:
Ik vond 4 en 5 in elk geval een stukje minder erg dan dat van twee jaar geleden
Shine, Shine, SSSHHIINNEEEEEE!!!!quote:
Laten we zeggen: zo erg niet mijn smaak, dat ik zou zappenquote:Maar 1, 2 en 3 waren echt echt echt om te janken zo slecht he?
waarvoor dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:07 schreef Oognip het volgende:
Ik word hoe langer hoe zenuwachtiger. En nee, niet voor de uitslag
Had jij er ook niet heen gemoetenquote:Op zondag 30 januari 2011 22:07 schreef Oognip het volgende:
Ik word hoe langer hoe zenuwachtiger. En nee, niet voor de uitslag
ben blij, das de beste keuzequote:Op zondag 30 januari 2011 22:08 schreef Rewimo het volgende:
Ik kijk niet, maar ik vermaak me hier kostelijk met jullie commentaar
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha alsjeblieft niet! Waarom had ik er heen gemoeten?
spannend, moet morgen zonder backup aan de foonquote:Yns, voor stage die morgen begint
Die vind ik dan wel weer leukquote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
Shalalie is echt wel het ergste wat we ooit gehad hebben geloof ik
Oeh ja dat is ook heel spannend! Toen ik voor het eerst zonder buddy aan de telefoon moest, ging ik echt zoveel vragen. Echt zo vervelend, ook voor mezelf omdat ik telkens dacht: kut, ik weet echt niksquote:Op zondag 30 januari 2011 22:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
[..]
spannend, moet morgen zonder backup aan de foon
Spannende oordeel van de jury
gek hequote:Op zondag 30 januari 2011 22:13 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat ze gewoon alle liedjes afkeuren![]()
Het publiek reageert al niet eens meer
Nee, ze keken nietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
een mooie afspiegeling van wat er thuis in de huiskamer gebeurt in het publiek.
Yeah right, zat iedereen daar ook te zappen of rolden ze over de grond van het lachen?
echt ik zeg je, nog niet als ik geld toe kreegquote:Op zondag 30 januari 2011 22:15 schreef oh-oh het volgende:
Yns, jij bent gewoon zo zuur omdat je niet mee mocht als fokfotograaf he![]()
![]()
![]()
Kleine editquote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef ElisaB het volgende:
Nee echt Yolanthe, alle nummers waren NIET goed
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:16 schreef oh-oh het volgende:
Nou, plas maar in je slipje, het wordt een geweeeeeeeldig nummer
Zou een cursus ontstressen, ontspanning oid iets voor je zijn?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Oognip het volgende:
Ik geloof dat ik eens even lekker ga douchen en proberen te ontspannen. Die programma bezorgt me alleen maar meer stress en hysterie
vast nietquote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Oognip het volgende:
Maar zal die knakker van een gitarist uit eindelijk nog gekomen zijn?
Meerdere keren, het zweet stond m bij t derde nummer al op zn kopquote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef Oognip het volgende:
Maar zal die knakker van een gitarist uit eindelijk nog gekomen zijn?
Ja dat zal een hele goede zijn. Ik heb ook al een telefoonnummer van een ontspanningstherapeut gekregen dus de eerste stap is gezetquote:Op zondag 30 januari 2011 22:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou een cursus ontstressen, ontspanning oid iets voor je zijn?
Nofi hoor, echt niet
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:18 schreef ElisaB het volgende:
Non
Ik heb gisteren je doosje () opgehaald bij de buren; hij is prachtig en nog heel
Dank je wel![]()
Leren relativeren doet heel veelquote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja dat zal een hele goede zijn. Ik heb ook al een telefoonnummer van een ontspanningstherapeut gekregen dus de eerste stap is gezet
quote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Oognip het volgende:
Ja dat zal een hele goede zijn. Ik heb ook al een telefoonnummer van een ontspanningstherapeut gekregen dus de eerste stap is gezet
Nope; helemaal goedgegaanquote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef Nonneke het volgende:
![]()
gelukkig, ik was wel een beetje bang dat de steel zou afbreken ofzo![]()
![]()
mooi doosje hm![]()
Ik zou het doen, vast voor de zekerheidquote:Op zondag 30 januari 2011 22:20 schreef oh-oh het volgende:
Ho ho, Elies heeft Non dr doosje en dr zit een stengel in, moet ik jaloers worden?
I know I know. Ik ben me er bewust van maar in ontspannen ben ik gewoon nog niet zo goed. Hopelijk komt dat met hulp welquote:Op zondag 30 januari 2011 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is zo zonder van de tijd als je een (te) groot deel ervan nerveus en zenuwachtig doorbrengt. Want het is nou niet zo dat [insert dat waar je zenuwachtig voor bent] er beter door gaat. Ergo: vrij zin- en nutteloos
Banoffee Pie ?quote:Op zondag 30 januari 2011 22:25 schreef oh-oh het volgende:
Succes morgen Oognipstresskip!
Ik eet nu pas mn bananentaart want ik ga nu pas mn tweede diclo nemen
Neuh gewoon een improvisatie met banaan en cocos en zoquote:
Heb ik gemist.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:23 schreef Nonneke het volgende:
heb je ze niet van voren gecapt ?
ze waren heel even van voren in beeld volgens mij
FAALCAPPERquote:
Neeeeee die ging toch heul nie mee?????????quote:
Haha nee ik lul maar watquote:Op zondag 30 januari 2011 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neeeeee die ging toch heul nie mee?????????
Tis er toch al een zooitje, dus dat kan er ook nog wel bijquote:Op zondag 30 januari 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh in Egypte hebben ze maar even alle gevangenen bevrijd
Psies jaquote:Op zondag 30 januari 2011 22:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tis er toch al een zooitje, dus dat kan er ook nog wel bij
Hij leert het welquote:Op zondag 30 januari 2011 22:43 schreef oh-oh het volgende:
Sjon vroeg net voor de tweede keer in zn leven of hij het balkon op mocht voor een plasje![]()
ja wat denk je nou zelfquote:Op zondag 30 januari 2011 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit echt al twee dagen gefrustreerd te twijfelen wat ik nu met steigermeisje aanmoet
eerlijk zijn, van genieten en niet zo'n angsthaas zijn als ik benquote:Op zondag 30 januari 2011 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit echt al twee dagen gefrustreerd te twijfelen wat ik nu met steigermeisje aanmoet
Een keertje samen dronken worden?quote:Op zondag 30 januari 2011 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
maar het is zo ergerlijk dat we iedere keer als we samen zijn het ontzettend gezellig is, het uitloopt, etc. en dat er toch een soort van glazen wand tussen ons blijft
Dat doen ze telkensquote:
Wat houdt je tegen? Eerlijk...quote:Op zondag 30 januari 2011 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ohquote:
je moet ze ook niet laten vallenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, die laatste diclo en paras vielen wat raar geloof ik
Maar waarom is het irritant dan?quote:
nee, ik bedoelde meer dat het voor jullie irritant wordt, anticlimaxen aan de lopende bandquote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef APK het volgende:
[..]
Maar waarom is het irritant dan?
Je vindt haar toch (meer dan) leuk?
Heb ik persoonlijk geen last van hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
nee, ik bedoelde meer dat het voor jullie irritant wordt, anticlimaxen aan de lopende band
hereby not actually denying it's annoyingquote:Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef oh-oh het volgende:
Lang niet zo irritant als het voor jou moet zijn hoor
Nee hoor, ik ben het wel eens met APK zijn wijzen woordenquote:Op zondag 30 januari 2011 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hereby not actually denying it's annoying
Maar je geeft geen antwoordquote:Op zondag 30 januari 2011 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
nee, ik bedoelde meer dat het voor jullie irritant wordt, anticlimaxen aan de lopende band
bang dat ik een klap in m' n gezicht krijgquote:
En nuquote:Op zondag 30 januari 2011 23:14 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, die laatste diclo en paras vielen wat raar geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |