Yupquote:
oh ja das irritant! altijd als de vloer nat is moet ik precies in de keuken zijnquote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef z80 het volgende:
Honger, maar kan de keuken nog niet in.
de vloer is nog nat en het drogen schiet niet op.
ik zal het voorstellenquote:Op zondag 30 januari 2011 15:41 schreef freecell het volgende:
OPlossing: niet meer dweilen?
HIer zie je het verschil toch maar 5 minuten
Met het kleine cameraatje, bescheiden beeld & geluid.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz; je solo wordt toch wel in close up en high quality gefilmd he?
Verwarming aanquote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef z80 het volgende:
Honger, maar kan de keuken nog niet in.
de vloer is nog nat en het drogen schiet niet op.
föhnenquote:
Jij hebt z80 nog niet gezien heh? Hij heeft niet genoeg haar op zijn hoofd voor een föhnquote:[b] Op zondag 30 januari 2011 16:02 schreef föhnen
Ze liepen door een lange laan
waar papegaaien zaten
Die riepen heel hard 'ha die LEIN!'
want papegaaien praten
Och ja, maar nu heb ik 2 x zoveel lekkers!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:31 schreef Bluezz het volgende:
Pee, wat fijn dat het goed ging
En mensen die bellen waar je blijft![]()
Al begrijp ik dat je neefje aan het stuiteren is waar Ome Pee blijft met al die lego
Krak, wat lullig voor je dat sol niet is komen opdagen en ook niks laat horen
was wel nodig.quote:Op zondag 30 januari 2011 15:41 schreef freecell het volgende:
OPlossing: niet meer dweilen?
HIer zie je het verschil toch maar 5 minuten
wil je hier mee zeggen dat ik kaal ben he?quote:Op zondag 30 januari 2011 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij hebt z80 nog niet gezien heh? Hij heeft niet genoeg haar op zijn hoofd voor een föhn
En wat is daaaat? HAHAHAHAHA die kende ik niet
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:11 schreef z80 het volgende:
was wel nodig.
het vet wat normaal in een pan hoort te zitten zat overal.
wil je hier mee zeggen dat ik kaal ben he?
Nee, ik wil hiermee zeggen dat je niet genoeg haar op je hoofd hebt om een föhn te hebben. Overduidelijk.quote:
Hij moet zijn baard toch drogen Leinquote:Op zondag 30 januari 2011 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
Nee, ik wil hiermee zeggen dat je niet genoeg haar op je hoofd hebt om een föhn te hebben. Overduidelijk.
Whehequote:Op zondag 30 januari 2011 16:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nee, ik wil hiermee zeggen dat je niet genoeg haar op je hoofd hebt om een föhn te hebben. Overduidelijk.
Erg leukquote:Op zondag 30 januari 2011 16:18 schreef freecell het volgende:
Whehe
En het was een stukje uit Nijntje in de dierentuin. 2 lettertjes aangepast
quote:Op zondag 30 januari 2011 16:23 schreef Duderella het volgende:
Bluezz, ik ben een beetje mee-zenuwachtig.
Fijn dat je nog even een break hebt.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
![]()
talisvrouwboekje ligt alweer klaar voor straks
Ik ga zo de deur uit voor de soundcheckMaar kom ook nog ffies thuis om te eten en om te kleden. Lekker tussendoor zennen... dan luisteren naar het nieuwe jeugdkoor wat in ons voorprogramma zit en zien dat ik backstage kan komen
Ze is nu naar de soundcheck. Ik verwacht dat ze haar solo rond 20:45-21:00 uur zal doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:38 schreef Duderella het volgende:
Fijn dat je nog even een break hebt.![]()
Hoe laat doe je je solo?
Ah, dan ga ik even met de oogjes dicht duimen rond die tijd.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is nu naar de soundcheck. Ik verwacht dat ze haar solo rond 20:45-21:00 uur zal doen.
En na dat Bloes heeft gezongen zal het snel leeglopen natuurlijkquote:Op zondag 30 januari 2011 16:45 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah, dan ga ik even met de oogjes dicht duimen rond die tijd.![]()
Jij bent natuurlijk apetrots golfer!
Zo'n concert moet gewoon stoppen op het hoogtepunt inderdaad.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:02 schreef borisz het volgende:
[..]
En na dat Bloes heeft gezongen zal het snel leeglopen natuurlijk
Leukquote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Duderella het volgende:
Wij gaan naar Zanzibar!![]()
Volgend jaar kerst pas.![]()
Maar toch!
Hoop jequote:
Hoe tofquote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Duderella het volgende:
Maar toch!
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:09 schreef Duderella het volgende:
Maar toch!
Er schijnen twee 'geboortehuizen' te zijn.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk
Je gaat op bedevaartstocht de geboorteplek van Freddie Mercury bekijken?
Mooi hè?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
![]()
http://www.google.nl/imag(...)wAQ&biw=1440&bih=720
![]()
Volgend jaar kerst he? Dan ben ik wel genoeg afgevallen om in de koffer te passen denk ik
Lieve Pee, ik hoor je de laatste tijd vaker over hoofdpijn klagen.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoop je
Voorlopig ben ik brak en heb ik een subtiel koppijntjeEn ik heb net bij mijn zus zoveel gegeten dat ik eigenlijk geen trek heb, maar wel wat moet eten van mezelf
Ja, echt prachtig..quote:Op zondag 30 januari 2011 17:41 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi hè?
Sprookjesachtig, door dat oriëntaalse.
Ik weet niet of het Puerto Rico kan verslaan, maar ik verheug me er nu al op.
Let je wel een beetje op jezelfquote:Op zondag 30 januari 2011 17:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoop je
Voorlopig ben ik brak en heb ik een subtiel koppijntjeEn ik heb net bij mijn zus zoveel gegeten dat ik eigenlijk geen trek heb, maar wel wat moet eten van mezelf
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:43 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ware het niet dat mrLie niet zo goed stil kan zitten.. maar die kan dan wel zandkastelen bouwen ofzo
Was volquote:
Op vakantie? Of normaal gesproken?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:50 schreef Stereotomy het volgende:
Maar Lie, hoe doen jullie dat, als mr. Lie niet stil kan zitten en tussen de mensen wil zijn of zandkastelen wil bouwen, en jij lekker thuis alleen wil zijn, gewoon elk jullie eigen ding doen als jullie daar de behoefte aan hebben?
Over wie gaat het nu steer?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was volMet Chinezen
Broodje gegeten elders en daarna naar het museum geweest waar ze werkt. Schilderij bekeken die ze nu aan het restaureren is. Leuk. Volgende week gaat ze met mij mee naar het ziekenhuis.
Ik geloof dat ik haar wel erg leuk vind.
Aha!quote:
Oh, hij doet vanalles en moet veel vergaderen en dergelijke. Dus dan kan ik rustig m'n eigen gang gaanquote:
Oh, kijk dat is gunstigquote:Op zondag 30 januari 2011 17:52 schreef Duderella het volgende:
[..]
Over wie gaat het nu steer?
@ LieLie: wij kunnen ook niet zo goed stilzitten. Maar af en toe een uurtje over het strand staren en dan weer op pad om iets te bekijken, dat houden we wel vol.
Leuk toch!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Was volMet Chinezen
Broodje gegeten elders en daarna naar het museum geweest waar ze werkt. Schilderij bekeken die ze nu aan het restaureren is. Leuk. Volgende week gaat ze met mij mee naar het ziekenhuis.
Ik geloof dat ik haar wel erg leuk vind.
Ze heeft een paar Aure'tjes gedaan en nu is ze bang gekwetst te worden of dat ze mij kwetst. Laatste ex is bi geworden, laatste kerel die in haar geïnteresseerd was een paar maanden geleden heeft nu iets met mijn danspartnerquote:Op zondag 30 januari 2011 17:53 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk Steer! en wat vind ze van jou?
en Chinezen..geintje
quote:Op zondag 30 januari 2011 17:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Aha!
Ik dacht dat je die een beetje had 'afgeschreven'. Maar je vindt haar dus toch leuk! Ik vind dat jullie gewoon aan de boemel moeten samen.
Ja, hier ook zo eigenlijk. En als ie eens een avond thuis is kijken we wel samen een film of serie of zo. Maar doordeweeks is het 1, max 2 avonden.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:57 schreef Duderella het volgende:
Arty is ook bijna elke avond de hort op voor allerlei sociaal gedoe en ik vind het maar heerlijk eigenlijk.Hij ook hoor.
Zo lang we elkaar maar met enige regelmaat tegen het lijf lopen thuis, is het goed. We proberen wel elke dag even samen te eten. Maar daarna gaat ieder zijn weg.
Je moet op zo'n mooi eiland ook helemaal niet stil gaan zitten!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oh, kijk dat is gunstig
Ik liet net die googlepagina zien en hij zei meteen: "Maar, dat vinden wij toch helemaal niet leuk, zo lang stilzitten?"
Af en toe moet je een glas met rietje naar je mond brengen, he Dudequote:Op zondag 30 januari 2011 17:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Je moet op zo'n mooi eiland ook helemaal niet stil gaan zitten!
Ik zag alleen maar foto's van een strand bij googlequote:Op zondag 30 januari 2011 17:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Jawel. Mooi zijn en zitten. En genieten van het uitzicht.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:59 schreef Duderella het volgende:
O dan had ik dat verkeerd begrepen. Sorry.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]niemand is hier afgeschreven heur.
Misschien was dat Hooters of raremeisjequote:Op zondag 30 januari 2011 18:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dan had ik dat verkeerd begrepen. Sorry.
eat pray love net uit. Saai.quote:Op zondag 30 januari 2011 16:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Erg leukMaarehm... Lees je ook nog grote mensen boeken?
Geeft niks, ik hou het ook niet meer bijquote:Op zondag 30 januari 2011 18:00 schreef Duderella het volgende:
[..]
O dan had ik dat verkeerd begrepen. Sorry.
Psies!quote:Op zondag 30 januari 2011 17:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Af en toe moet je een glas met rietje naar je mond brengen, he Dude
Hooters gaat Salsa III met me dansen waarschijnlijk, raremeisje ben ik blij dat ik al lang niks meer van haar gehoord heb.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Misschien was dat Hooters of raremeisje
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hooters gaat Salsa III met me dansen waarschijnlijk, raremeisje ben ik blij dat ik al lang niks meer van haar gehoord heb.
Maar hooters zie ik dan nu ook meer als klein zusje. Met een dikke kont en grote tetten.
Heb je na je huwelijk (toch?) nooit meer een vriend gehad eigenlijk?quote:Op zondag 30 januari 2011 17:59 schreef krakkemieke het volgende:
Ik geloof dat ik niet weet wat ik zou willen als ik een partner had, het is zo lang geleden....
In dit geval gok ik te weinig vochtquote:Op zondag 30 januari 2011 17:42 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lieve Pee, ik hoor je de laatste tijd vaker over hoofdpijn klagen.
Stress/drukte?
Blijven drinken Pee'tjequote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dit geval gok ik te weinig vochtMaar ik heb wel hier en daar wat stress ja
Ga er dan voor gek.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Geeft niks, ik hou het ook niet meer bij
Nee, toen ik net in Maastricht kwam, leerde ik zoveel nieuwe mensen kennen, eigenlijk elk weekend wel met een ander uit, maar nu ik ze allemaal wat beter ken springt er toch wel eentje met kop en schouder bovenuit. Zeg maar.
Jajajajaquote:
Ik zou nog wel even snel met haar naar bed gaan, voor je een liefdevolle gelijkwaardige en met respect doorwoven vaste relatie aangaat met L.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hooters gaat Salsa III met me dansen waarschijnlijk, raremeisje ben ik blij dat ik al lang niks meer van haar gehoord heb.
Maar hooters zie ik dan nu ook meer als klein zusje. Met een dikke kont en grote tetten.
Wat Dude zegt.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:05 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ga er dan voor gek.
Ze wil dat jij zegt dat je anders bent dan die horken uit haar verleden en dat alles goed komt.
maar heel even; weet je dat je dit ook pas geleden over hooters zei? dat was echt iemand waar je wel meer voor voelde en je vond haar supersexyquote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, toen ik net in Maastricht kwam, leerde ik zoveel nieuwe mensen kennen, eigenlijk elk weekend wel met een ander uit, maar nu ik ze allemaal wat beter ken springt er toch wel eentje met kop en schouder bovenuit. Zeg maar.
Lief zijn voor jezelf. Anders kom ik het doen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
In dit geval gok ik te weinig vochtMaar ik heb wel hier en daar wat stress ja
heb je zo vaak aan haar blote kont gezeten dan?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een opmerkelijk cellulitis-vrij zusje.
is L. die met de kont of met het leuke jurkje?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha Pee begint direct met zelfkastijding as we speakquote:Op zondag 30 januari 2011 18:07 schreef Duderella het volgende:
Lief zijn voor jezelf. Anders kom ik het doen.
hoe lang Krak? win je het van mij?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat Dude zegt.![]()
Ik heb wel relaties gehad, maar dat is ook alweer lang geleden.
He bah Bluezz, dat dat niet op rolletjes loopt.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:08 schreef Bluezz het volgende:
ZanzibarIk zie een ezeltje voor me.
Nou het soundchecken mot nog beginnen, wat een k*torganisatie![]()
Ik ben lekker naar huis gegaan, ze doen het maar ffies zonder me... de bigband die ná ons komt zou on kwart over 4 soundchecken en tegen 6 uur waren ze nog niet eens begonnen
je mag toch nog wel soundchecken? of gaat alles nu uitlopen?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:08 schreef Bluezz het volgende:
ZanzibarIk zie een ezeltje voor me.
Nou het soundchecken mot nog beginnen, wat een k*torganisatie![]()
Ik ben lekker naar huis gegaan, ze doen het maar ffies zonder me... de bigband die ná ons komt zou on kwart over 4 soundchecken en tegen 6 uur waren ze nog niet eens begonnen
kontquote:Op zondag 30 januari 2011 18:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
is L. die met de kont of met het leuke jurkje?
Doornentakken op zijn blote rug.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha Pee begint direct met zelfkastijding as we speak
Pfff slag bij Waterloo of ergens in die buurtquote:Op zondag 30 januari 2011 18:08 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe lang Krak? win je het van mij?
Bullshit, ik vind haar echt nog steeds super sexyquote:Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar heel even; weet je dat je dit ook pas geleden over hooters zei? dat was echt iemand waar je wel meer voor voelde en je vond haar supersexy
Nee.quote:
En nu heb je het wel even gehad met het manvolk, of zou je best weer verkering willen?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat Dude zegt.![]()
Ik heb wel relaties gehad, maar dat is ook alweer lang geleden.
Ze doen het maar zonder me, ik ga gewoon lekker eten hier thuis en kwart over 7 weer richting Patronaatquote:Op zondag 30 januari 2011 18:09 schreef FutureFairytale het volgende:
je mag toch nog wel soundchecken? of gaat alles nu uitlopen?
ok, Krak wintquote:Op zondag 30 januari 2011 18:10 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Pfff slag bij Waterloo of ergens in die buurt
ah, jurkje? tof....succes,steer..quote:
Ook nietquote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ah, jurkje? tof....succes,steer..
nou je zei echt wel dat je haar leuk vond. daarna werd ze vreemd en ietwat bezitterig en sinds pas is het je 'zusje' geworden.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Bullshit, ik vind haar echt nog steeds super sexymaar had geen crush op haar.
Sweet Jesus 'leuk jurkje' heb ik dus echt gemist in de reeks.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee.
En leuke jurkje heeft nu wat met die kerel die L. continu aan het versieren was, maar omdat die niet wilde en leuke jurkje wel, is hij plots geswitched.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou je zei echt wel dat je haar leuk vond. daarna werd ze vreemd en ietwat bezitterig en sinds pas is het je 'zusje' geworden.
hmm goeie reden.....quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee.
En leuke jurkje heeft nu wat met die kerel die L. continu aan het versieren was, maar omdat die niet wilde en leuke jurkje wel, is hij plots geswitched.![]()
Oei! Dat ziet er ernstig uit! Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gedaan heb vandaag? Heb mn wedstrijd met Julia child verloren....[ afbeelding ]
Huh, wat is er gebeurd??quote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Kijk eens wat ik gedaan heb vandaag? Heb mn wedstrijd met Julia child verloren....[ afbeelding ]
I know. Het ging snel in Maastricht.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:13 schreef Duderella het volgende:
[..]
Sweet Jesus 'leuk jurkje' heb ik dus echt gemist in de reeks.
je hebt vast genoeg gerepeteerd. maar hopen dat de jongens van het geluid het goed doen vnv!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze doen het maar zonder me, ik ga gewoon lekker eten hier thuis en kwart over 7 weer richting PatronaatEr gingen er meer weer naar huis en degene die bleven lieten een pizza komen.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ze doen het maar zonder me, ik ga gewoon lekker eten hier thuis en kwart over 7 weer richting PatronaatEr gingen er meer weer naar huis en degene die bleven lieten een pizza komen.
ik winquote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef krakkemieke het volgende:
Balen Bluezz!
De laatste relatie was net na 1600, 8 jaar geleden ofzo.
Ik vind dat net een rap-nummer!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was raremeisje. Hooters is totaal niet bezitterig. Get your facts straight FF voordat je dingen gaat zeggen.
Precies jij snapt het als mede-artiestquote:Op zondag 30 januari 2011 18:14 schreef FutureFairytale het volgende:
je hebt vast genoeg gerepeteerd. maar hopen dat de jongens van het geluid het goed doen vnv!
dan heb je er gewoon te veel om goed bij te houdenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat was raremeisje. Hooters is totaal niet bezitterig. Get your facts straight FF voordat je dingen gaat zeggen.
Mannen zijn tof maar ik heb even geen energie voor een relatie. Eerst moet ik voor mezelf zorgen, daarom ging het vaak ook niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
En nu heb je het wel even gehad met het manvolk, of zou je best weer verkering willen?
2e graads brandwonden en waarschijnlijk 1 derdegraads...de hete pan die ik net uit de oven had gehaald was het niet zo met me eens dat ik hem verschoof...quote:
Dat klopt dan weer wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dan heb je er gewoon te veel om goed bij te houden
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef krakkemieke het volgende:
Balen Bluezz!
De laatste relatie was net na 1600, 8 jaar geleden ofzo.
Een grote orgiequote:Op zondag 30 januari 2011 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
I know. Het ging snel in Maastricht.
holy fuck trütquote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
2e graads brandwonden en waarschijnlijk 1 derdegraads...de hete pan die ik net uit de oven had gehaald was het niet zo met me eens dat ik hem verschoof...
verstandig krak.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mannen zijn tof maar ik heb even geen energie voor een relatie. Eerst moet ik voor mezelf zorgen, daarom ging het vaak ook niet.
ja, de zweedse variant. eerste keer in 2,5 jaar bij de dokter hier!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Precies jij snapt het als mede-artiest
Jeetje Jagar wat een enorm verband1e hulp geweest?
Je zal d'r nog wel een keer ontmoeten. Ze lijkt erg op Trütquote:
quote:en L. is ook leuk en volgens mij vindt ze steer ook haske leuk
Auw!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef Jagärtrut het volgende:
2e graads brandwonden en waarschijnlijk 1 derdegraads...de hete pan die ik net uit de oven had gehaald was het niet zo met me eens dat ik hem verschoof...
Nou, er zijn een páár mannen tof (en die posten toevallig allemaal hier).quote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Mannen zijn tof maar ik heb even geen energie voor een relatie. Eerst moet ik voor mezelf zorgen, daarom ging het vaak ook niet.
Jeetjequote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef Jagärtrut het volgende:
dan kam het alleen maar goed zijn! qua uiterlijk of qua innerlijk?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je zal d'r nog wel een keer ontmoeten. Ze lijkt erg op Trüt
[..]terug leuk gevonden worden is wel zo fijn ja...
Jemig Nynke!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:15 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
We hebben:quote:
je hebt toen fotos laten zien...wie waren dat?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We hebben:
raremeisje
Hooters
L.
Jurkje
Heb het weekend doorgebracht met L.
Uiterlijk want ik heb je zusjes nooit ontmoetquote:Op zondag 30 januari 2011 18:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan kam het alleen maar goed zijn! qua uiterlijk of qua innerlijk?
Ja, vooral sinds de hernia gaat het best goed. En ik wel best een relatie, maar anders maar niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
verstandig krak.En je bent goed bezig voor jezelf, voelt ook goed he?
Typt lastig hè?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dan kam het alleen maar goed zijn! qua uiterlijk of qua innerlijk?
Die met de kont was hooters en die met het jurkje was jurkje. L. hebben jullie niet gezien, maar Memo heeft haar al 2x ontmoet.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
je hebt toen fotos laten zien...wie waren dat?
met links en de pink van rechts. duurt vooral lang! nog even bekijken hoe dat moet met werken morgen..quote:
Volgens mij klopt je redenering niet, want Arty post hier niet.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou, er zijn een páár mannen tof (en die posten toevallig allemaal hier).![]()
Maar ik snap je.
In films worden Casanova's altijd getemd door één vrouw waar ze helemaal voor willen gaan, maar dat de vrouw niet wil, en dat hij dan diep door het ijs moet zakken voordat ze hem wil he.quote:
tof! en wat lief,zo achterop!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef freecell het volgende:
Auwe @ branden aan de pan
En kiek nou, mijn pakketje was er
[ afbeelding ]
Een baby!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Memento-Mori het volgende:
oh dus ik heb jurkje niet al toevallig gezien?
Ach ik weet alleen dat ze er goed uit zienquote:Op zondag 30 januari 2011 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In films worden Casanova's altijd getemd door één vrouw waar ze helemaal voor willen gaan, maar dat de vrouw niet wil, en dat hij dan diep door het ijs moet zakken voordat ze hem wil he.
Op het laatste na klinkt het wel erg bekend, toch?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In films worden Casanova's altijd getemd door één vrouw waar ze helemaal voor willen gaan, maar dat de vrouw niet wil, en dat hij dan diep door het ijs moet zakken voordat ze hem wil he.
Oh.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ach ik weet alleen dat ze er goed uit zien
Dat zal wel lastig worden inderdaad!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
met links en de pink van rechts. duurt vooral lang! nog even bekijken hoe dat moet met werken morgen..
Ochquote:Op zondag 30 januari 2011 18:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Op het laatste na klinkt het wel erg bekend, toch?
Niet zeuren, daar pas je echt wel in en dat weet jequote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh.
Ja, dan pas ik niet in het profiel.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Lief zijn voor jezelf. Anders kom ik het doen.
Goed, tussentijdse beoordeling van m'n begeleider was: 'Ga verder met wat je aan het doen bent.'quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Story of your life.
Hoe gaat het met je afstuderen trouwens?
je mag haar mijn nr wel geven hoorquote:Op zondag 30 januari 2011 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die met de kont was hooters en die met het jurkje was jurkje. L. hebben jullie niet gezien, maar Memo heeft haar al 2x ontmoet.
Oh Memo L. zei dat ze je telefoonnummer wilde hebben vandaag.
Vertaling: ik interesseer mij niet voor je huidige resultaat en opbokken.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed, tussentijdse beoordeling van m'n begeleider was: 'Ga verder met wat je aan het doen bent.'
Hoppa!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Goed, tussentijdse beoordeling van m'n begeleider was: 'Ga verder met wat je aan het doen bent.'
'keequote:Op zondag 30 januari 2011 18:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je mag haar mijn nr wel geven hoor
al geweest. niets aan doen..quote:Op zondag 30 januari 2011 18:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Sturen ze die dan ook op?
Ga je nog naar de dokter oid met die vingers?
In 2009 postte hij nog een keer hier hoor!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Volgens mij klopt je redenering niet, want Arty post hier niet.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vertaling: ik interesseer mij niet voor je huidige resultaat en opbokken.
Tof
Maar ga je er nog iets aan overhouden dan...?quote:
GMTAquote:Op zondag 30 januari 2011 18:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Haha Pee begint direct met zelfkastijding as we speak
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
vertellen jullie dan ook dat je elkaar van internet kent?
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
L: Waar kennen jullie elkaar van?
S: Van een kookworkshop!
L tegen Memo: Oh, dan kan je vast goed koken!
Memo: Nee, valt wel mee.
Oei. Beterschap Jagarquote:Op zondag 30 januari 2011 18:12 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
S: Ehhh, het was een kookworkshop voor beginnersquote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
L: Waar kennen jullie elkaar van?
S: Van een kookworkshop!
L tegen Memo: Oh, dan kan je vast goed koken!
Memo: Nee, valt wel mee.
Ik mag hopen van niet. Dat retour afzender is ook zo'n geprop door die gleuf hè?quote:
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
S: Ehhh, het was een kookworkshop voor beginners
ja, ide voelt bijna koud aan!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef freecell het volgende:
[..]
Hmmm
Derdegraads is wel het minst pijnlijk
Leuk pakketjequote:Op zondag 30 januari 2011 18:21 schreef freecell het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een dreiging, geen aankondiging van een feestje.quote:
Retour afzender: Ja, het past niet bij de bank.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:28 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet. Dat retour afzender is ook zo'n geprop door die gleuf hè?
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:29 schreef Duderella het volgende:
[..]
Het was een dreiging, geen aankondiging van een feestje.
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
S: Ehhh, het was een kookworkshop voor beginners
Met de Jag is het ook niet handig hè, witlederen bekleding.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:29 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Retour afzender: Ja, het past niet bij de bank.
Moet kunnen, daar passen veel kleuren bij en je kunt het afnemen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:31 schreef Duderella het volgende:
[..]
Met de Jag is het ook niet handig hè, witlederen bekleding.
Ik krijg de kriebels van mannen die gewoon maar nemen wat er voor handen is, welke vis bijt zeg maarquote:Op zondag 30 januari 2011 18:11 schreef Stereotomy het volgende:
Nee.
Zo kan je het ook zeggen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van mannen die gewoon maar nemen wat er voor handen is, welke vis bijt zeg maar
Nou kotsende baby's (en wat die types nog meer doen in hun dagelijkse bestaan) passen niet bij een Jag hoor.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Moet kunnen, daar passen veel kleuren bij en je kunt het afnemen.
En dan heb je een wagenzieke hond!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:35 schreef Duderella het volgende:
[..]
Nou kotsende baby's (en wat die types nog meer doen in hun dagelijkse bestaan) passen niet bij een Jag hoor.
Misschien zo'n mini-hond met een jasje aan, had ik me bedacht.
L. is dan ook zwaar pissed op die jongen, ook al (zegt zij) dat ze hem niet op die manier leuk vond.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik krijg de kriebels van mannen die gewoon maar nemen wat er voor handen is, welke vis bijt zeg maar
Waarom wanhopig naar dezelfde vis vissen die al 'nee' had gezegd als er nog meer vissen in de visvijver zitten he?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:35 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Zo kan je het ook zeggen.
Aan de andere kant verspilt hij geen tijd.
Ik ging er even van uit dat er mannen bestaan die echt een relatie zoeken. En dan is het efficienter ja. Oh, als 'beroepsvisser' ook wel.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom wanhopig naar dezelfde vis vissen die al 'nee' had gezegd als er nog meer vissen in de visvijver zitten he?
Ah, je hebt een plaatje van JagarNynke gevonden.quote:
Dan zou het iets anders gegaan zijn, aangezien zij allen elkaar reeds even lang kennen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:40 schreef Duderella het volgende:
Jemig. Misschien viel hij gewoon meer op nummer 2 dan op L.
Kan ook nog.Shame on him.
Je bent veels te oud voor een midlifecrisis-crises.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:43 schreef krakkemieke het volgende:
Als ik een midlife-crisis krijg, wil ik deze.
Ik ben chemisch te jong voor een midlife-crisis.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Je bent veels te oud voor een midlifecrisis-crises.![]()
Die krijg je meestal zo rond de leeftijd van Dude. Dan ga je dure exotische vakanties boeken en Jaguars kopen.
Is wel wat ik altijd een hoerensloep noem, zo'n bak.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:47 schreef krakkemieke het volgende:
Eigenlijk een heel brute auto he. Ik vraag me af of dat een onderdrukte letter is.
Ik vond de beoordeling van Steer hip en jij een post daaronder nietquote:Op zondag 30 januari 2011 18:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Huh? Waar ben ik het niet met je eens?
quote:Op zondag 30 januari 2011 18:49 schreef Memento-Mori het volgende:
ach belangrijkste lijntje is L. afstudeeronderzoek + steer
Ik zat hem te stangenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik vond de beoordeling van Steer hip en jij een post daaronder niet
Golfer, ik durf geen auto te rijden. Ik heb een keer achter het stuur van zo'n bak gezeten en ik wilde er zo mee weg rijden. Ik heb ze altijd al mooi gevonden, vanaf de eerste keer dat ik er een zag. En verder geef ik niks om auto's.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Is wel wat ik altijd een hoerensloep noem, zo'n bak.
Sommige mensen vinden dat nog steeds raarquote:Op zondag 30 januari 2011 18:27 schreef krakkemieke het volgende:
Waarom zou je niet vertellen dat je iemand van internet kent?
Lunchen in het bos klinkt ook wel heel erg leuk. Fijn dat het gezellig was.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:50 schreef DarkElf het volgende:
ik heb teruggelezen
Krak, wat lullig dat SOL je heeft laten zitten![]()
Goeie beoordeling Steer en een leuke date met Lweer.
Oh en memo had aanleg voor salsa!![]()
Trut!je hand!! arm kind!
Bluezz, zenuwachtig dus je scalpeerde G bijnaen succes vanavond!
Dude! Zanzibar! Tof. Schone zus gaat op huwelijksreis naar Tanzania en Zanzibar! Dus had toevallig al wat gegoogled, ziet er fijn uit
en verder weet ik t ff niet.
Wij hebben gezellig bij een restaurantje in het bos geluncht met mijn familie, was erg gezellig. En veel dus vanavond eten we gewoon ouderwetse kippensoep (die lag nog in de vriezer)
Tegenwoordig toch niet meer?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden dat nog steeds raar
Ik twijfel ook altijd of ik het zal vertellen als mensen vragen waar ik mijn vriend van ken
Da's ook zo natuurlijk.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:54 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het soort mensen
On-line kookcursus?quote:Op zondag 30 januari 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb een paar standaard verhalen over hoe ik Ross heb leren kennen
Maar weinig mensen krijgen 'via world of warcraft' te horen.
Nieuwsgierigmakende postquote:Op zondag 30 januari 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Eigenlijk maar raar dat we dat toch niet zo maar (durven te) vertellenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Ja, zeker wat betreft WOW.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eigenlijk maar raar dat we dat toch niet zo maar (durven te) vertellen
"Via een wederzijdse vriend" (waldie) en daar is geen woord van gelogen, alleen laat ik dan "in een computerspel" buiten beschouwingquote:
Klinkt nog best romantischquote:Op zondag 30 januari 2011 18:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, zeker wat betreft WOW.
'Hij was de prins op de witte draak in WOW.' Ofzo.
Hier is het meestal: op de verjaardag van een wederzijdse vriendin. Probeer maar eens uit te leggen dat je elkaar kent van een internet forumquote:Op zondag 30 januari 2011 18:55 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier en Bluezz zet 'm op!quote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
Ik vertel gewoon wel aan iedereen dat ik mijn vrouw via Internet gekocht heb ontmoet heb.
Ik ga zo maar eens The Artist Formerly Known as Bluezz naar de concertzaal brengen.
Ja, jou ken ik dus van een avondje koken met vriendenquote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier is het meestal: op de verjaardag van een wederzijdse vriendin. Probeer maar eens uit te leggen dat je elkaar kent van een internet forum
Veel plezier! en succesquote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef golfer het volgende:
Ik vertel gewoon wel aan iedereen dat ik mijn vrouw via Internet gekocht heb ontmoet heb.
Ik ga zo maar eens The Artist Formerly Known as Bluezz naar de concertzaal brengen.
Nou, dat vind ik juist makkelijk uitleggen. Meestal begint het met belangstelling voor hetzelfde onderwerp, dat schept een band.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hier is het meestal: op de verjaardag van een wederzijdse vriendin. Probeer maar eens uit te leggen dat je elkaar kent van een internet forum
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, jou ken ik dus van een avondje koken met vrienden(de meeting bij jou thuis)
Veel plezier!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:00 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz stuitert achter golfer aan
tnx allemaal
Geniet er van!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:00 schreef Bluezz het volgende:
tnx allemaal
En bij jou denkt dus iedereen dat we elkaar van Fok kennen en dat is dus niet zoquote:Op zondag 30 januari 2011 19:00 schreef freecell het volgende:
Mja, wij kennen elkaar van stage das ook niet heel spectaculair toch?
Ja, preciesquote:Op zondag 30 januari 2011 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En bij jou denkt dus iedereen dat we elkaar van Fok kennen en dat is dus niet zo
Succes!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:00 schreef Bluezz het volgende:
tnx allemaal
Sterkte!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:03 schreef Sarabi het volgende:
Ik denk dat ik maar weer even verder ga leren
Fijne avond allemaal
Hey, dat wist ik niet eensquote:Op zondag 30 januari 2011 19:02 schreef freecell het volgende:
Ja, precies
Al zat ik toen al wel op fok om het verwarrend te maken
Nou, mijn eerst username was van maart 2003 oid? Vlak nadat ik TARA kende, maar nog voor ik wat met hem had en ook voor ik wist dat hij op fok zatquote:
Zijn Tara en jij een Fok-stel?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, mijn eerst username was van maart 2003 oid? Vlak nadat ik TARA kende, maar nog voor ik wat met hem had en ook voor ik wist dat hij op fok zat
Dat is dus best grappigquote:Op zondag 30 januari 2011 19:04 schreef freecell het volgende:
Nou, mijn eerst username was van maart 2003 oid? Vlak nadat ik TARA kende, maar nog voor ik wat met hem had en ook voor ik wist dat hij op fok zat
quote:
Oh! Dus niet he?quote:Op zondag 30 januari 2011 19:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is dus best grappigIk dacht dat je op fok was gekomen door Tara!
neequote:
Hihihi! Over relaties gesproken, tijd voor een opleiding dus. Tegen de tijd dat ik stage loop, ben ik vast wel toe aan een relatie.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Nee een stage stel.
Al fokken we wel.
Grappig ook altijd gedacht dat het via fok wasquote:Op zondag 30 januari 2011 19:07 schreef freecell het volgende:
[..]
nee
Ook niet bijna!
We kenden elkaar al, toen kwam ik op fok en niet via hem en vlak daarna kregen we wat.
*Knuffel*quote:Op zondag 30 januari 2011 19:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik verveel me, heb het koud en ben moeEn heb nu al geen zin om morgen naar m'n werk te gaan
Veel plezier!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef borisz het volgende:
Tijd om de laatste dingetjes te doen en dan richting patronaat.
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:15 schreef krakkemieke het volgende:
*Knuffel*
Gaat het al wat beter met je?
Dat geeft niet. Je hebt nog een weekend om naar uit te kijken.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar ik zag zo uit naar dit weekend, had er echt zo ontzettend veel zin in en nu is het weekend (bijna) voorbij
gezellig die meet maar wat was er dit weekend dan? (ik heb alleen dit topic teruggelezenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Over komende zaterdag denk ik eerder: oh jee, ik moet dit nog schoonmaken en dat nog doen en zus nog opzoeken
Vrijdag met Lein en Ross uit eten geweest en naar de bioscoop en zaterdag met Lein en Freecell naar de sauna geweest met een high teaquote:Op zondag 30 januari 2011 19:21 schreef DarkElf het volgende:
gezellig die meet maar wat was er dit weekend dan? (ik heb alleen dit topic teruggelezen)
Ha! Schoonmaken laat je ons even doen als het echt nodig is.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:20 schreef Isabeau het volgende:
Over komende zaterdag denk ik eerder: oh jee, ik moet dit nog schoonmaken en dat nog doen en zus nog opzoeken
Het komt wel goed, met dat schoonmakenquote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
Ha! Schoonmaken laat je ons even doen als het echt nodig is.
Oh ja, ik neem een koelbox mee, is wel handig denk ik?
Aha! Je hebt gewoon de bekende geestelijke kater-na-leuke-dingen!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrijdag met Lein en Ross uit eten geweest en naar de bioscoop en zaterdag met Lein en Freecell naar de sauna geweest met een high teaGewoon heel erg tof allemaal en ik heb het reuze leuk gehad en nu is dat dus voorbij
aaaaaaaah op die manier! Klinkt idd als een heerlijk weekendquote:Op zondag 30 januari 2011 19:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vrijdag met Lein en Ross uit eten geweest en naar de bioscoop en zaterdag met Lein en Freecell naar de sauna geweest met een high teaGewoon heel erg tof allemaal en ik heb het reuze leuk gehad en nu is dat dus voorbij
Ik neem hem hoe dan ook mee, en ik dacht idd aan je koelkast.quote:Op zondag 30 januari 2011 19:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het komt wel goed, met dat schoonmakenEn een koelbox zou handig kunnen zijn, ik heb maar een kleien koelkast, maar we kunnen dingen ook bij de wasmachine zetten en daar staat altijd een raampje open = koude lucht van buiten.
Ja, kanquote:Op zondag 30 januari 2011 19:26 schreef DarkElf het volgende:
ik ga lekker kippensoepje etenen daarna lekker op de bank met een boek (heb wat leuke boeken van mijn zus geleend) of een filmpje.
* Heb een 'niet zo veel zin om achter de laptop te zitten fase' geloof ik
Geeft niks en veel plezier!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:26 schreef DarkElf het volgende:
ik ga lekker kippensoepje etenen daarna lekker op de bank met een boek (heb wat leuke boeken van mijn zus geleend) of een filmpje.
* Heb een 'niet zo veel zin om achter de laptop te zitten fase' geloof ik
Sjongejonge!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, kanVeel plezier!
En dit is indrukwekkend (op groot scherm nog meer):
www.metacafe.com/watch/5543234/hail_storm/
(ja, ik ben maar op stumbleupon gegaanquote:When the French Academy was preparing its first dictionary, it defined "crab" as, "A small red fish which walks backwards." This definition was sent with a number of others to the naturalist Cuvier for his approval. The scientist wrote back, "Your definition, gentlemen, would be perfect, only for three exceptions. The crab is not a fish, it is not red and it does not walk backwards."
Krab!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef Isabeau het volgende:
lol!
[..]
(ja, ik ben maar op stumbleupon gegaan)
Trusten FFT!quote:Op zondag 30 januari 2011 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een leuk weekend Isa!
ik wil ook niet naar mn werk. nu 3e week sinds 'het nieuws' en donderdagmiddag ben ik kapot en ben ik blij dat het weekend is en op de zondag moet ik weer huilen omdat ik weer moet werken (vanmiddag ook weer even in mn eentje op de bank)
ik ga nu maar slapen want genoeg slapen moet helpen. ik ga dromen over Bluezz's zangkoor
fijne avond allemaal
Slaap lekker, FFTquote:Op zondag 30 januari 2011 19:46 schreef FutureFairytale het volgende:
wat een leuk weekend Isa!
ik wil ook niet naar mn werk. nu 3e week sinds 'het nieuws' en donderdagmiddag ben ik kapot en ben ik blij dat het weekend is en op de zondag moet ik weer huilen omdat ik weer moet werken (vanmiddag ook weer even in mn eentje op de bank)
ik ga nu maar slapen want genoeg slapen moet helpen. ik ga dromen over Bluezz's zangkoor
fijne avond allemaal
quote:Op zondag 30 januari 2011 19:34 schreef Isabeau het volgende:
lol!
[..]
(ja, ik ben maar op stumbleupon gegaan)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |