Yupquote:
oh ja das irritant! altijd als de vloer nat is moet ik precies in de keuken zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef z80 het volgende:
Honger, maar kan de keuken nog niet in.
de vloer is nog nat en het drogen schiet niet op.
ik zal het voorstellenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:41 schreef freecell het volgende:
OPlossing: niet meer dweilen?
HIer zie je het verschil toch maar 5 minuten
Met het kleine cameraatje, bescheiden beeld & geluid.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; je solo wordt toch wel in close up en high quality gefilmd he?
Verwarming aanquote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef z80 het volgende:
Honger, maar kan de keuken nog niet in.
de vloer is nog nat en het drogen schiet niet op.
föhnenquote:
Jij hebt z80 nog niet gezien heh? Hij heeft niet genoeg haar op zijn hoofd voor een föhnquote:[b] Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef föhnen
Ze liepen door een lange laan
waar papegaaien zaten
Die riepen heel hard 'ha die LEIN!'
want papegaaien praten
Och ja, maar nu heb ik 2 x zoveel lekkers!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef Bluezz het volgende:
Pee, wat fijn dat het goed ging
En mensen die bellen waar je blijft![]()
Al begrijp ik dat je neefje aan het stuiteren is waar Ome Pee blijft met al die lego
Krak, wat lullig voor je dat sol niet is komen opdagen en ook niks laat horen
was wel nodig.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:41 schreef freecell het volgende:
OPlossing: niet meer dweilen?
HIer zie je het verschil toch maar 5 minuten
wil je hier mee zeggen dat ik kaal ben he?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij hebt z80 nog niet gezien heh? Hij heeft niet genoeg haar op zijn hoofd voor een föhn
En wat is daaaat? HAHAHAHAHA die kende ik niet
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:11 schreef z80 het volgende:
was wel nodig.
het vet wat normaal in een pan hoort te zitten zat overal.
wil je hier mee zeggen dat ik kaal ben he?
Nee, ik wil hiermee zeggen dat je niet genoeg haar op je hoofd hebt om een föhn te hebben. Overduidelijk.quote:
Hij moet zijn baard toch drogen Leinquote:Op zondag 30 januari 2011 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, ik wil hiermee zeggen dat je niet genoeg haar op je hoofd hebt om een föhn te hebben. Overduidelijk.
Whehequote:Op zondag 30 januari 2011 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, ik wil hiermee zeggen dat je niet genoeg haar op je hoofd hebt om een föhn te hebben. Overduidelijk.
Erg leukquote:Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef freecell het volgende:
Whehe
En het was een stukje uit Nijntje in de dierentuin. 2 lettertjes aangepast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |