oorlog afgelopen, ga je weer lekker terug naar je vaderland!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:31 schreef ecktebaas het volgende:
Na een oorlog vertrek je uit je land, je wilt natuurlijk niet naar de andere kant van de wereld. Maar dichtbij, ook wisten mijn ouders het meest hoe het hier was om te leven omdat ze er al een paar keer op reis gingen.
Als hier oorlog komt en je vertrekt mag je lekker naar Zuid-Afrika want daar kun je ook wel terecht als azielzoeker.quote:Op maandag 31 januari 2011 14:04 schreef pinine het volgende:
wat betreft asielzoekers die het gevaar ontvlucht zijn; als asielzoeker kun je ook prima terecht in bijv. Polen en wie zegt dat niet te willen en alleen hier wil blijven valt door de mand en is dus economisch vluchteling
Jammer dat jij een vader hebt.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
oorlog afgelopen, ga je weer lekker terug naar je vaderland!
Net alsof je legaal zomaar Rusland binnen komt.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom ging je niet direct naar rusland? had je hier al familie zitten?
Zou jij trouwens in een Rotterdam van 1946 willen wonen?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hahaahahahquote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Altijd gezellig in de volksbuurten waar nog echte trotse patriottische Nederlanders wonen, zoals ook te zien is in dit filmpje.
Een ambulance bellen voor dat stuk verdrietquote:Op zondag 30 januari 2011 15:02 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Altijd gezellig in de volksbuurten waar nog echte trotse patriottische Nederlanders wonen, zoals ook te zien is in dit filmpje.
als die oorlog van jou er niet geweest was, zat je nog lekker in je vaderland, was zoiezo een stomme oorlog.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:40 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Zou jij trouwens in een Rotterdam van 1946 willen wonen?
Ja dat is waar. Maar die oorlog was er en dat kun jij niet terugdraaien, jammer. Tevens zou ik nog antwoord op mijn vraag willen hebben.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
als die oorlog van jou er niet geweest was, zat je nog lekker in je vaderland, was zoiezo een stomme oorlog.
ik leef in het heden, niet in 1946quote:Op maandag 31 januari 2011 16:01 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ja dat is waar. Maar die oorlog was er en dat kun jij niet terugdraaien, jammer. Tevens zou ik nog antwoord op mijn vraag willen hebben.
wat een arrogantie, van zo'n asielzoeker.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:27 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dan ga ik verder niet met je in discussie.
Ik en mijn ouders hebben officiëel een Nederlandse nationaliteit.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat een arrogantie, van zo'n asielzoeker.
"ik" komt altijd achteraan, bijvb "mijn vrienden en ik"quote:Op maandag 31 januari 2011 16:34 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik en mijn ouders hebben officiëel een Nederlandse nationaliteit.
Een punt komt ook aan het eind van een zin. Jammer dat je je nu tot dit verlaagt.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
"ik" komt altijd achteraan, bijvb "mijn vrienden en ik"
dus! "mijn ouders en ik"
Dat is toch echt de fout van je eigen bloed Hollandse regering hoor..quote:Op zondag 30 januari 2011 14:52 schreef Twiitch het volgende:
Ik ga uitkering trekken in Somalië, kijken of hunnie dat zo leuk vinden
Ik hoop zó dat jij een troll bent, anders ben je wel érg laag.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, ik ben laag,maar zo hoort het wel, asielzoeker is toch echt een tijdelijke status!quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ik hoop zó dat jij een troll bent, anders ben je wel érg laag.
Niet als je een oorlogsvluchteling bent.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, ik ben laag,maar zo hoort het wel, asielzoeker is toch echt een tijdelijke status!
wijs mij even waar dat staat?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:32 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Niet als je een oorlogsvluchteling bent.
zelf weet je dus ook niet waar het staat! 1 link met 100 pagina's?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:53 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
http://www2.ohchr.org/english/law/refugees.htm
Ik wil wel eens zien of je over 15 jaar naar Nederland terug wil keren als bijv. Engeland morgen binnenvalt.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja, ik ben laag,maar zo hoort het wel, asielzoeker is toch echt een tijdelijke status!
Ga er nou niet tussenuit knijpen als je bent uitgeluld, kuttroll.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zelf weet je dus ook niet waar het staat! 1 link met 100 pagina's?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |