Heel klein, maar dat komt omdat 'ie zo koud is.quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef Pagan het volgende:
Heel klein, maar dat komt omdat 'ie zo koud is.
Weer ravioli met champignons.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef Pagan het volgende:
[..]
Weer ravioli met champignons.
lekker heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon aan sabbelen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Zolang het een ijsje is en geen echte, prima. Herenliefde is niet zo mijn ding.quote:
badder ze!quote:
ik heb dat ook moeten lerenquote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef Rewimo het volgende:
Yns, jij nog een
Ik maak soms 100 foto's of meer als we ergens heen zijn en dan zijn er 2 bij waarvan ik denk: ja die zijn goed, een stel die er mee door kunnen en een aantal die zo de kliko ingaanMaar dat moet je ook leren. In het begin vond ik alles mooi
ook, veel denk ik toch wel, mn eigen plek, ruimte, maar ook t weer aan de slag zijn, een gezellige groep mensen die ik heb leren kennenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Yns wat fijn dat je je beter voelt?
De verhuizing heeft daar aan bij gedragen of niet?
dat ligt helemaal aan wat de vraag is. reiskosten, afdrukken, tijd etcquote:Mag ik vragen wat je voor een shoot vraagt? Ik krijg het van mijn vriend maar had beloofd rond te kijken naar iemand die de shoot kan maken.
qltel gaat morgen naar de postbus dus dan weet ik hetquote:Op zondag 30 januari 2011 18:41 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Elisa en Rewimo hebben jullie ook de pakjes ontvangen ? ben vorige week hele week op fukansie geweest dus niet op gelet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |